AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Jeg tar et jusfag på uio og er inne på Lovdata og leser dommer. Jeg ser at dommene fra Trygderetten inneholder fødselsår, diagnoser , informasjon om studier som er fullført eller ikke fullført , familieplanlegging og mye mer. Det er en dom hvor en dame tok et studium som er nokså uvanlig og som ikke mange studerer. Hvis jeg hadde tatt det samme studiet eller om hun jobbet i bransjen så hadde jeg nok forstått hvem det var. Jeg har også jobbet med og for døve mennesker. Det er ét opplæringssenter i hovedstaden, og nesten ingenting i de andre byene. Så når det står døv flyktning+ fødselsnummer og masse personlige greier så er det null problem for de som er i bransjen å forstå hvem det er. Er tanken at det er nok annonymisert slik saken er beskrevet? Jeg kjenner at jeg er glad for at min sak ikke handlet i Trygderetten med tanke på at andre kan lese saken min og kanskje finne ut hvem jeg er. Eller er jeg bare paranoid nå? Anonymkode: 75092...2ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå