AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Del Skrevet 24. februar 2023 Kjenner jeg savner ridetimer, men på grunn av jobb kan jeg ikke binde meg til hele kurs. Er det tilfeldigvis noen som vet om ridetimer av typen man kan hive seg med på? Både helg og ukedag er aktuelt. Vet om Alna og har sett at EKT har noe, men det virker som om det er mest for barn og unge. Er voksen og red på øvetnivå da jeg red på timer sist. Tenker dressur, men bomarbeid er også gøy, evt. islandshest. Håper noen vet om bra steder 🥰 Bor i Bærum så kan godt være i nærheten, men Oslo går fint det også. Anonymkode: 6d998...53c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Del Skrevet 24. februar 2023 Nordmarka rideskole hadde både ridetimer og rideturer som drop in-tilbud da jeg var frivillig der i fjor vinter. Mener å huske det var tilbud i helger og på dagtid i uka. Holder til på Elveli gård i Sørkedalen. Anonymkode: 91536...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Nordmarka rideskole hadde både ridetimer og rideturer som drop in-tilbud da jeg var frivillig der i fjor vinter. Mener å huske det var tilbud i helger og på dagtid i uka. Holder til på Elveli gård i Sørkedalen. Anonymkode: 91536...8a8 Elveli gård blir tvangssolgt, så hvordan det blir med rideskole der blir opp til ny eier. Anonymkode: f4d7c...d62 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. februar 2023 #4 Del Skrevet 26. februar 2023 On 2/24/2023 at 11:46 PM, AnonymBruker said: Elveli gård blir tvangssolgt, så hvordan det blir med rideskole der blir opp til ny eier. Anonymkode: f4d7c...d62 Det vet jeg, men per nå er det fortsatt rideskoledrift der. Anonymkode: 91536...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tebrok Skrevet 1. desember 2023 #5 Del Skrevet 1. desember 2023 Har vært på enkelttimer for barn på EKT, men timen før er det bare voksne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #6 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 23.46): Elveli gård blir tvangssolgt, så hvordan det blir med rideskole der blir opp til ny eier. Anonymkode: f4d7c...d62 Hvorfor blir elveli tvangssalg? Anonymkode: c4f28...8bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #7 Del Skrevet 3. desember 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvorfor blir elveli tvangssalg? Anonymkode: c4f28...8bb Google it. Det har stått mye i media. Anonymkode: f4d7c...d62 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. desember 2023 #8 Del Skrevet 3. desember 2023 EKT har for øvet iallfall tror det ofte kommer voksne da. Er en del voksne som rir på Alna også Bergvang gård i Asker har islandshester og man kan melde seg på turer. Tror Tanum rideskole har noe, jeg har bare vært på den de nå legger ned (tror jeg) i Sørkedalen men de utvider den i Bærum. De slipper kanskje vårens kurs snart, de pleier å ha egne voksendager. Men tror det blir fort fullt (et par år siden jeg deltok men da var det enkeltridetimer og heldagskurs som ble lagt ut for hele semesteret og så meldte man seg på på forhånd) Anonymkode: 2c35b...f64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. desember 2023 #9 Del Skrevet 4. desember 2023 8 hours ago, AnonymBruker said: EKT har for øvet iallfall tror det ofte kommer voksne da. Er en del voksne som rir på Alna også Bergvang gård i Asker har islandshester og man kan melde seg på turer. Tror Tanum rideskole har noe, jeg har bare vært på den de nå legger ned (tror jeg) i Sørkedalen men de utvider den i Bærum. De slipper kanskje vårens kurs snart, de pleier å ha egne voksendager. Men tror det blir fort fullt (et par år siden jeg deltok men da var det enkeltridetimer og heldagskurs som ble lagt ut for hele semesteret og så meldte man seg på på forhånd) Anonymkode: 2c35b...f64 Takk for svar, endte opp med å dra på turné i vår, hehe. Prøvde EKT, Alna, Bergvang og Tanum (på Bærumssiden). Kan jo forsåvidt slenge inn en "review" av de alle i tilfelle flere lurer. EKT: Kjempefornøyd! Litt mange hester på banen samtidig kanskje, men romslig hall. Fikk en kjempefin og godt skolert hest. Veldig åleit instruktør. Drar gjerne tilbake. Alna: Helt ok, litt ymse nivå på hestene bare og det påvirket timene veldig. Tok et par timer der fordi det var nært jobben, men tror ikke jeg blir å dra tilbake. Bergvang: Veldig bra! Har bare ridd på tur der et par ganger, men utrolig vakre omgivelser og jeg har likt samtlige hester jeg har ridd veldig godt. Leter nok etter mer tradisjonell baneridning, men hvis man er ute etter en veldig bra turopplevelse, anbefaler jeg stedet. Tanum: Også kjempebra! Meldte meg på helgekurs, godt skolerte hester og den mest engasjerte ridelæreren jeg har hatt på sikkert 20+ år på en tradisjonell rideskole. Drar gjerne tilbake hit også. Veldig positivt å erfare at det finnes flere gode alternativer i området Jeg fant meg tilfeldigvis fôrhest på et senter så enden på regla ble at vi stort sett har egentrening på bana, et og annet kurs og turer, men det er gøy å ri andre hester og få instruksjon innimellom så jeg blir nok å dra tilbake til spesielt Tanum og Bergvang. Anonymkode: 6d998...53c 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå