Gå til innhold

Dere som bor i bibelbeltet, merker dere noe til de kristnemiljøene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg bor i bibelbeltet, men kan ikke si om det et er roligere eller verre de siste 30 åra. Man må vel "inn" i disse miljøene for vite det. De er nå i alle fall ikke plagsomme hvis man lar dem være i fred ;) 

Anonymkode: 57b0d...b79

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg merket ikke noe av det. Kommer nok veldig an på hvor man bor, opplevde at innenlands var verre enn langs kysten. Altså bygdene og småstedene. Merket ingenting av det i Arendal eller i Kristiansand, men i tettstedene innover var det mye "Jesus lever". 

Anonymkode: b0123...bf8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja… både i oppveksten og senere… lurer du på noe spesielt så bare spør! 😊

Anonymkode: fce0a...270

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ballongfrue

Jeg vokste opp i bibelbeltet, og, ja, jeg merket mye til det. Nå var foreldrene mine veldig kristne og inne i miljøet, så sikkert derfor jeg merket mye til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig fra Oslo, bor nå i en by på sørlandet, og merker stor forskjell. I Oslo kunne det gå årevis mellom hver gang jeg traff noen som var veldig kristne. Her er det dagligdags, og jeg kjenner både foreldre på skole, i barnehage og har naboer som er sterkt religiøse. Flotte, hyggelige mennesker som jeg liker godt, så det plager meg ikke, men det er litt uvant. 

Anonymkode: 9d7d5...0ec

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...