Gå til innhold

Hva er den største forskjellen på mannfolk i 30-åra og 50-åra?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sett bort fra alderen. 

Anonymkode: c921d...f50

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utseendet

Anonymkode: f2d87...42d

• Liker 3
Skrevet

På sistnevnte henger vel pølsa rett ned..?

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Min mann er bl.a. roligere, litt mindre streng, litt mer åpen, mer tolerant, mer forståelsesfull og rundere i kantene nå når han nærmer seg 50 enn han var da jeg møtte han for 20 år siden. 

Anonymkode: a6bcb...779

• Nyttig 2
Skrevet

50-åringen tror i større grad at han er så fantastisk fordi han gjør noen standard oppgaver i huset som krever null planlegging eller evne til å se ting selv.

50-åringen begynner å bli vel gubbete og kritisk til folk rundt seg

50-åringen klarer ikke endre vaner 

Men dette er min erfaring basert på at jeg falt for selvsikkerhet (akk, oppblåst den viste seg og være) og oppvartning fra en kjekk 50-åring. Etter et års samboerskap så jeg tydelig hvor stor krasj det var sammenlignet med tidligere samboer på sammen alder som meg, i 30-årene.

Anonymkode: c6851...eff

• Nyttig 3
Skrevet

Utseendet, gubbefaktorer. Yngre menn i 30 årene er mer å foretrekke.

Anonymkode: a95f9...fbf

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg er så heldig å ha opplevd mannen min både i 20-30-40 og 50- årene.

Hadde valgt han igjen jeg altså i dag, men jeg ser selvsagt at han har fått sine særheter, men så vet jeg at det har nok jeg også. 😶

Han aksepterer mine og jeg hans, derfor passer vi fortsatt så fint sammen. ❤️

Og til den over som sier at ting henger mer ned.....slapp helt av, 2-3 ganger i veken går fortsatt helt fint. 😆

Anonymkode: 244b9...ee1

• Liker 3
Skrevet

Mannen min er snart 50, og jeg synes han er flottere enn noen gang! Og så er han mindre stresset. Både på jobb, hjemme og i senga. Tar vare på familien sin, er på toppen av karrieren, holder seg slank og sterk, like kåt som før - men mer avslappet og nyter mer 😁 

Anonymkode: 4f559...2e0

• Liker 1
Skrevet

De blir kjekkere🙈

Anonymkode: 0ac69...dca

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

De blir kjekkere🙈

Haha, den var god 🤣 

Anonymkode: 52bdd...234

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

De blir kjekkere🙈

Hilsen mann i 50 årene

Anonymkode: a95f9...fbf

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er gamle om 10 år...

Anonymkode: 0d977...a9b

• Liker 1
Skrevet
PITTY skrev (På 24.2.2023 den 19.50):

På sistnevnte henger vel pølsa rett ned..?

Kan avkrefte denne myten. Jeg er sammen med en på 55 og pølsa lever i beste velgående😁

Anonymkode: 961b9...a66

Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Kan avkrefte denne myten. Jeg er sammen med en på 55 og pølsa lever i beste velgående😁

Anonymkode: 961b9...a66

Med mindre du er 55, hva får du egentlig igjen for å være sammen med en så gammel mann? Jeg er snart 50, men 55 for gammelt for meg. Snakker av erfaring, de seks åra som skiller jevngammel mann og 55-åring er høyst merkbare.

Anonymkode: 6d49a...4ec

• Liker 3
Skrevet

Dagens 30-åringer har litt mer ansvarsfølelse for hus og hjem, og har mer empati og forståelse for likestilling og denslags.
50-åringen er gjerne ganske satt, og har ganske mye utviklingsangst. De faktaresistente har passert femti.

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, Andro said:

Dagens 30-åringer har litt mer ansvarsfølelse for hus og hjem, og har mer empati og forståelse for likestilling og denslags.
50-åringen er gjerne ganske satt, og har ganske mye utviklingsangst. De faktaresistente har passert femti.

Høres ut som at du vanker i et dårlig miljø, først og fremst. De mellom 50 og 60 jeg jobber sammen med er fantastiske mennesker.

Skrevet

Jeg har alltid foretrukket eldre menn.

Når man er over 30 så er det ikke nødvendigvis en hel verden i erfaring eller kunnskap eller modenhet eller lignende som skiller.

Men for min del som aldri har hatt lyst på barn, så der det en fordel at 50+ er ferdig med det eller vet de ikke vil ha.

Jeg har opplevd 30 år gamle menn som verpesyke og giftesyke, selv om jeg sier på første date at jeg ikke vil ha barn så håper de jeg skal endre mening. Jeg liker ikke det presset der. Mye heller en sterilisert, fraskilt 50-åring, hvor både barn og giftemål er uaktuelt.

Han jeg dater nå har forøvrig ereksjon konstant. Han kan ikke pule seks ganger om dagen som en gutt på 19 kan, men han er kåtere og mer seksuell enn mange yngre menn jeg har vært med.

Anonymkode: 8a50a...bc4

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har alltid foretrukket eldre menn.

Når man er over 30 så er det ikke nødvendigvis en hel verden i erfaring eller kunnskap eller modenhet eller lignende som skiller.

Men for min del som aldri har hatt lyst på barn, så der det en fordel at 50+ er ferdig med det eller vet de ikke vil ha.

Jeg har opplevd 30 år gamle menn som verpesyke og giftesyke, selv om jeg sier på første date at jeg ikke vil ha barn så håper de jeg skal endre mening. Jeg liker ikke det presset der. Mye heller en sterilisert, fraskilt 50-åring, hvor både barn og giftemål er uaktuelt.

Han jeg dater nå har forøvrig ereksjon konstant. Han kan ikke pule seks ganger om dagen som en gutt på 19 kan, men han er kåtere og mer seksuell enn mange yngre menn jeg har vært med.

Anonymkode: 8a50a...bc4

Det med erfaring er nok rett og at man kanskje er mer "fornuftig" ? Gidder ikke å krangle og diskutere så mye og godtar den andre som den er? 

Anonymkode: 0d977...a9b

Skrevet

Jeg ble peak gubbe i løpet av 30 årene. Elsker det😂

Anonymkode: b3ee1...4ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...