Cordellia Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Noen som har hørt om dette? https://career.amestotechhouse.com/jobs/1807041-trainee-program-at-one-of-norway-s-most-innovative-companies Vet det er en del lignende ting som finnes. Noe av det har jeg hørt ikke er bra fordi man binder seg til drøye kontrakter, men ble litt nysgjerrig. Virker jo too good to be true.
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Helt standard traineestilling i et semispennende selskap. Anonymkode: c28ac...c62
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #3 Skrevet 25. februar 2023 Jeg fikk faktisk en traineestilling der for flere år siden. Ser ut som at de har gjort det enda mer spennende nå. Jeg fikk en annen mulighet og sa opp stillingen før jeg begynte. Angrer nesten litt, for visma har utviklet seg veldig og gjør mye spennende. Lønnen var dårlig og kontrakten litt edgy, men fagforeningen sa at det var ok for deler av kontrakten ville ikke holde i en tvist. De har helt sikkert mer ryddige kontrakter nå. Jeg tror også det åpner seg mange muligheter etterpå som gjør at en dårlig startlønn ikke betyr all verdens. Og ja, ellers en standard traineestilling. Anonymkode: cf1aa...34f
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #4 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg fikk faktisk en traineestilling der for flere år siden. Ser ut som at de har gjort det enda mer spennende nå. Jeg fikk en annen mulighet og sa opp stillingen før jeg begynte. Angrer nesten litt, for visma har utviklet seg veldig og gjør mye spennende. Lønnen var dårlig og kontrakten litt edgy, men fagforeningen sa at det var ok for deler av kontrakten ville ikke holde i en tvist. De har helt sikkert mer ryddige kontrakter nå. Jeg tror også det åpner seg mange muligheter etterpå som gjør at en dårlig startlønn ikke betyr all verdens. Og ja, ellers en standard traineestilling. Anonymkode: cf1aa...34f Som bruker av visma må jeg si at det kan godt være at de utvikler mye spennende, men det funker ikke for brukeren i andre enden. Virkelig ikke. Anonymkode: 890a5...77b 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #5 Skrevet 25. februar 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Som bruker av visma må jeg si at det kan godt være at de utvikler mye spennende, men det funker ikke for brukeren i andre enden. Virkelig ikke. Anonymkode: 890a5...77b Neivel, vi har mange produkter eid av visma som fungerer veldig bra. Utrolig at de har greid å vokse så mye hvis det de har ikke fungerer? Da er de virkelig gode på business. Dere derimot er ikke så gode på business hvis dere betaler for produkter som ikke fungerer for dere? Anonymkode: cf1aa...34f
PM75 Skrevet 25. februar 2023 #6 Skrevet 25. februar 2023 Visma er et solid selskap, så det å være trainee der vil trolig gi deg muligheter på arbeidsmarkedet. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå