Gå til innhold

Ny madrass eller god overmadrass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen gjestesenger med middels gode madrasser. For å oppgradere komforten, ville dere ha kjøpt bedre madrasser, eller noen gode overmadrasser?😊

Anonymkode: 3dfd2...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer jo an på hvor dårlige hovedmadrassen er. Er de helt ok, og kun skal brukes til gjester, så ville jeg kjøpt gode overmadrasser. 

Anonymkode: 55ee2...eff

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Kommer jo an på hvor dårlige hovedmadrassen er. Er de helt ok, og kun skal brukes til gjester, så ville jeg kjøpt gode overmadrasser. 

Takk for svar. De er helt ok. Litt tynne, og ingen spesielle «egenskaper» men ellers greie. Brukes ikke så mye, men kan bli noen dager i strekk, så er en fordel om de er gode nok til å ligge på til at man ikke stivner helt i ryggen😅 lener mot overmadrasser ja. Lettere å ordne og😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk for svar. De er helt ok. Litt tynne, og ingen spesielle «egenskaper» men ellers greie. Brukes ikke så mye, men kan bli noen dager i strekk, så er en fordel om de er gode nok til å ligge på til at man ikke stivner helt i ryggen😅 lener mot overmadrasser ja. Lettere å ordne og😉

Kommer veldig an på om madrassen er steinhard osv. Jeg har ei venninne som kjøpte nye overmadrasser til gjestesengen, og det ble litt som å legge håndkle oppå plank. Jeg kan ikke ligge der :ler: 

Gode overmadrasser som ikke mister fasong kan fort koste et par tusen kroner. Wonderland har en til 2500 kr eller noe, den er ganske grei :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...