AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Hei, har litt trang forhud.. får den ikke helt over hode, kan få det om jeg har veldig god tid en dag og varmer opp mye. Men lurer da på hvordan problemet kan bli ved sex? Må forhud gå bak penishode for å ha sex? så lurer jeg også på hvordan det er å ha sex med ei som har piercing der nede,.. er første gang Anonymkode: e3fb3...622
Friluftsmann70 Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Tror det aller beste er å forta et kirurgisk inngrep for å få trukket forhuden bakover. Bedre ved sex, ikke minst enklere å vaske seg vil jeg tro. 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Fjern skiten, den hudflussa er bare ekkel og stygg uansett, mye mer delikat og sexy med et blottet kukhode, bedre insenga blir du og😁 Anonymkode: d68c6...0dc 1
Paulinetta Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Her må du nok høre med lege ja, jeg ser for meg både smerter og infeksjon. Lykke til!
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Du kan selvfølgelig ha sex med litt trang forhud. Fokuser på at dama er tent og våt, eller bruk glidemiddel. Om det viser seg at det gir smerter, kan du gå til lege å enten få en omskjæring, eller bare et lite snitt. Forhud er ikke ekkelt og stygt, det er en helt normal del av mannekroppen. Sex med piercing er ikke noe du trenger å tenke mye på, bare ikke vær hardhendt med den. Anonymkode: 93546...6aa 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Få henvisning til urolog (spesialist på menns underliv, kjønnsorgan og urinveier) av fastlegen din. Anonymkode: ac744...016
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Med piercing? Alle jeg vet om som har det nedentil har vært med mange menn i løpet av livet. Er du sikker på at hun skal bli din første? Angående forhuden kan den vel alltids tøyes? Anonymkode: 5bb71...25f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Med piercing? Alle jeg vet om som har det nedentil har vært med mange menn i løpet av livet. Er du sikker på at hun skal bli din første? Angående forhuden kan den vel alltids tøyes? Anonymkode: 5bb71...25f Hvorfor ikke ? Erfaring er jo noe man normalt sett, setter pris på. Så det kan vel neppe bli bedre Anonymkode: 8cb61...adc
Hunmedham Skrevet 8. mars 2023 #9 Skrevet 8. mars 2023 Mannen min hadde trang forhud. Det ble så problematisk at han opererte. Gikk fort og greit. Men det ble i to omganger. Første gangen gjorde de bare et langsgående snitt, som ikke ble pent. Forhuden ble hengende som en ukneppet skjortemansjett. Så de tok alt, og det ble suverent bra. Renere, ingen lukt, og han fikk nok mer oralsex etter det. Ingen ulemper, og han er veldig stolt av utseendet sitt. 4
Gjest DreamWorks Skrevet 8. mars 2023 #10 Skrevet 8. mars 2023 Anbefaler ikke å ta den bort, den er der for en grunn, og det er på ingen måte penere uten! Mange erotiske bilder bruker alltid omskåret, og det syntes jeg er irriterende. Mye mer spennende med naturlig korrekt penis. Men det kan opereres med et lite snitt, det går veldig fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå