Gå til innhold

Erfaringer med Turkish? Er det mat på strekningen Oslo-Istanbul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg skal fly med Turkish for første gang om et par dager og har ikke klart å finne ut av om det er mat inkludert (eller til salgs for den saks skyld). Jeg ringte  i går og snakket med en representant i over et kvarter men jeg fikk ikke noe ordentlig svar! Først sa hun at det var det, så sa hun at det ikke var det... Og det står ingenting i bestillingen. Etter Oslo-Istanbul har jeg en mye lengre flight så der tar jeg det for gitt at man får mat, men den første er  under fire timer så jeg er ikke sikker...

Ellers må jeg si at det ikke har vært en spesielt brukevennlig prosess så langt: jeg betalte for seter, men de ble borte, og det tok laaang tid på telefonen for å få det ordnet, og det er lite man kan ordne selv på nett på forhånd.

Anonymkode: b7126...80d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har flydd til Istanbul flere ganger med Turkish og alltid vært fornøyd og har alltid fått (god) mat.

Anonymkode: d442f...742

• Liker 1
Skrevet

Jeg har flydd ofte med Turkish Airlines og alltid fått mat servert. Når på døgnet reiser du? 

• Liker 1
Skrevet
Just now, Marella said:

Jeg har flydd ofte med Turkish Airlines og alltid fått mat servert. Når på døgnet reiser du? 

Så bra, takk skal du ha! Flyet går på formiddagen, ca. halv tolv.

Skrevet
On 2/25/2023 at 10:22 AM, AnonymBruker said:

Så bra, takk skal du ha! Flyet går på formiddagen, ca. halv tolv.

God tur🥰 jeg er ganske sikker på at du får mat for jeg har alltid fått det hver gang jeg har reist med Turkish Airlines. 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...