Gå til innhold

Hva syns du om Vikings Valhalla vs originalen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Originalen Vikings har 8.5 i rating på imdb, mens Vikings Valhalla har 7.3,

Syns sistnevnte er blitt ratet litt lavt i forhold til hva den fortjener. Liker den godt så langt etter å ha sett frem til starten av sesong 2. Ting forandrer seg litt fortere enn i originalen.

Syns fremdeles Vikings er hakket bedre, men syns oppfølgeren absolutt er verdig. Hva syns dere? (Uten å spoile noe).

Anonymkode: e9511...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er flere karakterer jeg liker i originalen og der synes jeg det mangler litt i Vikings Valhalla. Jeg blir ikke like engasjert i karakterene i oppfølgeren.

Men jeg liker oppfølgeren også. Det er en bra serie, men klart originalen er noe helt for seg selv 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Valhalla er bra, men et hakk bak originalen. Men verdt å se om man likte Vikings.

Anonymkode: 586bf...ed9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vikings døde med Ragnar Lothbrok, og Valhalla fremstår kun som en patetisk kopi som ønsker å cashe inn på suksessen til originalen.

Anonymkode: 5006c...1e5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 5.3.2023 den 2.07):

Vikings døde med Ragnar Lothbrok, og Valhalla fremstår kun som en patetisk kopi som ønsker å cashe inn på suksessen til originalen.

Anonymkode: 5006c...1e5

Enig i det meste, men syns ikke det er en patetisk kopi. Fant den ganske underholdende, faktisk. Fort gjort å dømme oppfølgere/spin-offs nord og ned med en gang.

Anonymkode: e9511...2dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vikings VAR ragnar lothbrok, såå.. nei takk 

Anonymkode: 0badb...c90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den er kjempebra! Minst like bra som den originale. Elsker Frøydis❤️ og slutten av sesong 2 var fantastisk.

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...