Gå til innhold

Lek med baller og balleskvising

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenkte å skrive litt rundt en seksuell teknikk jeg selv setter stor pris på. Det handler om lek med ballene, eller «balleskvising» som man også kan kalle det. Er det andre som har erfaring med dette?

Teknikken handler om at kvinnen tar grep med hendene rundt ballene på mannen og presser forsiktig, men bestemt på testiklene. Det er enklest om hver hånd holder rundt hver sin testikkel, og kvinnen bruker tommelen til å presse ned på dem. Å presse for hardt kan gjøre veldig vondt, så det er viktig å gå sakte frem, og at begge parter snakker sammen for å finne riktig teknikk.

Med litt øvelse kan kvinnen som klemmer ballene, tolke ansiktsutrykk og signaler fra sin mann og nærmest «spille» med ballene slik som med et musikkinstrument. Gi akkurat de riktige kombinasjonene av smerte og nytelse for å sette partneren i en pre-orgasmisk sinnstilstand, også kalt «edging». Dette kan være svært intenst, og frigjøre masse endorfiner og gode følelser. Det sprer seg varme bølger av nytelse utover kroppen, ut i armer og bein, ja det kan tilogmed krible i fingre og tær. En fin ting med dette er at det kan pågå lenge, da det skal mye til for å sprute bare på grunn av balle-lek. Med litt stimulering av penis kan man lett bikke over kanten til orgasmisk utløsning, og tidspunktet for dette kontrollerer man selv.

Anonymkode: 0cf58...8d7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, akkurat det du skriver der gjorde jeg med typen for litt siden for å utforske. DET FUNKA! Han kom på en helt annen måte, og fikk rykninger av godfølelse hele veien... Rørte ikke penis en gang.

• Liker 1
Skrevet
AnonymousBruker skrev (2 timer siden):

Haha, akkurat det du skriver der gjorde jeg med typen for litt siden for å utforske. DET FUNKA! Han kom på en helt annen måte, og fikk rykninger av godfølelse hele veien... Rørte ikke penis en gang.

Ja, det stemmer med egne erfaringer. 

Anonymkode: 0cf58...8d7

Skrevet

Jeg har fått det noen ganger, og det har vært deilig.. Viktig at jentene er forsiktige, skal være deilig og ikke vondt

Skrevet

Enkleste måten å få mannen til å komme raskt og hardt 😇

Anonymkode: ed44d...3e0

Skrevet

Jeg liker best å suge og slikke pungen, men aller aller best å gjøre det som gjør meg om til en gudinne for ham. Så jeg hadde selvsagt gjort dette også. Første gang her hørte noen beskrive dette til meg nylig fikk jeg assosiasjoner til noe mye hardere, kaldere..... Dette er jo bare gode kjærtegn og lek. Litt på samme måte som at vi kvinner kan like et lett rapp med en ridepisk over lippene tror jeg

Det ville dog vært vanskelig å la være å ha ham litt i munnen samtidig for jeg elsker smaken som kommer av ham når han nærmer seg å komme. Måtte nok få slikket litt helt på tuppen inn i mellom i alle fall

(*Var dette den siste hemmeligheten?)

Anonymkode: 5bccb...c49

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg liker best å suge og slikke pungen, men aller aller best å gjøre det som gjør meg om til en gudinne for ham. Så jeg hadde selvsagt gjort dette også. Første gang her hørte noen beskrive dette til meg nylig fikk jeg assosiasjoner til noe mye hardere, kaldere..... Dette er jo bare gode kjærtegn og lek. Litt på samme måte som at vi kvinner kan like et lett rapp med en ridepisk over lippene tror jeg

Det ville dog vært vanskelig å la være å ha ham litt i munnen samtidig for jeg elsker smaken som kommer av ham når han nærmer seg å komme. Måtte nok få slikket litt helt på tuppen inn i mellom i alle fall

(*Var dette den siste hemmeligheten?)

Anonymkode: 5bccb...c49

Det kan være hyggelig å gi ett sånt rapp også😜

Endret av Flintis
Gjest Paramount
Skrevet

Kunne gjerne tenkt meg dette. Har gjort noen forsøk, men ble avbrutt av at virkeligheten trengte seg på. Helt klart at dette er fristende. Smertene i testiklene er fantomsmerter. Altså ikke reelle smerter, bare kroppens faresignaler. Sterke smerter uten helsefare altså. Det frister, ikke akkurat når du sitter foran en pc, men jeg vet det frister når jeg er "live", og godt oppvarmet av riktig kvinne, da frister det aller meste. Så jeg har et håp om å få oppleve dette en gang. Ikke bare smerten selvsagt, den kan jeg påføre meg selv. Men av HENNE, samtidig med at hun sitter på ansiktet mitt, rubber alt det deilige mot ansiktet mitt, og samtidig skviser og gir noen solide slag som sender meg til et helt nytt sted 😳. Det er lov å håpe. Kalkulert risiko dette, med godt håp om å havne på plussiden, følelsesmessig ;).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...