Gå til innhold

Flere som legger seg samtidig med baby/barnet?😅

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her i hus er vi så sliten med baby at vi legger oss samtidig med den rundt kl 19.30, sover ikke med en gang, men slapper av og hviler før natta. Har gjort slik et år nå. Er vi flere?😅

Anonymkode: ceb79...bea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aldri gjort. Den tiden barna mine sover, også da de var babyer, er hellig. Da slapper jeg av maks med akkurat det jeg ønsker å gjøre 😅

Anonymkode: 4ec56...873

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Aldri gjort. Den tiden barna mine sover, også da de var babyer, er hellig. Da slapper jeg av maks med akkurat det jeg ønsker å gjøre 😅

Anonymkode: 4ec56...873

Skjønner, her var situasjonen så krevende at vi ikk orket å gjøre noe😅

Anonymkode: ceb79...bea

Skrevet

Jeg gjør det samme. Legger meg i 19-20-tiden i ukedagene, sammen med baby. Er helt utslitt, og baby våkner mellom 5 og 7 klar for en ny dag, samt noen ganger om natten for å få nærhet eller melk. På denne måten er jeg uthvilt på morgenen, så jeg trives med å legge meg tidlig ☺️

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg gjorde det da barnet mitt var under ett år. Var døtrøtt og sov 11t hver natt, 5 oppvåkninger

Anonymkode: b865c...b94

• Liker 3
Skrevet

Skyldig 🙋‍♀️

Gjorde det i mange år med førstemann. Prøver å få litt mer tid med partner nå, etter at vi merket at det gikk ut over forholdet. Er vi veldig slitne gjør vi det enda. 

Anonymkode: 375a6...f9e

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Jepp, legger meg kl 20.00 sammen med barna. Det skal sies at jeg er kronisk syk med påfølgende utmattelse. Jeg sover dårlig i løpet av natten pga smerter, men jeg legger meg ca 20.00

Anonymkode: 1bcd2...288

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Har en på 2,5 år. Legger meg ikke samtidig hver dag, men ofte, fordi jeg er så utslitt. 

Anonymkode: 22010...e39

Skrevet

Jeg legger meg med baby (5 mnd). Vi samsover og hun sover ikke lenge uten meg, så da blir det sånn. Og hun våkner hver 2.-3. time, så jeg trenger all søvnen jeg kan få 😅

Anonymkode: 440b9...7e0

Skrevet

Legger meg ca 21-21.30 med baby på 2 mnd.. Opp ca hver 2.5 time om natta, amme litt men sovner lett igjen. Men ja, man blir sliten, ligger gjerne i senga helt til kl 10 hvis vi får mulighet 😂

Anonymkode: 05de2...8c5

• Hjerte 1
Skrevet

Jeg sovner ofte sammen med barnet mitt på 5. Alltid sliten, jeg 😴

Skrevet

Jeg burde kanskje gjøre det, siden baby (6mnd) våkner ofte om natta og det blir lite søvn på meg. Men jeg synes voksentiden på kvelden er så deilig, og føler at jeg trenger den type fritid også. Da slapper jeg av med det jeg ønsker å gjøre. 

Anonymkode: c63c4...4aa

Skrevet

Det var drømmen min å få til 😅

Men jeg hadde alvorlige søvnproblemer, og da kan man ikke gjøre det sånn ihht anbefalinger.

Jeg sovnet dessverre aldri mellom barnets oppvåkninger, heller ikke alene på eget rom. 

Anonymkode: 0ea43...ecd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...