AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Hei. Følte meg i fin form i går, men plutselig følte jeg med veldig kaldt og vondt kropp/ledd. Kom hjem (kjørte hjem fra vinterferie), og hadde 38,5 i feber. Satt å frøs hele kvelden, vondt i hodet, liten mat lyst. Ikke noe sår hals/tett nese. Tenkte først at dette kunne være influensa…Tok 2 Paracet og la meg. Våknet opp stiv/øm i kroppen i dag. Ingen feber i dag tidlig, men begynner å fryse igjen nå, og nesa har begynt å bli tett/renne. allmenntilstanden er så som så. Orker feks ikke å dra på butikken, og blir veldig varm ved bevegelse (feks rydde kjøkkenet). Dette høres ikke ut som influensa? Mer som forkjølelse? Anonymkode: 3a471...1fc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Ta korona test👌 Anonymkode: 258bb...100
Adrenalina1 Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Tror nok det er influensa. Feber er ikke typisk ved vanlig forkjølelse. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Jo dette høres nok mer ut som influensa. Men spiller det noen rolle om det er influensa eller forkjølelse, egentlig? Anonymkode: 7bc51...630 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jo dette høres nok mer ut som influensa. Men spiller det noen rolle om det er influensa eller forkjølelse, egentlig? Anonymkode: 7bc51...630 Ta her Nei, spiller egentlig ingen rolle, men trodde man ble «værre» og høyere feber av influensa… Anonymkode: 3a471...1fc
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 en vanlig forkjølelse starter ikke slik med frysing, feber og kroppsverk. Det starter med sår hals, snørr ol. Det du beskriver høres ut som influensa evt. covid. Om mårran er den tiden man oftest har lavest temp, selv når man er syk, så skal se den snart stiger igjen utover dagen. Uansett hva det er så skal du holde deg hjemme. Ikke dra på butikk el. få noen til å handle for deg evt. Anonymkode: ba279...e99 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå