Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det begynte i går etter trening med bittelitt lyserosa spotting. I morrest var det mer verk i magen og brunt blod kl 8, nok til en  god flekk på papiret. Dette ble så og si borte til kl 14, da kom det en ny stor flekk på papiret etter do, litt mer rødbrun, med klumper/slitrer i. Dro til legen og hun sa det kom fra livmoren og at det mest sannsynlig var SA. Dette blodet avtok igjen og det kom bittelitt nå igjen i kveld.. er det noe håp? Skal ta ny hcg prøve etter helga, selvfølgelig, men hadde trengt en solkinnshistorie/reality check😭

Anonymkode: 60106...2fd

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er absolutt håp❤️Men er greit å være litt forberdt også. Jeg begynte å blø i uke 13, det kom da utrolig mye blod, våknet opp i en blodpøl i senga, men alt var bra med den lille❤️

Har du smerter?Krysser fingrene for deg❤️🤞

Skrevet

Ikke så mye smerter, var litt i morrest, men føler meg litt rar, litt kald og varm om hverandre liksom. Ikke feber eller noe. Er så knust etter beskjeden fra legen, men har jo et lite håp allikevel.

Skrevet

Det finnes håp. Med min første så blødde jeg som en stukken gris i 14 dager. Brukte nattbind hele døgnet rundt. Det kom en frisk baby noen mnd senere.

Blødde med nummer to også, men ikke like mye.

Skrevet

Jeg blødde i to og en halv uke fra uke 5 til midten av uke 7. Målte hcg og fikk tidlig ultralyd pga blødningene, og alt sto bra til. Så det er absolutt håp. Blødninger i første trimester er vanlig.

Anonymkode: 1518f...43b

Skrevet

Kan legge til at første gang jeg var på sykehuset med blødningen, så fikk jeg også beskjed om at det sannsynligvis var SA. Står i journalen min også. Men så ble det ikke det:)

Anonymkode: 1518f...43b

Skrevet

Jeg tror dessverre dette var en spontanabort.. Ble ganske så mye blod etterhvert og mistet raskt mange tegn på graviditet, som ømhet, oppblåsthet osv. Takk for at dere svarte på spørsmålet mitt<3

• Hjerte 1
Skrevet

Så leit å lese 😢 skjønner at det er tøft💔

Anonymkode: 18a60...a13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...