Gå til innhold

Fremtind forsikring - utrolig klønete

Anbefalte innlegg

Hvordan er det mulig å logge seg inn på min side hos fremtind forsikring? Bestilte personforsikring og opprettet autogiro. Forsikringen skal koste 219kr i måneden. Jeg har blitt trukket både beløp på 400 og 500. Senest 619kr denne måneden. Får ikke sett selve fakturaen i nettbanken. På min side på fremtind skal man kunne se fakturaer, men da må man aktivere profilen og det gjør man ved å logge inn med medlemsnummer og registreringsnummer (som ikke gjelder meg da jeg kun har helseforsikring). Har snakket med fremtind, de henviser meg til DnB og DnB henviser meg til fremtind. Helt håpløst. Finnes det en lettere måte?

Anonymkode: 33f0d...fe8

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1659503-fremtind-forsikring-utrolig-kl%C3%B8nete/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 time siden):

I DnB appen står det pris: 218kr, men fakturaene som har blitt trukket automatisk har vært på alt fra 4-600.

Veldig rart, i min mobilbank kan jeg gå inn og sjekke eFakturaen. 

Anonymkode: aad2b...306

Annonse

Jeg har akkurat samme erfaring!

Jeg hadde livsforsikring der inntil nylig og summen som ble trukket hver måned varierte veldig. Da den siste fakturaen kom i nettbanken var den på rundt 600, da sa jeg den opp på nettsiden.

Vet ikke hvorfor summen var så ulik hver gang, jeg tenkte jeg hadde bommet på datoen eller at det var gebyrer/økte priser men undersøkte det aldri noe nærmere. Vanligvis lå den på litt over 300, noen ganger 400 og jeg skulle egentlig betale 249.

Så rart andre opplever det samme, jeg tenkte alltid at jeg hadde gjort noe feil. Gikk via avtalegiro hver måned. Håper du finner ut av det! 

Anonymkode: 33656...aa0

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Ring dit å hør i morgen så får du forklaring med en gang. Sannsynligvis er det fordl du betaler for tre måneder av gangen

Anonymkode: fe6d6...6de

Men jeg får faktura hver måned 😅 Skal ringe de og høre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...