Gå til innhold

Kjempe forelsket i kundens far (butikk)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er ei ung jente som ofte er innom vår klesbutikk. Det er spesial butikk for mote klær.  

Hennes far kom også i butikken forrige uke og tok prat med meg mens han ventet på datteren skulle prøve klær. Jeg ble betatt.  Han var flørtende og skjønte at jeg oppfører meg "spesiell", og liker ham. Det ble god stemning.

Jeg får ikke sove. Er redd for at han ikke kommer igjen.  I går kom jenta tilbake, og for å finne ut om han er i forhold,  så viste jeg et plagg med vilje og sa det vil kanskje passe bra til pappas kone/kjæreste.  Jenta sa han har er singel.

Hvordan bør jeg gå frem for å treffe ham igjen. Jeg "kjenner" ham bare gjennom jenta som er kunde.

Jeg så jentas etternavn på hennes bankkort og jeg har funnet mannen i sosiale media.  Men blir det teit ?   Gjennom jenta?

Please ikke si jeg må glemme han.

Anonymkode: 54987...8e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vent og se om han kommer igjen. Noe annet er jævlig creepy.

Anonymkode: cc542...500

• Liker 14
Skrevet

Ohh , ikke stalk han.. Vent og se om han dukker opp og viser interesse  du. Og husk at hyggelig med flørtende undertone, ikke nødvendigvis betyr at han er interessert. 

Anonymkode: cb6ef...060

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Mener du virkelig at du er forelsket etter 5 minutters prat?

Vi menn har lært at ansatte i butikker er betalt for å være hyggelige mot oss, og at vi ikke skal ta det som invitasjon til noe mer. (Og jeg forstår godt at det må være slitsomt med uønsket oppførsel fra kunder.)

Er du sikker på at det er "innafor" å ta initiativ overfor kunder? Han er kunde selv om han ikke kjøpte noe..

Evt får du be datteren hilse til faren sin neste gang hun kommer innom, og håpe han tar kontakt.

• Liker 3
Skrevet (endret)

Hvordan er det mulig å bli så forelsket i noen, etter å ha pratet i noen få minutter :klo:

Endret av Athena Freyja
  • Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Mannen har tydeligvis god aura når han lar jentebarnet handle ukentlig i en dyr motebutikk, og har fått eget gullkort av far. Slike menn er lett å bli forelsket i for en butikkansatt, trenger ikke ta mange minuttene det om han i tillegg er kjekk og pen. 

Anonymkode: 67cd8...eaf

• Nyttig 1
Gjest Automagisk
Skrevet
petterm skrev (5 minutter siden):

Vi menn har lært at ansatte i butikker er betalt for å være hyggelige mot oss, og at vi ikke skal ta det som invitasjon til noe mer. (Og jeg forstår godt at det må være slitsomt med uønsket oppførsel fra kunder.)

Er du sikker på at det er "innafor" å ta initiativ overfor kunder? Han er kunde selv om han ikke kjøpte noe..

Evt får du be datteren hilse til faren sin neste gang hun kommer innom, og håpe han tar kontakt.

Han kommer jo opplagt ikke til å ta kontakt pga det..Som en skrev lenger oppe tenker jeg som mann at en butikkansatt er hyggelig pr. definisjon..

Jeg synes TS skulle ta kontakt og rett og slett fortelle mannen at hun ble litt betatt og kunne tenke seg en date..

Skrevet

Nei, du er på jobb -vær profesjonell. Ikke stalk han utenfor jobben, du får heller vente og se om han kommer tilbake og tar steget selv. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Automagisk skrev (3 minutter siden):

Han kommer jo opplagt ikke til å ta kontakt pga det..Som en skrev lenger oppe tenker jeg som mann at en butikkansatt er hyggelig pr. definisjon..

Jeg synes TS skulle ta kontakt og rett og slett fortelle mannen at hun ble litt betatt og kunne tenke seg en date..

Hvis han også er interessert så kommer han nok innom igjen.

Anonymkode: 67cd8...eaf

• Liker 1
Skrevet

Du er ikke forelsket du er betatt.

Anonymkode: 149b9...bc1

• Liker 1
Gjest Automagisk
Skrevet
Olive_North skrev (17 minutter siden):

Nei, du er på jobb -vær profesjonell. Ikke stalk han utenfor jobben, du får heller vente og se om han kommer tilbake og tar steget selv. 

Hvilken normal mann legger an på en butikkansatt på jobb?...Er et håpløst utgangspunkt bare..Hvis TS vil noen vei må hun kontakte mannen selv.

