AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #1 Skrevet 25. februar 2023 Var nylig på jobbreise i Kirkenes, og når man er på Tinder der så er ca. 90% av profilene Russiske kvinnfolk som bor i Murmansk. Det første jeg merket var ekstremt mange brukere med "profesjonelle" bilder. Du så at bildene var fra photoshoots, og kvinnene var ofte veldig pyntet. Det var ekstremt lite "useriøse" eller uhøytidelige bilder. Det var stor kontrast da jeg reiste videre, og hovedsaklig fikk Norske kvinner på feeden. Plutselig var det masse festbilder, gruppebilder, osv. Gir Norske kvinner seg faen? Anonymkode: bf819...8ab
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Var nylig på jobbreise i Kirkenes, og når man er på Tinder der så er ca. 90% av profilene Russiske kvinnfolk som bor i Murmansk. Det første jeg merket var ekstremt mange brukere med "profesjonelle" bilder. Du så at bildene var fra photoshoots, og kvinnene var ofte veldig pyntet. Det var ekstremt lite "useriøse" eller uhøytidelige bilder. Det var stor kontrast da jeg reiste videre, og hovedsaklig fikk Norske kvinner på feeden. Plutselig var det masse festbilder, gruppebilder, osv. Gir Norske kvinner seg faen? Anonymkode: bf819...8ab Haha, for en ironisk tråd. Det klages på at folk ikke ligner bilder også klages det på at det ikke fjases opp nok hos norske kvinner. Anonymkode: ddfef...f4d 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Sa mannen som antagelig selv har et profilbilde tatt av seg selv med mobilen på magen slik at vinkelen gjør at man ser rett opp i dobbelthaken og nesehårene. Er man riktig heldig kan man skimte en buse også. Anonymkode: f6b9b...f17 3 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 Det er nok rimelig stor forskjell i verdier og kultur mellom norske og russiske damer vil jeg tro. De russiske er nok langt mer konservative også, ikke fullt så lett å få de til sengs på første date. Generelt sett selvsagt. Anonymkode: 3ad5b...486 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 Vil tippe det handler om 2 ting: at norske kvinner har råd til telefoner/annet utstyr som tar ok bilder, mens en del russiske kvinner gjerne ikke har råd til det, men at fotograf er rimeligere der enn det er her. Jeg følger en del russiske kvinner på youtube og flere av dem har kjøpt seg bedre utstyr etterhvert som de har begynt å tjene penger på youtube. Anonymkode: fbcf8...a35 1
Rosakatt Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 De viser nok bare det som er naturlig å vise for dem. Er bare å svipe på dem som tiltrekker deg, om det er mer profesjonelle bilder, så gjør du det 😊 Profil er jo bare en profil, må jo til en grad vise realiteten. Hadde vært missvisende om min profil(Har ikke en) var stivpyntet, når jeg ikke stivpynter meg til vanlig 1
Helene1982 Skrevet 25. februar 2023 #7 Skrevet 25. februar 2023 Dette handler om ulik kultur. Jeg ville ikke likt å se et bilde av en mann i et fotostudio på en datingside, om det ikke var gjort med humor. Jeg skal ikke bli sammen med en "profesjonell" men en person med et liv. Jeg jobber med reklame, og det norske markedet er spesielt opptatt av at bildene ser "ekte" ut. De fleste liker ikke poserende bilder i unaturlige settinger. Om du liker noe annet, gjør du det, men dette er ikke normalen. Kanskje du skal søke på kvinner fra øst-Europa i stedet for norske kvinner, om dette passer bedre for deg? 8 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #8 Skrevet 25. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Gir Norske kvinner seg faen? Anonymkode: bf819...8ab Sammenlignet med russiske. Det regner jeg med. I Norge har vi vel det største overskuddet av menn i Europa sett opp mot kvinner. I russland så er det motsatt. Der er det ganske ekstrem mangel på menn. Kvinner derfra må med andre ord legge i ganske mye innsats for å kapre seg en av de relativt få mennene. Anonymkode: ce18e...715 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Skrevet 25. februar 2023 Russiske kvinner er mer feminine uten tvil. Norske kvinner gi f ja. Har jobbet med norske damer og de alle klipper seg til slutt som menn til kortere og kortere hår for hvert år de blir eldre. Russiske kvinner skal ha for at de tar seg godt ut og passer på sine manerer. Norske kvinner er litt mer praktiske i klesveien. Naturlig og ekte kan man si så det er jo bra det og. Anonymkode: 8856d...42f
Rosakatt Skrevet 25. februar 2023 #10 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Russiske kvinner er mer feminine uten tvil. Norske kvinner gi f ja. Har jobbet med norske damer og de alle klipper seg til slutt som menn til kortere og kortere hår for hvert år de blir eldre. Russiske kvinner skal ha for at de tar seg godt ut og passer på sine manerer. Norske kvinner er litt mer praktiske i klesveien. Naturlig og ekte kan man si så det er jo bra det og. Anonymkode: 8856d...42f Har hår til rett over rompa og ser maskulin ut allikevel. Som en snodig mann med langt hår Å skulle gjerne brukt mine upraktiske klær, men det er jo aldri tid eller sted i bygda mi, som ei som aldri fester, om folk pynter seg når de drar ut da. Nærbutikken setter ikke pris på kjolene mine, er ikke det slemt? 4 1
