Gå til innhold

Har sagt vi kan være venner....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Avsluttet med en fyr jeg kun holdt på med. Ikke sammen en gang, jeg syns fyren er veldig skummel. Har vært tidlig med psykisk og litt fysisk vold som kvelertak og andre ting hvis han ble sint pga noe, så overreagerte han. Truet meg på livet hvis jeg dumper han. Jeg ble sykt redd. Men jeg dumpet på melding og sa: jeg kan ikke fortsette å være med deg når du er sånn, vi kan avslutte dette som venner. Da skreiv han sinna: jeg orker ikke deg, kom deg vekk drittunge, jeg er drittlei av dette pisset ditt du kommer med nå"  jeg skjønner ikke, jeg skreiv på høflig måte. Og får en svært sinna melding tilbake, jeg begynte å gråte av den meldingen, at han kommer med så stygg melding☹️jeg blokkerte han også etter det

Jeg tenker om jeg hadde dumpet han hjemme, så hadde han skadet meg eller noe..... men hvorfor overreagerer han når jeg avslutter det som venner og?  Han visste at han var voldelig på date nr 2, og det var da det  ble mye for meg..... hvis jeg hadde vært samboer med han, så hadde det jo blitt veldig farlig....

Anonymkode: 5d109...c28

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker han fikk bekreftet ved den reaksjonen at du har gjort det rette valget. Men sånne venner trenger du ikke😉

Anonymkode: ca14f...0d6

Skrevet (endret)

Han reagerte sånn fordi du ikke vil være sammen med ham mer. Da føler han seg nedverdiget og tror han kan hevde seg og dermed føle seg bedre enn deg og egentlig hvem som helst, ved å kalle deg (eller andre) drittunge osv. Han er full av komplekser og er slem fordi han ikke kan og vet bedre. Bra du avsluttet det. Han må trakke på andre, for da tror han at han selv er bedre. Sannheten er jo motsatt; at de som bygger opp andre, samtidig viser at det står respekt av dem selv. Den egenskapen har ikke han, kanskje fordi han er psykisk syk, eller/og har opplevd at andre er grusomme mot ham.

Endret av exictence
Skrevet

For folk som har aksept for vold er aggresjon en måte å få utløp for skuffelse, sorg og sinne.
Følelser de heller skulle ha bearbeida inne i seg selv tar de ut på andre. Han burde smile mer.

Skrevet

For en idiot. Bra du kom deg ut i tide. Og bra at du blokkerte han. En slik person kan du ikke ha i livet ditt. 

Ikke la dette gå inn på deg. Han er manipulativ og herskete. Legg han og det bak deg, og se fremover nå. 

Skrevet

Vær glad du har dumpet han. Holde unna. 

Dersom du får noen form for trusler fra han, så politianmeld han. Da vet han at du ikke tolererer dette.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...