Gå til innhold

Han krever at jeg skal åpne snaps foran han

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det sur stemning mellom oss igjen fordi jeg ikke ville åpne snaps foran han. Han klikker i vinkel bare han ser et guttenavn der (og jeg har ingen gutter annet enn venner og familie). Nå måtte jeg blokkere enda en venn fordi jeg beskyldes for å være utro. 
Er det rart jeg ikke vil åpne snap foran han eller generelt sitte med mobilen fritt og komfortabelt foran han når dette blir resultatet? 
Helvete løst hver gang. Er på bristepunktet til å slå opp og denne gangen permanent. 

Anonymkode: adbda...445

• Liker 1
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nå er det sur stemning mellom oss igjen fordi jeg ikke ville åpne snaps foran han. Han klikker i vinkel bare han ser et guttenavn der (og jeg har ingen gutter annet enn venner og familie). Nå måtte jeg blokkere enda en venn fordi jeg beskyldes for å være utro. 
Er det rart jeg ikke vil åpne snap foran han eller generelt sitte med mobilen fritt og komfortabelt foran han når dette blir resultatet? 
Helvete løst hver gang. Er på bristepunktet til å slå opp og denne gangen permanent. 

Uholdbart. Forlat ham. 

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er på bristepunktet til å slå opp og denne gangen permanent. 

Like greit, han kommer ikke til å bli bedre med tiden. 

Anonymkode: 552f0...cc7

• Liker 25
  • Nyttig 6
Skrevet

LØP så fort du kan. 

Anonymkode: d14c4...7da

• Liker 15
  • Nyttig 7
Skrevet

Det er et ordtak som heter "på seg selv kjenner man andre". Hvis han er så skeptisk og sjalu på snaps du får, er det grunn til å tro at han selv har vært utro via noe som kanskje startet med snaps fra damer før. Om ikke i forholdet med deg, så med andre kjærester. Eller under forholdet med deg, hvem vet...

Jeg ville uansett ikke holdt ut en slik sjalusi, ville forlatt han. Og det er ikke noe jeg bare sier. Jeg HAR faktisk gjort det, forlatt mitt livs kjærlighet pga hans sykelige sjalusi.

Anonymkode: 47df1...08a

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet

Ser du for deg en framtid med en sykelig sjalu partner som ikke kommer til å unne deg en millimeter av privatliv?

Anonymkode: 522d5...056

• Liker 9
Skrevet

D E A L B R E A K E R

Anonymkode: 14d48...652

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvilket råd hadde du gitt en venninne i tilsvarende situasjon?

Sånn orker du ikke ha det. Avslutt dette forholdet.

Anonymkode: 0adbc...e07

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Slå opp. Helst i går.

Anonymkode: ae2d9...4c7

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han er kontrollerende og syklig sjalu, ikke noe forhold jeg ville satse på, i hvert fall. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Ikke faan om Jeg hadde vist frem noe som helst på slike krav. Viser jeg frem noe så gjør jeg det fordi jeg selv vil dele, eller bare forteller om det.  Veldig respekt løst av han å oppføre seg sånn.

Anonymkode: 86f95...557

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i alle dager sitter du å godtar sånn oppførsel? For det er nettop det du gjør når handlingene ikke får noen konsekvenser (som at han nlir singel). Ved å kun gi trusler om at «gir du deg ikke så slår jeg opp» uten å følge det opp så vil han jo bare fortsette, for hvorfor skal han tro på deg. 

Anonymkode: 99bad...f6f

• Liker 1
Skrevet

Dette er bare begynnelsen.. Dette er ikke bra, og det vil bli verre..  det er helt normalt å ja venner i ett forhold! 

Anonymkode: 8d4f1...515

• Liker 3
Skrevet

Jeg tenker du absolutt gjør det slutt ja. 

Dette er kontroll. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hva er det du skjuler, siden du ikke kan åpne snsp foran han? Og venner av motsatt kjønn, vil stort sett mer enn å være venner.

Anonymkode: 7ff8f...c34

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

I utgangspunktet høres det uholdbart ut, med mindre du er den type som ALLTID vrir skjermen vekk når du er på mobilen. Har en venninne hvis kjæreste aldri kan åpne en melding uten å vri telefonskjermen vekk slik at den blir usynlig for henne.. og han blir rasende hvis hun påpeker det. 

Vet hva jeg har rådet henne til også.

Anonymkode: 81cdf...6fe

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

I utgangspunktet høres det uholdbart ut, med mindre du er den type som ALLTID vrir skjermen vekk når du er på mobilen. Har en venninne hvis kjæreste aldri kan åpne en melding uten å vri telefonskjermen vekk slik at den blir usynlig for henne.. og han blir rasende hvis hun påpeker det. 

Vet hva jeg har rådet henne til også.

Anonymkode: 81cdf...6fe

Jeg gjør det ubevisst selv foran familie fordi jeg setter pris på privatliv. Er svært lite aktiv på snap, men jeg har mange «stygge» bilder jeg ikke liker at andre ser, eller veldig personlige notater i notatene. Og dessverre blir jeg slik når man gang på gang opplever å bli mistenkt. Jeg gjør det for å beskytte meg selv. 

- TS

• Liker 2
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hva er det du skjuler, siden du ikke kan åpne snsp foran han? Og venner av motsatt kjønn, vil stort sett mer enn å være venner.

Anonymkode: 7ff8f...c34

Typisk kommentar. Ingen kan komme å kreve å få se boe på andres telefon. Det handler ikke om at man skjuler noe, men telefoner er private og om man vil vise noe på den så skal dette skje frivillig. 

Anonymkode: 99bad...f6f

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Han klikker i vinkel bare han ser et guttenavn der

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Er på bristepunktet til å slå opp og denne gangen permanent. 

Og hva er det som gjør at du ikke slår opp? Det kommer ikke til å bli bedre!

• Liker 5
Skrevet

Måtte til og med slette min 3 menning fordi det er en gutt… Ikke fordi jeg vil, men fordi jeg gjør det så jeg slipper at helvete er løst neste gang han tar mobilen min for å se snappen min….. 

- TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...