AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Del Skrevet 25. februar 2023 Eller er det ikke så ille som det var før i tiden? Anonymkode: 62928...c5c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #2 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg bor i bibelbeltet, men kan ikke si om det et er roligere eller verre de siste 30 åra. Man må vel "inn" i disse miljøene for vite det. De er nå i alle fall ikke plagsomme hvis man lar dem være i fred Anonymkode: 57b0d...b79 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #3 Del Skrevet 28. februar 2023 Nei, jeg merket ikke noe av det. Kommer nok veldig an på hvor man bor, opplevde at innenlands var verre enn langs kysten. Altså bygdene og småstedene. Merket ingenting av det i Arendal eller i Kristiansand, men i tettstedene innover var det mye "Jesus lever". Anonymkode: b0123...bf8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 Ja… både i oppveksten og senere… lurer du på noe spesielt så bare spør! 😊 Anonymkode: fce0a...270 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballongfrue Skrevet 28. februar 2023 #5 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg vokste opp i bibelbeltet, og, ja, jeg merket mye til det. Nå var foreldrene mine veldig kristne og inne i miljøet, så sikkert derfor jeg merket mye til det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #6 Del Skrevet 28. februar 2023 Jeg er opprinnelig fra Oslo, bor nå i en by på sørlandet, og merker stor forskjell. I Oslo kunne det gå årevis mellom hver gang jeg traff noen som var veldig kristne. Her er det dagligdags, og jeg kjenner både foreldre på skole, i barnehage og har naboer som er sterkt religiøse. Flotte, hyggelige mennesker som jeg liker godt, så det plager meg ikke, men det er litt uvant. Anonymkode: 9d7d5...0ec 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå