Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 #1 Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) Vi skal gifte oss i Moss på Refsnes Gods, og jeg lurer på priser på: blomster 🌸 frisør\sminke 💇♀️ musikk 🎵 fotograf 📸 vi skal ha borgerlig\humanetisk vielse er det noen som vet om noen flinke folk som ikke er for dyre? Endret 25. februar 2023 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Del Skrevet 24. februar 2023 Jeløy Radio! Litt stivt i pris, men for ca 60 gjester, full pakke med mat, drikke, pynt, og servering (ikke avec), pluss frokost på søndagen etter bryllup, så blir det drøye 100 000 kr. Absolutt verdt det syns vi. Nydelige omgivelser også. Anonymkode: 9c9c7...36e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeløy Radio! Litt stivt i pris, men for ca 60 gjester, full pakke med mat, drikke, pynt, og servering (ikke avec), pluss frokost på søndagen etter bryllup, så blir det drøye 100 000 kr. Absolutt verdt det syns vi. Nydelige omgivelser også. Anonymkode: 9c9c7...36e vi har booket lokale på refsnes gods Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Del Skrevet 24. februar 2023 1 minutt siden, Rosa Sløyfe said: vi har booket lokale på refsnes gods Det slo deg ikke at det var relevant at du hadde booket lokale? Ganske sikker på at de har avtaler med andre leverandører Anonymkode: 28d60...946 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #5 Del Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Det slo deg ikke at det var relevant at du hadde booket lokale? Ganske sikker på at de har avtaler med andre leverandører Anonymkode: 28d60...946 det spiller da ingen rolle om vi har bookket lokale eller ikke det er vi som bestemmer hvilken levrandører vi skal bruke og vi har spurt dem om di har avtale med noen og dem sa at di ikke hadde det. dem ordner bare mat og kake det mest må vi stå for selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Del Skrevet 24. februar 2023 Rosa Sløyfe skrev (1 minutt siden): det spiller da ingen rolle om vi har bookket lokale eller ikke det er vi som bestemmer hvilken levrandører vi skal bruke og vi har spurt dem om di har avtale med noen og dem sa at di ikke hadde det. dem ordner bare mat og kake det mest må vi stå for selv Hyggelig tone i svaret ditt. Lover godt for type svar du får. Anonymkode: d96ed...44d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 24. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hyggelig tone i svaret ditt. Lover godt for type svar du får. Anonymkode: d96ed...44d jeg aner ikke hva du ble sur for men man kan misforstå hverandre sånn kan skje når man er på nett det må man nesten tåle 😉 Endret 25. februar 2023 av Rosa Sløyfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 24. februar 2023 Forfatter #8 Del Skrevet 24. februar 2023 Vi skal gifte oss i Moss på Refsnes Gods, og jeg lurer på priser på: blomster 🌸 frisør\sminke 💇♀️ musikk 🎵 fotograf 📸 vi skal ha borgerlig\humanetisk vielse er det noen som vet om noen flinke folk som ikke er for dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #9 Del Skrevet 25. februar 2023 Rosa Sløyfe skrev (9 timer siden): jeg aner ikke hva du ble sur for men man kan misforstå hverandre sånn kan skje når man er på nett det må man nesten tåle 😉 Var ikke meg du svarte på innlegget jeg reagerte på, jeg synes bare du tråkket den som svarte deg ned når de prøvde å bidra og du ble krass. Anonymkode: d96ed...44d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Sløyfe Skrevet 25. februar 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 25. februar 2023 Noen hyggelige folk her som har giftet seg i moss som ønsket og svare på det jeg spurte om ?😄😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bryllup 2025 Skrevet 25. februar 2023 #11 Del Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hyggelig tone i svaret ditt. Lover godt for type svar du får. Anonymkode: d96ed...44d At det går ann og si noe sånt til henne skam deg! det eneste hun ønsker er jo og få hjelp med bryllupe sitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #12 Del Skrevet 1. mars 2023 Vi giftet oss i moss, men det er 11 år siden. Nikita på rygge storsenter har fått gode tilbakemeldinger på styling, samme med beautyshoot som ligger vis a vis rygge storsenter. Vi brukte urstad blomster på bredsand, veldig fornøyd med det. Fotograf leide vi aldri inn, da vi hadde ei venninne som var god på dette. Jeg ville dog hørt med fotograf Helene Stanger om hun tar slike oppdrag. Veldig hyggelig og profesjonell dame Anonymkode: af55c...4d8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå