AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 1
Jaytee Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Klart menn med ambisjoner og karriere drar damer. 7 8
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Du skriver at du opplever dette, men referer til saker i media? Er du en av de som er bitter på livet, fordi du ikke fikk noen sølvskje? Anonymkode: 7bb97...8f8 12 5
Tvist Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Eller så er det slik at ledere ofte må ha gode sosiale ferdigheter for å få jobben, og har man det får man lettere en partner. Har du noe du er flink i, jobb eller for eksempel idrett, hjelper det på selvtilliten, og selvtillit er attraktivt. 9 5
Macro Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Tapere går etter partner med penger, og det gjelder begge kjønn. 3 1
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Hva har tittelen og innlegget med hverandre å gjøre? Skjønner ikke helt.. 12
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 svartkatt skrev (5 minutter siden): Hva har tittelen og innlegget med hverandre å gjøre? Skjønner ikke helt.. Klæbo og Nortug er mer attraktive på datingmarkedet enn en som aldri har fått hjelp hjemmefra og dermed er rangert som den femtende beste nordmannen med årslønn på 350 000 i året Anonymkode: d3744...1a0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Hm, så feminismen hindrer deg i å få en lederstilling, er det dèt du prøver å formidle her? Forøvrig fantes det incels før i tiden også - da ble de gjerne kalt gammelungkarer. Anonymkode: 54a29...6e0 4 3
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Klæbo og Nortug er mer attraktive på datingmarkedet enn en som aldri har fått hjelp hjemmefra og dermed er rangert som den femtende beste nordmannen med årslønn på 350 000 i året Anonymkode: d3744...1a0 😂😂 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Folk som er profilerte møter mer folk og har flere muligheter. Det gjelder kjendiskvinner også. Anonymkode: d06c3...455 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Men, det du ikke har forstått er at det er ikke PENGENE... Altså, har du møtt noen av disse mennene? Jeg som dame, som så absolutt føler at jeg kan gi deg svar på dette. Jeg ELSKER menn, med en dyp trygghet i seg selv. Menn, som har ambisjoner og jobber hardt! På toppen av dette elsker jeg også smarte menn! Helst så smarte at, alle i rommet kan føle det!. Jeg hadde aldri blitt interessert i en pappa-gutt... SÅ det er ikke pengene. Men, det er klart menn med disse trekkene de har som oftest penger også. Men, de er ikke de rikeste. Jeg kunne ha gått for de "rike". Men, det er jeg ikke interessert i. Gi meg en mann med selvtillit, ambisjoner, humor og intelligens! Anonymkode: e9399...329 14 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Du har misforstått totalt. De er populære fordi de tar vare på seg selv. Alle ønsker vel en partner som i det minste har potensial til å leve lenge. Men de fleste av oss ønsker ikke noen som er kjendis, kun en som tar vare på seg selv, til den evne de er i stand til, trenger ikke være treningsgal, men sørge for å ta vare på seg selv, etter de forutsetningene man har og er en ordentlig person, med et godt kvinnesyn. Man må søke partner som har omtrentlig samme aktivitetsnivå som en selv. Liker du å ligge mer på den avslappede siden, finner du noen som også gjør det. Det er ikke verre. Penger tjener vi selv, det er 2023, Vi har tatt vare på oss selv i mange år. Bitterhet og manglende evne til å se at problemet ligger hos en selv, ikke det at kvinner er påståelig av deg, grådige. Hva med å få deg en god personlighet. Hvem vil vel ha noen som snakker om denne måten om kvinner. Bli voksen, ha selvinnsikt! Med denne innstillingen vil du være alene resten av livet. Ha selvinnsikt og respekt for kvinner og du vil finne noen selv. Anonymkode: af014...c55 4
Helene1982 Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Jeg mener at feilen er at du sammenligner deg med toppidrettsutøvere og de beste lederne. Jeg mener at alle burde ha forbilder og bli inspirert og aspirere mot mennesker vi er imponert av, men å tro at alle skal være topp 5% er jo ikke mulig. Og om 95% av oss skal surmule fordi vi ikke er flinke/pene/rike nok til å være det, blir det veldig mange bitre og sure folk. 