Gå til innhold

hva synes DU?

Madison

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vanskelig sak.... men kommer vel egentlig helt ann på situasjonen egentlig for meg.

Hvis det var en person jeg var glad i som hadde brutt med meg ville, det ha vært ekstremt vanskelig å takle om kompisen ble sammen med den jenta, det ville gjort det ekstremt vanskelig for meg å komme meg videre så lenge jeg måtte omgås henne sammen med kompisen.

Hadde det vært en jente som man ikke lenger hadde kjærlighets følelser for, men man kun var på et vennskapsnivå..... tror jeg ikke det hadde gjort meg noe om kameraten ble sammen med en eks dersom de fant hverandre.

Tidsaspektet og grunnen til eventuelt brudd vil være av stor betydning for hva jeg hadde følt om dette hadde skjedd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor bli sint/lei seg hvis ens venninne scorer ens X-kjæreste???

Er d ikke en X-kjæreste da??????+

Det er ikke alltid at en er enig om å gjøre det slutt vet du.

Hadde han gjort det slutt hadde jeg nok sitti igjen med masse følelser..

Men er enig i det kristian sier, tid har jo endel å si da.

Og kanskje også hvor langvarig dette forholdet var..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei..da hadde jeg blitt veldig skuffa. Har noen "regler" der ja, ekser er forbudt.

Har heldigvis ikke opplevd dette :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Dolphina

X`er er jo så og si forbudt område vil jeg også si.

Eller hvertfall for meg...

Har hatt venninner og kusiner og slektninger som har blitt sammen med x`er av meg, og det er ikke no særlig.

Jeg mener ikke at jeg eier de, men vil ikke ha de i samme gjeng etter at det er slutt!!

Jeg ville hvertfall ikke tatt en venninnes x!

Blir kvalm bare ved tanken på å kysse en av de de har kysse,,,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg hadde bare latt dem holde på. En X er en X. Ville kanksje bare "advart" henne om hvordan han x'en EGENTLiG er. :ler2:

xeyes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Når en tidligere kjæreste har blitt en X, så kan det da ikke spille noen rolle vel???

Har ei som er gift med min x, og ei anna har barn med en annen x.

Har ikke noe problemer med det jeg....

Men våge den som prøver seg på kjæresten min!!!!!!!!!! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg ikke likt. Jeg hadde holdt meg godt unna.

Hade det imidlertid vært jeg som hadde dumpa han etter et kort forhold, og de passet fantastisk godt sammen. Så hadde jeg kanskje kunnet akseptert det etter en stund. Men var det han som hadde dumpet meg, og jeg var såret og lei meg. Da hadde også hun blitt en X.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cassandra, ikke innlogget

Jeg har vært gift med min eks. Vi har barn sammen. Det ville vært rart for meg om en venninne hadde blitt sammen med ham, men jeg kunne jo ikke ha nektet noen av dem. Kjærlighet kommer i så mange varianter, ikke sant? Men som tidligere skrevet her, jeg ØNSKER ikke akkurat å ha ham i min omgangskrets. Jeg treffer ham nok som det er. Men hadde det vært reelt, så hadde jeg bare forholdt meg til det, og ønsket min venninne LYKKE TIL. Jeg har MINE erfaringer med min eks, men jeg har ingen problemer med å forstå at en annen kvinne kan få et lykkelig liv med ham :) Han er jo en kjekk kar, og jeg håper jo inderlig at han finner kvinnen i sitt liv. (Heldigvis er mine venninner gift og samboere :lol: )

- Cassandra -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

xer til venner som betyr noe for meg og visa verca er tabu!

Hvorfor? og om det er logisk? aner ikke!! Men det er en veldig grei regel, som ikke setter gode vennskap på prøve unødvendig! slik jeg ser det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært den venninnen som rota seg opp i venninnes x, men det ble drøftet og avklart med henne først.

Har også prøvd andre veien uten problemer.

En av de få venninnene jeg fortsatt har kontakt med hjemmefra er faktisk forlovet med en av mine X'er. Vi var bekjente før og ble først venner etter at de var kommet sammen, så det teller vel egentlig ikke.....

Er så mye som spiller inn. Synes egentlig Kristian forklarte det ganske godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var sammen med ei jente i litt over ett år, så slo hun opp fordi jeg ikke var nok "tøffelhelt", like etter blir hun bedt på date av en kammerat og noen måneder flytter dem sammen.... Jeg kan ikke si at jeg likte dette nei, ikke gjorde noen av våres kammerater, han er HELT frosset ut nå...

Ex´er er HEEEELT forbudt!!!! Det er ok hvis begge er enige om dette....

Min mening ihvertfall.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gör mig absolut ingenting om de är kära, men eftersom jag inte vill umgås med mitt X så blir det lite problematiskt om min bästa vänninna blir tillsammans med honom!

Har redan problem med att en av mina bästa vänner (man + sambo) umgås mycket med mitt X och hans nya, det gör att jag inte träffar de vännerna så ofta alls.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...