Skrevet

Han vil trolig stemple deg som den galne butikk-ansatte, som startet å stalke og oppsøke han etter at han fulgte datteren på handling og var hyggelig og pratende i butikken.

Du har overtolket det at han var pratsom og hyggelig til gangs, noe han trolig er i enhver butikk han er innom uten at han har forventninger om at noen skal legge så mye i det som det du åpenbart har gjort.

Være profesjonell og ikke start å stalke han og ta kontakt m.m. (noe som er uprofesjonelt, huske at du har en rolle når du er på jobb og den skal ikke ende med at kunder skal synes det vil være ubehagelig å komme tilbake i butikken).

Greit at du blir betatt, men å kontakte han og stalke han slik du har startet nå blir bare feil.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Det er ei ung jente som ofte er innom vår klesbutikk. Det er spesial butikk for mote klær.  

Hennes far kom også i butikken forrige uke og tok prat med meg mens han ventet på datteren skulle prøve klær. Jeg ble betatt.  Han var flørtende og skjønte at jeg oppfører meg "spesiell", og liker ham. Det ble god stemning.

Jeg får ikke sove. Er redd for at han ikke kommer igjen.  I går kom jenta tilbake, og for å finne ut om han er i forhold,  så viste jeg et plagg med vilje og sa det vil kanskje passe bra til pappas kone/kjæreste.  Jenta sa han har er singel.

Hvordan bør jeg gå frem for å treffe ham igjen. Jeg "kjenner" ham bare gjennom jenta som er kunde.

Jeg så jentas etternavn på hennes bankkort og jeg har funnet mannen i sosiale media.  Men blir det teit ?   Gjennom jenta?

Please ikke si jeg må glemme han.

Anonymkode: 54987...8e1

Hvor gammel er « jenta» ? At du viste fram et plagg og sa det kanskje ville passe pappas kone/ Kjærste.. altså huff, er du yngre enn « jenta» ? 
hvis han på noen som helst måte er interessert i deg, så vet han jo hvor han finner deg så du trenger ikke stalke han. 

Anonymkode: 5c100...c66

• Liker 1
Skrevet
petterm skrev (36 minutter siden):

Nei, han er ikke en kunde. Datteren er derimot en kunde og oppførselen ovenfor henne er helt på grensen. 
må være en fryktelig sjarmerende mann som får noen forelsket på 5 minutter, så han har nok mye og velge i. 
ja, det er riktig at ansatte i butikker får betalt for og være hyggelige mot kunder, og det skjer at menn oppfatter det som flørting og gir uønsket oppmerksomhet i etterkant som venneforespørsel på fb etter litt detektivarbeid, eller invitasjoner direkte. Og gi uønsket oppmerksomhet til faren til en kunde var en ny vri. 

Skrevet
Automagisk skrev (14 minutter siden):

Hvilken normal mann legger an på en butikkansatt på jobb?...Er et håpløst utgangspunkt bare..Hvis TS vil noen vei må hun kontakte mannen selv.

Hvilken normal butikkansatt legger an på faren til en kunde? 

• Liker 1
Gjest Automagisk
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Hvilken normal butikkansatt legger an på faren til en kunde? 

Hun er mer enn en butikkansatt, hun er en kvinne som ønsker en mann.Hvis kjemien stemmer 100% er det bare å gå for det..livet venter ikke på noen.

Skrevet
Automagisk skrev (3 timer siden):

Det skjer ofte, veldig ofte. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Du er ikke forelsket du er betatt.

Anonymkode: 149b9...bc1

Eventuelt kåt på. Sterke følelser det også. 😄

Anonymkode: 46b54...e84

Skrevet

Herregud, du har jo åpenbart allerede stalket ham, så nå får du gjøre bruk av infoen du har samlet hittil.

Handle på nærbutikken hans, prøv å finn en grunn til å møte opp der han driver med hobby hvis han gjør det, gå forbi jobben hans i tiden du tror han enten starter eller slutter.

Og selvsagt, Tinder.

Anonymkode: 54b0d...b5d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Herregud, du har jo åpenbart allerede stalket ham, så nå får du gjøre bruk av infoen du har samlet hittil.

Handle på nærbutikken hans, prøv å finn en grunn til å møte opp der han driver med hobby hvis han gjør det, gå forbi jobben hans i tiden du tror han enten starter eller slutter.

Og selvsagt, Tinder.

Anonymkode: 54b0d...b5d

Handle på nærbutikken? Altså en butikk er gjerne åpen i 15 timer, skal en god dose flaks til for å treffe på vedkommende.

Anonymkode: fa777...056

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...