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Hæ? Innlegget ditt henger ikke engang sammen med overskriften din og det at det fins privilegerte idrettsutøvere som har familie som har trent de eller hatt råd til å leie trener har da ingenting med feminisme å gjøre. Er du rusa eller hva? Anonymkode: f85f5...7fe 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Men, det du ikke har forstått er at det er ikke PENGENE... Altså, har du møtt noen av disse mennene? Jeg som dame, som så absolutt føler at jeg kan gi deg svar på dette. Jeg ELSKER menn, med en dyp trygghet i seg selv. Menn, som har ambisjoner og jobber hardt! På toppen av dette elsker jeg også smarte menn! Helst så smarte at, alle i rommet kan føle det!. Jeg hadde aldri blitt interessert i en pappa-gutt... SÅ det er ikke pengene. Men, det er klart menn med disse trekkene de har som oftest penger også. Men, de er ikke de rikeste. Jeg kunne ha gått for de "rike". Men, det er jeg ikke interessert i. Gi meg en mann med selvtillit, ambisjoner, humor og intelligens! Anonymkode: e9399...329 Og her er det perfekte eksmpel på damer som sikter lang over egen markedsverdi... For det første så er nok ikke de fleste menn i dag interessert i å legge ned denne innsatsen du her beskriver og drømmer om for å få ei dame, de syntes ganske enkelt ikke at det er verdt det. Dette gjelder da i hovedsak dagens moderne, vestlige damer. For det andre så vil den mannen du beskriver med disse egenskapene neppe ha deg fordi han kan få langt bedre og/eller flere. I beste fall bruker han deg for litt hygge. Dagens vestlige kvinner er ikke lenger en motivasjon for menn til å bli bedre. Anonymkode: d7a1a...26c 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og her er det perfekte eksmpel på damer som sikter lang over egen markedsverdi... For det første så er nok ikke de fleste menn i dag interessert i å legge ned denne innsatsen du her beskriver og drømmer om for å få ei dame, de syntes ganske enkelt ikke at det er verdt det. Dette gjelder da i hovedsak dagens moderne, vestlige damer. For det andre så vil den mannen du beskriver med disse egenskapene neppe ha deg fordi han kan få langt bedre og/eller flere. I beste fall bruker han deg for litt hygge. Dagens vestlige kvinner er ikke lenger en motivasjon for menn til å bli bedre. Anonymkode: d7a1a...26c Bortsett fra at i mitt tilfelle. Tar du feil Jeg har nylig gått fra en slik mann... Etter 15år. Og jeg har pr.nå i hvert fall 3 andre slike menn som er interessert i meg. Anonymkode: e9399...329 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Kvinner går ikke etter penger men styrke. De vil ha en mann som er sterkere enn dem, og kan beskytte dem. Det er biologisk. Akkurat nå er det å være smart, ettertraktet og ja ha penger er styrke, før var fysisk styrke viktigere, det er viktig fortsatt men er mer fra gammelt av. Dritt sexy med menn som er sterke. Så enkelt er det. Anonymkode: b3506...f0d 2
Chupacabra Skrevet 24. februar 2023 #18 Skrevet 24. februar 2023 28 minutter siden, AnonymBruker said: De største idrettsstjernene i Norge har ikke problemer på damefronten og de hadde ikke blitt så gode uten den priviligerte bakgrunnen sin. Mange har hatt foreldre som trenere og få til ingen har måttet jobbe fem dager i uka ved siden av skolen fra de begynte på videregående Et annet eksempel er sjefer. Ledere er nesten aldri incels. Det hele viser at feminisme er et feilslått eksperiment og at penger drar damer Anonymkode: d3744...1a0 Det er ikke pengene. Det er kjendisstatusen, populariteten og at de fremfører noe på en arena eller en scene. Det er noe som klikker i reptilhjernen hos kvinner når de ser dette. Mennesker er huleboere og flokkdyr. Å posisjonere seg i flokken har trolig vært viktigere for kvinner enn for menn. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #19 Skrevet 24. februar 2023 Hvis du opplever damer som går etter pengene er det fordi du skryter av pengene du har. Menn klager på golddiggere men sier ila tre meldinger på Tinder at de investerer i aksjer og fond og har hus i Italia, da kan de takke seg selv. For min del er sånn skryt turn off. Var på date med en som satt å brifa med Rolex klokke og snakket om herregård i Frankrike, nei takk vil ha en mer jordnær mann enn noen som innbiller seg at penger gir han verdi som person. Hva daten min tjener bryr jeg meg ikke om så lenge han har en fast og lovlig inntekt Anonymkode: f85f5...7fe 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #20 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Bortsett fra at i mitt tilfelle. Tar du feil Jeg har nylig gått fra en slik mann... Etter 15år. Og jeg har pr.nå i hvert fall 3 andre slike menn som er interessert i meg. Anonymkode: e9399...329 En ting til. Menn med ambisjoner de ønsker ikke flere... De vil ha stabilitet, de jobber så mye. De hadde aldri hatt tid til å gidde å lete etter "flere damer". Altså Petter Nortug (som forøvrig har prøvd seg på meg) han ja. Men, jeg er ikke interessert i idrettsutøvere. Tid blir veldig verdigfult når du er ambisiøs. Anonymkode: e9399...329 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå