AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Kjæresten har en irriterende uvane. Han tar av seg sokker (som han har hatt på seg en hel dag), vrenger dem og piller ut løs lo. Samler det opp, og putter det under sofaputa? Jeg skjønner det ikke. Har spurt han hvorfor, og da blir han litt forfjamset og sier vet ikke. Det rare er at han fortsatte etter jeg spurte om det. Har ikke sett han gjøre det andre steder enn hjemme hos selv. Hva tenker dere? Noen tips om hvordan jeg kan prøve å avvenne noe slikt? Vi har planer om å flytte sammen om et par mnd. Anonymkode: b0876...a3d
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Vi har planer om å flytte sammen om et par mnd. Anonymkode: b0876...a3d ….hvorfor? Anonymkode: 52ab7...9ea 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Hva med og spørre om han kan la være og gjøre det. Og se hva han sier ? Anonymkode: 50c1f...e58 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Er det så farlig da. Altså skjønner det kan virke litt ekkelt men hadde i laget en sak av det om han er en kul fyr ellers Anonymkode: 59bdb...189
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Kunne vært verre: Jeg piller busemenner og tørker de på siden av lakenet… Anonymkode: a11c7...460
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Ts:👀 Typen:🚩 Anonymkode: aff72...b6f 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Hvorfor er det et rødt flagg? Litt rart ja, men han kunne hatt så mye verre uvaner enn det. En bonus er at det er lett å støvsuge det bort 😁 Anonymkode: 29728...c84 1 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 Er du sammen med en 5 åring? Be han vokse opp og slutte med det der! Anonymkode: 0d52d...7b7 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Jeg piller buser når jeg er alene hjemme. Tørker de av i senga, sofaen eller teppet alt ettersom hvor jeg er. Drikker av brus og juice kartongene også. Lar bikkja være i sofaen også, når typen er vekk.. Kunne ikke brydd meg mindre🙉🙉 Anonymkode: f012b...c31
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kjæresten har en irriterende uvane. Han tar av seg sokker (som han har hatt på seg en hel dag), vrenger dem og piller ut løs lo. Samler det opp, og putter det under sofaputa? Jeg skjønner det ikke. Har spurt han hvorfor, og da blir han litt forfjamset og sier vet ikke. Det rare er at han fortsatte etter jeg spurte om det. Har ikke sett han gjøre det andre steder enn hjemme hos selv. Hva tenker dere? Noen tips om hvordan jeg kan prøve å avvenne noe slikt? Vi har planer om å flytte sammen om et par mnd. Anonymkode: b0876...a3d En prosess er ikke avsluttet etter én samtale. Tygg litt på den. Anonymkode: edaf8...3a6
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Kunne vært verre: Jeg piller busemenner og tørker de på siden av lakenet… Anonymkode: a11c7...460 Æsj… 🤮 Anonymkode: dbb43...2a6 2
AnonymousBruker Skrevet 25. februar 2023 #15 Skrevet 25. februar 2023 Altså, det kan jo være en måte å ikke få det rett på seg og da, og for å støvsuge det når man først får tid til det. Hadde vært mye verre om han slengte brukte og svette sokker utover gulvet som en unge også... Haha, hadde typen min gjort det der, hadde jeg bare fått lattekrampe og sett det som hans "ryddemetoder" som står i ganske sterk motsetning til mine egne 🤣 (dvs at jeg hadde tatt frem støvsugeren og like godt støvsugd sokkene hans kun for å erte...
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kjæresten har en irriterende uvane. Han tar av seg sokker (som han har hatt på seg en hel dag), vrenger dem og piller ut løs lo. Samler det opp, og putter det under sofaputa? Jeg skjønner det ikke. Har spurt han hvorfor, og da blir han litt forfjamset og sier vet ikke. Det rare er at han fortsatte etter jeg spurte om det. Har ikke sett han gjøre det andre steder enn hjemme hos selv. Hva tenker dere? Noen tips om hvordan jeg kan prøve å avvenne noe slikt? Vi har planer om å flytte sammen om et par mnd. Anonymkode: b0876...a3d Dere kjøper sofa med fastsydde puter 😊 Anonymkode: a66c9...08b
Hjelpsom Skrevet 25. februar 2023 #17 Skrevet 25. februar 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Dere kjøper sofa med fastsydde puter 😊 Anonymkode: a66c9...08b Det er nok løsningen ja. 😂 Men TS, å si det en gang er ikke hjelp i hvis det er en uvane han har hatt lenge. Da må du ta tak i problemet og gjenta mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 Det er et uttrykk som heter "å feie noe under teppet". Han gjør ikke det men det ligner; Han legger rusk (lo) under sofaputen. Det har vel med lathet å gjøre. Legger han det på bordet vet han at du oppdager det. Han vil slippe å gå til avfallsbøtte på kjøkkenet og kaste det hver gang han har laget en liten haug av lo. Det heter jo "ute av øye - ute av sinn" så han gjemmer det under puta. LOL Anonymkode: 023ca...c14
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #19 Skrevet 25. februar 2023 Vær glad det ikke er navle-lo Anonymkode: acc9f...bd1
Gjest Abendstern Skrevet 25. februar 2023 #20 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Vær glad det ikke er navle-lo Anonymkode: acc9f...bd1 Ikke gi folk ideer 😆
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå