AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Har noen gjestesenger med middels gode madrasser. For å oppgradere komforten, ville dere ha kjøpt bedre madrasser, eller noen gode overmadrasser?😊 Anonymkode: 3dfd2...42f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #2 Skrevet 25. februar 2023 Kommer jo an på hvor dårlige hovedmadrassen er. Er de helt ok, og kun skal brukes til gjester, så ville jeg kjøpt gode overmadrasser. Anonymkode: 55ee2...eff
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Kommer jo an på hvor dårlige hovedmadrassen er. Er de helt ok, og kun skal brukes til gjester, så ville jeg kjøpt gode overmadrasser. Anonymkode: 55ee2...eff Takk for svar. De er helt ok. Litt tynne, og ingen spesielle «egenskaper» men ellers greie. Brukes ikke så mye, men kan bli noen dager i strekk, så er en fordel om de er gode nok til å ligge på til at man ikke stivner helt i ryggen😅 lener mot overmadrasser ja. Lettere å ordne og😉 Anonymkode: 3dfd2...42f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar. De er helt ok. Litt tynne, og ingen spesielle «egenskaper» men ellers greie. Brukes ikke så mye, men kan bli noen dager i strekk, så er en fordel om de er gode nok til å ligge på til at man ikke stivner helt i ryggen😅 lener mot overmadrasser ja. Lettere å ordne og😉 Anonymkode: 3dfd2...42f Kommer veldig an på om madrassen er steinhard osv. Jeg har ei venninne som kjøpte nye overmadrasser til gjestesengen, og det ble litt som å legge håndkle oppå plank. Jeg kan ikke ligge der Gode overmadrasser som ikke mister fasong kan fort koste et par tusen kroner. Wonderland har en til 2500 kr eller noe, den er ganske grei Anonymkode: 55ee2...eff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå