Gå til innhold

Plystrer du ofte?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg plystrer aldri, annet enn når hunden er treg med å høre etter og komme når jeg sier det. Da kan jeg plystre høyt for å vekke henne opp av "snuser-på-en-interessant-tisseflekk-dvalen".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, blir så irritert av å høre plystring at jeg til og med blir irritert av å høre meg selv gjøre det.

Anonymkode: 8f217...dbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plyster relativt ofte ja. F.eks når jeg hører på musikk og synger med (som jeg pleier), da plystrer jeg når det går for høyt eller for lavt for meg, f.eks. Eller når jeg er ute og går med musikk på øret og føler for å synge med, da plystrer jeg heller litt...

Anonymkode: 38d08...35d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, liker ikke lyden og vil ikke ha rynker på overleppen😄

Anonymkode: 966ce...be2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke plystre, så det gjør jeg aldri - men den rare damen som nynner for seg i butikken kan være meg... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarer ikke plystre. Naboen min i snart 30 år plystrer omtrent hele tiden. Så fort han kommer hjem fra jobb så hører jeg plystring når han er utendørs. Vi har ett godt naboforhold, så når jeg hører plystring så blir jeg faktisk glad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har forekome at ein har plystra ein trall. Utan at det vil medføra plager for andre, sjølvsagt.

Anonymkode: f2044...f93

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Plystrer høyt og muntert rett som det er. Kan glemme meg bort og gjøre det der det ikke passer, på butikken og slikt, og gjøre ungene pinlig berørt. Har alltid melodier i hodet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, plystrer ofte. Men stort sett bare når jeg er alene. De få gangene noen har hørt meg blir de sjokkerte, fordi de påstår at det er veldig bra. Skjulte talenter ;)

Anonymkode: 7d24e...d61

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

kun når jeg har spist fuglefrø

Anonymkode: 796e4...a4f

Hvis det var fugler du sikter til,plystrer de ikke. De kvitrer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...