AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Hva har jeg gjort liksom.... 🙈😬🤣 Det er helt normalt vil jeg tro? Har lest om andre som skriver det samme før. Men trodde ikke det skulle skje meg. Var godt gjennomtenkt. Men nå bekymrer jeg meg for om jeg har gjort noe dumt, skjulte mangler, vedlikehold, renter osv. Huset må pusses opp. Kjøkken, legge nytt gulv, fjerne brystpanel. Og det må byttes noen vinduer. Huff, hva har jeg tatt på meg..... Anonymkode: 7a992...804 2 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Jaa samme her. Blitt boligeier for første gang, kjøpt hus og tar over 1. mai. Blir jo helt fantastisk å eie noe eget og ha et "hjem" og drømmen oppfyllt, men herremin så stress!! Redd for alt som kan gå feil, husbrann, vannlekkasje, vannskader, vedlikehold, innkjøp av alt vi trenger.... Haha visste såklart om det da og planlagt i flere år, men er jo stress og nytt! Anonymkode: 15b1a...548 2
MyMichelle Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Gratulerer med nytt hus! Det er dyrt å være huseier, men om det ikke er akutte mangler med huset behøver du ikke gjøre alt på én gang. Om det trekker fra vinduene er det kanskje lurt å begynne med dem. Kanskje kjenner du noen som kan hjelpe deg med selve jobben. Når jeg måtte pusse opp, og hadde dårlig råd, stilte plutselig venner og slektninger opp og hjalp til. 1 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Du er ikke alene. Har endelig kjøpt leilighet, men er fullt kaos inni meg. Redd for rentene som skal opp, at vi ikke får solgt, at det viser seg at den er pil råtten... Anonymkode: d3f84...eab 1
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #5 Skrevet 26. februar 2023 Føler det på akkurat samme måte. Veksler mellom lykkefølelse over all potensial huset har og en stor anger og redsel for hva vi har gjort 🙈 redd vi ikke får solgt det vi bor i nå, at økte strømutgifter, oppussing etc vil ta knekken på økonomien osv. Uff kjøret går 🙈🫠 Anonymkode: a98ff...e8b
Mt3 Skrevet 26. februar 2023 #6 Skrevet 26. februar 2023 Klart det er vanlig å få litt panikk over ansvaret en plutselig sitter med ved huskjøp, men det er også somregel veldig lett å komme seg utav også om en skulle oppdage at det ikke passer for deg. Bare sørg for å ha forsikring, og husk å ta ett prosjekt i gangen om du da ikke skal sette profesjonelle til å fikse alt klart før du flytter inn. Gratulerer med huskjøpet
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #7 Skrevet 26. februar 2023 Sjekk at taket er ok før du gjør noe inne, hvis ikke kan pengene du putter på overflater og interiør være bortkastet. Anonymkode: 21cdc...75c
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #8 Skrevet 26. februar 2023 Dere bør bekymre dere. For renten skal kraftig opp i år og neste år. Kan ikke se noen annen utvei med den rekordhøye inflasjonen vi har nå. Anonymkode: 64416...d9d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå