Helene1982 Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Her er noen av mine: menn som rygger en bil med én hånd på rattet menn som er gode på å ta imot en ball menn som kan taste raskt på et tastatur menn som blir myke sammen med dyr og barn
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Jeg liker fine hender Har en greie for neser 🙈 Øyekontakt! En mann som klarer og holde blikke mitt! yum😋 En mann, som åpner dører for meg, en som tar meg bak på ryggen, og veileder meg, forsiktig, men tydelig 😅 humor og intelligens Anonymkode: cc0d0...428 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Hender er viktig Og så faller jeg for litt sånn følsomme øyne Og teit humor! Anonymkode: 3a570...38c
NiceOrNothing Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Helene1982 skrev (15 timer siden): Her er noen av mine: menn som rygger en bil med én hånd på rattet menn som er gode på å ta imot en ball menn som kan taste raskt på et tastatur menn som blir myke sammen med dyr og barn Et fast håndtrykk , et fast blikk, og gjerne en som blinker litt flørtende , smiler . God humor , flink å skrue bil eller store maskiner er sexy . Likens de som er flink å snekkere , fikse opp. Nybarbert og nydusjet og sprek / fresh med god lukt🤩
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 NiceOrNothing skrev (17 minutter siden): Et fast håndtrykk , et fast blikk, og gjerne en som blinker litt flørtende , smiler . God humor , flink å skrue bil eller store maskiner er sexy . Likens de som er flink å snekkere , fikse opp. Nybarbert og nydusjet og sprek / fresh med god lukt🤩 Jeg er motsatt. Liker ikke de som er håndverkere noe særlig. (finnes selvfølgelig unntak) Men liker mer menn som har en ro over seg, og en godhet man kan kjenne. Som er varm med andre mennesker. Og som er flink til å uttrykke seg. Er han god på psykologi og menneskelig atferd, så er jeg solgt. Menn som har mye kunnskap og intelligens, men samtidig ikke skryter uendelig av det. Anonymkode: b053c...dec 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå