Gå til innhold

Når synes kvinner mannen stagnerer seksuelt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når slutter prikken å virke? 35? 40?

Anonymkode: 58ce7...ecb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pikken 

Anonymkode: 58ce7...ecb

Skrevet

Erfaringsmessig slutter ikke pikken å funke før rundt 70,80.

Anonymkode: 84e2f...86b

• Liker 1
Skrevet

Prikken 😂

Menn sovner ved 50, samma hvor sprekt kjønnsorganet er.
Best å ha en yngre mann etter den tid.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
Andro skrev (4 minutter siden):

Prikken 😂

Signeres !   

ER ikke bare pikken, men hele gubben.

• Liker 2
Skrevet
bullehurk skrev (7 timer siden):

Signeres !   

Tullprat. 

Anonymkode: ac8c1...ef5

• Liker 1
Skrevet

Er dette virkelig et seriøst spørsmål???

Anonymkode: 856e5...cde

Skrevet
Andro skrev (8 timer siden):

Prikken 😂

For noe forbanna tull.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Erfaringsmessig slutter ikke pikken å funke før rundt 70,80.

Anonymkode: 84e2f...86b

Det tror jeg nok stemmer 

Skrevet
bullehurk skrev (11 timer siden):

Signeres !   

Da har du en dårlig erfaring. stemmer ikke for meg

Skrevet (endret)
Andro skrev (11 timer siden):

Prikken 😂

Hvordan sovner menn, eller på hvilken måte?

Endret av Flintis
Skrevet
bullehurk skrev (11 timer siden):

Signeres !   

Skrevet
Flintis skrev (Akkurat nå):

Færre initiativ, mindre kreative, blir stressa av seksuelle framstøt og gidder generelt ikke å anstrenge seg lenger.

Har vært borti flere. De starter gjerne bra, men når de tror dere er etablert slutter de å prøve.
Heldigvis har jeg funnet en som ligner meg selv; en som syns at vi aldri blir ferdig med å utforske hverandre eller hvilke påfunn vi kan ha sammen. Det bidrar til å holde oss på høyden :)  Det er få slike.

• Hjerte 1
Skrevet

Er vel veldig forskjellig. En av mine beste sexopplevelser  var med en som var 59 år

Anonymkode: 0d0c1...e41

• Liker 1
Skrevet
feliek54 skrev (32 minutter siden):

Da har du en dårlig erfaring. stemmer ikke for meg

En .....  ??   Massevis + at vi kvinner snakker jo sammen da. Men er du en av unntaket, så er jo det flott. (Ja, jeg vet at unntak finnes)

Modne menn er bra de, på så mange områder. Men på soverommet vil vi ha yngre med potens, kraft og energi.  Samt fantasi , lekenhet og evnen til å "reloade".  Kjenne på ekte begjær og attrå, kjenne seg attraktiv og sexy. Lyst avler lyst nemlig. Kan fortsette mer, listen er lang.

• Liker 1
Skrevet
Andro skrev (21 minutter siden):

Færre initiativ, mindre kreative, blir stressa av seksuelle framstøt og gidder generelt ikke å anstrenge seg lenger.

Har vært borti flere. De starter gjerne bra, men når de tror dere er etablert slutter de å prøve.
Heldigvis har jeg funnet en som ligner meg selv; en som syns at vi aldri blir ferdig med å utforske hverandre eller hvilke påfunn vi kan ha sammen. Det bidrar til å holde oss på høyden :)  Det er få slike.

Det vil kanskje avhenge av hvordan påfunnene blir mottatt?

• Nyttig 1
Skrevet

Så når menn ønsker damer for sex er det fy fy, men det er ok for kvinner å finne en yngre hingst når mannens kjønnsorgan er over glansdagene? 

Anonymkode: 047ae...a7e

• Liker 3
Skrevet

Jeg er gift med en i begynnelsen av 50 årene. De siste 5 årene har jeg merket at hans seksuelle behov er noe lavere enn tidligere. Endringer utgjør ikke et problem. Tidligere hadde han gjerne hatt sex hver dag, og jeg klarte ikke bestandig å bli kåt like ofte, så han måtte vente litt på at jeg ble kåt. Nå er han fornøyd med sex 2-3 ganger i uka, og det hender at jeg må vente en dag når jeg er kåt. Bare rettferdig det egentlig, og vi har veldig deilig sex når vi har sex. Pikken virker så absolutt, men litt lavere testosteron, som er vanlig med årene, medfører altså en endring i hvor ofte han ønsker sex. Det påvirker ikke evnen til å ha sex. 

Anonymkode: 499c3...80d

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så når menn ønsker damer for sex er det fy fy, men det er ok for kvinner å finne en yngre hingst når mannens kjønnsorgan er over glansdagene? 

For sex? Det handler like gjerne om forhold. Forhold tar slutt når intimiteten dør.
Så finner man seg en partner som henger med i svingene.

• Hjerte 1
Skrevet
bullehurk skrev (5 minutter siden):

En .....  ??   Massevis + at vi kvinner snakker jo sammen da. Men er du en av unntaket, så er jo det flott. (Ja, jeg vet at unntak finnes)

Modne menn er bra de, på så mange områder. Men på soverommet vil vi ha yngre med potens, kraft og energi.  Samt fantasi , lekenhet og evnen til å "reloade".  Kjenne på ekte begjær og attrå, kjenne seg attraktiv og sexy. Lyst avler lyst nemlig. Kan fortsette mer, listen er lang.

“En .....  ??   Massevis + at vi menn snakker jo sammen da. Men er du en av unntaket, så er jo det flott. (Ja, jeg vet at unntak finnes)

Modne kvinner er bra de, på så mange områder. Men på soverommet vil vi ha yngre med potens, kraft og energi.  Samt fantasi , lekenhet og evnen til å "reloade".  Kjenne på ekte begjær og attrå, kjenne seg attraktiv og sexy. Lyst avler lyst nemlig. Kan fortsette mer, listen er lang.”

Ser du ikke selv hvor tåpelig dette høres ut?

• Nyttig 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...