Gå til innhold

Hvordan unngå at daten blir klein?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker på dating i slutten av 30-årene. (mannen er i 40-årene og jeg slutten av 30-årene). Jeg har ikke interesser utover trening og lite venninne-nettverk. Kommer dette til å gjøre daten klein, eller kan man snakke om andre ting? Hva er lurt å snakke om på første date, og hvordan forebygge klein stemning? 

Anonymkode: 9b83b...943

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere skal vel på date fordi dere har felles interesser?

Hvis du ikke er en som er flink til å prate, får du øve inn stikkord. Spør om familie, jobb, venner, hvor han har bodd, hobbyer ect  

Dere skal jo bli kjent.....

Anonymkode: d1b5b...c76

Skrevet

Det er ikke ditt ansvar for om det blir kleint eller ikke. Bare slapp av.

Lykke til

Skrevet

Du høres normal ut, men man snakker om mer enn trening og venner på date ja. Hensikten med dating er jo å se om dere to er kompatible. Snakk om hverdagen, livsstil, livssyn, fremtidsvisjoner, tro, holdninger, alkohol, politikk, fengsel, fattigdom, rikdom, nyheter, vaner og uvaner++++

Anonymkode: 2c6a6...f47

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du høres normal ut, men man snakker om mer enn trening og venner på date ja. Hensikten med dating er jo å se om dere to er kompatible. Snakk om hverdagen, livsstil, livssyn, fremtidsvisjoner, tro, holdninger, alkohol, politikk, fengsel, fattigdom, rikdom, nyheter, vaner og uvaner++++

Ville kanskje unngått enkelte temaer som politikk, livssyn og tro på første date, men det er jo meg. 

Skrevet
Jaytee skrev (10 minutter siden):

Ville kanskje unngått enkelte temaer som politikk, livssyn og tro på første date, men det er jo meg. 

Ok det er deg. For meg er det noe av det aller viktigste å være kompatibel på, så å ikke spørre om det vil være dumt.

Noen mener at man skal unngå sånne emner for å ikke lage dårlig stemning, men hvis noen hisser seg opp over enkelte temaer eller forskjeller så er de uansett ikke noe for meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...