AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Altså, når du selger noe og du møter kjøperen face to face. Eller skal kjøpe noe og møter selgeren. Håndhilser du? Sier du navnet ditt? Jeg synes slike situasjoner er så utrolig kleine og blir alltid så usikker på om jeg skal presentere meg eller ikke. 🙈 Anonymkode: dc598...905
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Sier bare hei,gir dem tingen.Svarer på spørsmål dem evt har og hadet.Noen vil fort vekk andre prater litt..Skjer naturlig.Men mest gla i fiks ferdig. Anonymkode: bb7a2...4ec 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Jeg sier hei og smiler, evn spør "er det deg fra finn? Ja så fint! " hvis jeg møter de et sted ute. Hvis de kommer hjem til meg sier jeg bare hei og smiler og rekker de tingen de har kjøpt, sier "jeg la det i en pose til deg jeg, du kan bare ta opp å se" eller "jeg satt den her jeg så den står klar til bæring" Hvis jeg skal kjøpe noe og kommer til de så sier jeg "hei! Det er jeg som skal hente stolen fra finn!" Går rett på sak både som kjøper og selger. Håndhilser sjeldent men det har skjedd Anonymkode: 0f03c...29d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Ok, takk for svar begge to. ☺️ TS Anonymkode: dc598...905
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå