Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en prinsippsak og det er: hvis noen sletter meg som venn på f eks Facebook, så godtar jeg aldri en ny venneforespørsel. Hva gjør du?

Anonymkode: d8ac3...c92

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jo være personen har fått seg ny profil.

Mitt eneste prinsipp er at jeg ikke er venn på Facebook med noen jeg ikke ville hilst på i virkeligheten. Ligger også litt terapi i å kunne slette gamle skolevenner man har negative assosiasjoner til.

Anonymkode: 6a717...2da

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kan jo være personen har fått seg ny profil.

Mitt eneste prinsipp er at jeg ikke er venn på Facebook med noen jeg ikke ville hilst på i virkeligheten. Ligger også litt terapi i å kunne slette gamle skolevenner man har negative assosiasjoner til.

Anonymkode: 6a717...2da

Helt enig der ja. 

En kollega slettet meg pga hun hørte på noe andre sa, men som ikke var sant. Jeg sluttet etter det. Dette er 1 år siden. Nå fikk jeg ny venneforespørsel fra henne. Jeg har nesten ikke snakket med henne siden jeg sluttet. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg har en prinsippsak og det er: hvis noen sletter meg som venn på f eks Facebook, så godtar jeg aldri en ny venneforespørsel. Hva gjør du?

Det blir litt barneskole barnslig spør du meg. Hun kan ha slettet deg fordi hun ville rydde i facebooken sin og bare ha sine aller nærmeste for bedre oversikt hos dem som betyr mest for henne. Hun kan ha forandret seg med årene. At hun feks var i en mer usosial periode tidligere og er nå på vei inn i en mer sosial.

At du har analysert det at hun slettet deg som fb venn som om det er det samme som at hun misliker deg…og derfor nå liksom skal være bitter og ta igjen med samme mynt, det blir bare barnslig og teit. 

Og HVIS hun da faktisk slettet deg fordi hun mislikte deg på et vis. Så flott at hun angrer og vil gi fbvennskapet en ny sjanse da? Tilgivelse er en fin ting. Hevn og bitterhet derimot er ganske usmakelig. Livet er for kort til å dyrke negative egenskaper. 

Anonymkode: 9f4f0...713

• Liker 3
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg legger dem bare til på ny. Tenker at de var sur på meg eller noe og tilgav meg, eller hadde noe personlig paranoia gående. Går fint det. 

Anonymkode: 78a0e...09a

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvor selvhøytidelig skal man være...

• Nyttig 1
Skrevet

Gi folk en sjanse. Ta kontakt og kanskje du får en forklaring? 

Anonymkode: 4cb60...05e

• Liker 2
Skrevet

Det kan jo være de har kommet borti? Jeg er dessverre skyldig i litt av hvert i kategorien «Lommeringing». Har også klart å legge til folk som venn uten at jeg mente å gjøre det. 

Anonymkode: 3fa13...58a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...