Maestro Skrevet 25. februar 2023 #11 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Det er nok rimelig stor forskjell i verdier og kultur mellom norske og russiske damer vil jeg tro. De russiske er nok langt mer konservative også, ikke fullt så lett å få de til sengs på første date. Generelt sett selvsagt. Anonymkode: 3ad5b...486 De er mer vulgære også. Samme med kvinner fra Bulgaria, etter min erfaring.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #12 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Norske kvinner gi f ja. Har jobbet med norske damer og de alle klipper seg til slutt som menn til kortere og kortere hår for hvert år de blir eldre... Anonymkode: 8856d...42f Det handler nok litt om at mange nordmenn har tynt/fint hår som med årene blir tørt og ikke er så flott langt. Det ser fort litt mer heksete mer enn sexy ut. Anonymkode: 52093...faa 2
Nymerïa Skrevet 25. februar 2023 #13 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Russiske kvinner er mer feminine uten tvil. Norske kvinner gi f ja. Har jobbet med norske damer og de alle klipper seg til slutt som menn til kortere og kortere hår for hvert år de blir eldre. Russiske kvinner skal ha for at de tar seg godt ut og passer på sine manerer. Norske kvinner er litt mer praktiske i klesveien. Naturlig og ekte kan man si så det er jo bra det og. Anonymkode: 8856d...42f Jeg kjenner både russiske menn og kvinner og vil si at det er enda større forskjell i menns manerer enn kvinners. Forøvrig må du gjerne komme med tall på at det er mer vanlig å klippe seg kort med alderen i Norge enn i Russland. Det er da masse russiske damer som ender opp med å gå for Raisa Gorbatsjova-stilen, jeg synes det er mye mer stilfullt enn langt hår hvis du begynner å få tynnere hår. (Jeg aner ikke om det er tilfelle med Gorbatsjova, men andre kan oppleve det, enten man er norsk eller russisk.) Her er en nyere presidentfrue med kort hår: Hvor mange middelaldrende russiske damer har du egentlig sett hvis du ikke har fått med deg at de ofte klipper seg kort? 4
norw Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Sa mannen som antagelig selv har et profilbilde tatt av seg selv med mobilen på magen slik at vinkelen gjør at man ser rett opp i dobbelthaken og nesehårene. Er man riktig heldig kan man skimte en buse også. Anonymkode: f6b9b...f17 Hva er dette basert på? "Sa dama som antagelig bor i en lavvo ved Tryvann og spiser fiskepinner hos mor og far hver fredag". 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #15 Skrevet 25. februar 2023 norw skrev (1 minutt siden): Hva er dette basert på? "Sa dama som antagelig bor i en lavvo ved Tryvann og spiser fiskepinner hos mor og far hver fredag". Det er basert på endeløs sveiping på tinder der slike bilder er gjentagende. Utrolig nok 😅 veldig mange norske menn har slike bilder, og det er også de eneste bildene de har. Anonymkode: f6b9b...f17 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 Vært litt oppmerksom på at det er en stor industri der borte at man tar profesjonelle fine bilder og så er det helt andre damer som har som jobb at de sitter å chatter med menn bak disse profilene. Etter hvert vil de ta praten over på en nettside hvor du betaler en sum for å sende og motta brev + andre ting og tang som koster penger. Gjerne at de har havnet på sykehus eller lignende. Anonymkode: 4e9ce...263 3
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #17 Skrevet 25. februar 2023 Norske jenter viset sitt sanne liv, de russiske viser et uekte glanbilde. Vet hva jeg hadde foretrukket. Anonymkode: f32c4...9b7 1
norw Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Det er basert på endeløs sveiping på tinder der slike bilder er gjentagende. Utrolig nok 😅 veldig mange norske menn har slike bilder, og det er også de eneste bildene de har. Anonymkode: f6b9b...f17 Men dette er rettet mot TS spesifikt, så det gir null mening.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #19 Skrevet 25. februar 2023 norw skrev (1 minutt siden): Men dette er rettet mot TS spesifikt, så det gir null mening. Å herregud. For all del, ikke ha litt humor! Ts klager på norske kvinner, det var da et stikk mot norske menn. Denne type bilder er, etter min mening, verre enn helt hverdagslige bilder som norske damer har. Og bare så det er sagt jeg er kvinne som har sveipet på menn, men jeg har også sett på en kompis når han sveiper på damer. Om det er noen som har grunn til å være misfornøyd med det motsatte kjønns bilder på tinder så er det kvinner. Anonymkode: f6b9b...f17 2
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 Sikkert vel investerte penger. Anonymkode: 3a44d...bfa 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå