Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir kvalm når jeg ser folk kline. Er det nødvendig å drive å kline og klå på hverandre i offentligheten? Synes til og med at det er litt ekkelt når par går sånn tett inntil hverandre og tar kjærlig på hverandre. Kan ikke folk gjøre dette hjemme? 

Anonymkode: 1e3af...49c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får holde deg hjemme...for all del... ikke skru på tv. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
Sofakona skrev (10 minutter siden):

Du får holde deg hjemme...for all del... ikke skru på tv. 

Går an å se andre ting på tv enn kliss. Skjønner bare ikke hvorfor det er nødvendig blant folk, når man kan gjøre det hjemme. 

Skrevet

Samme her. 

Anonymkode: f6120...a8c

• Liker 1
Skrevet

Jeg også, spesielt om det er mye smattelyder. Har innsett at jeg har blitt gammel.

Anonymkode: cb7c8...23d

• Liker 2
Skrevet

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Bra trolling..

Deilig å kysse og holde rundt hverandre når som helst og hvor

• Liker 1
Skrevet
lsklars skrev (3 minutter siden):

Ha ha ha ha ha ha ha ha

Bra trolling..

Deilig å kysse og holde rundt hverandre når som helst og hvor

Det er ikke trolling. Noen synes faktisk at det er ekkelt med kåte folk. Jeg liker ikke å bli klemt engang.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er ikke trolling. Noen synes faktisk at det er ekkelt med kåte folk. Jeg liker ikke å bli klemt engang.

Ha ha ha ha ha ha

Av ALLE ting i verden liksom 

• Liker 1
Skrevet
lsklars skrev (1 minutt siden):

Ha ha ha ha ha ha

Av ALLE ting i verden liksom 

🤦

Skrevet

Støtter deg i det, ts. Det blir for mye å prakke sitt privatliv på alle i omgivelsene. Jeg setter pris på oppdragelse og høflighet blant folk. 

Anonymkode: 528df...c84

• Liker 2
Skrevet

Hvis ikke du lar dem kline offentlig drar de krenket-kortet.

Anonymkode: 937ee...82d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvis ikke du lar dem kline offentlig drar de krenket-kortet.

Anonymkode: 937ee...82d

Ja , derfor må man jo bare snu seg unna og holde kjeft. Plagsomt er det.

Skrevet

Om du ikke tåler at noen tar på hverandre så er det egentlig ditt problem, og ikke de som gjør det. Jeg håper virkelig ikke vi kommer dit  at man ikke en gang kan gi hverandre en klem offentlig fordi noen kan bli støtt av det. 

Anonymkode: 4254b...fb3

• Liker 6
Skrevet

Kåte folk faktisk 😂😂 farlig å vise litt kjærlighet og nærhet ja. Trenger man å se så veldig da? Dra til deg øynene å gå videre. Verre er det ikke  🤷

Hjemme kan man forvente akkurat det man vil, ute i offentligheten er det andre mennesker og det må man faktisk bare tåle, så lenge de ikke gjør tilnærmelser til deg.  

• Nyttig 4
Skrevet
Crazydoglady skrev (1 minutt siden):

Kåte folk faktisk 😂😂 farlig å vise litt kjærlighet og nærhet ja. Trenger man å se så veldig da? Dra til deg øynene å gå videre. Verre er det ikke  🤷

Hjemme kan man forvente akkurat det man vil, ute i offentligheten er det andre mennesker og det må man faktisk bare tåle, så lenge de ikke gjør tilnærmelser til deg.  

Selvfølgelig snur jeg meg vekk. Men jeg synes det er ekkelt om jeg ser det. Hva folk gjør hjemme er deres egen business.

Skrevet
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Jeg blir kvalm når jeg ser folk kline. Er det nødvendig å drive å kline og klå på hverandre i offentligheten? Synes til og med at det er litt ekkelt når par går sånn tett inntil hverandre og tar kjærlig på hverandre. Kan ikke folk gjøre dette hjemme? 

Du er singel ikke sant? 

Anonymkode: 6fa53...3b6

• Liker 2
Skrevet

Selvfølgelig snur jeg meg vekk. Men jeg synes det er ekkelt om jeg ser det. Hva folk gjør hjemme er deres egen business.

Og det er ditt problem. Når jeg skrev om hjemme så tenkte jeg på deg. Hjemme på privaten kan du sette helt egne krav tilpasset dine behov og forventninger. Ute blant folk så må man tåle helt normal oppførsel. Å vise kjærlighet og nærhet er en fin ting. Så lenge folk ikke står å tørrjokker på hverandre så er det helle ingen grunn til å se på nærhet som kåthet. 

Skrevet

Du er singel ikke sant? 

Anonymkode: 6fa53...3b6

Ja , selvfølgelig. 

Skrevet

At noen gir hverandre et raskt kyss er alltid fint. 

Men er enig i at andres klining ikke er noe jeg ønsker å bevitne. Og da snur jeg meg bort. 

Kan ikke si at jeg er særlig plaget av fenomenet.

• Liker 2
Skrevet

Synes det er jævlig ekkelt. Selvsagt nyter jeg å kysse og kline med kjæresten min, men jeg skjønner jo at det kan være ubehagelig for andre å se på, derfor gjør man bare ikke dette i offentligheten. Synes bare det er ubehagelig å se andre utveksle kroppsvæsker. 

Synes ikke det er kvalmt å snyte meg heller, men selvsagt er det kvalmt å se og høre andre gjør det. 

Anonymkode: 53d37...328

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...