AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Min nye kjæreste, vi har datet siden i høst, liker å se meg fryse. Han vil alltid at jeg skal gå tynnkledd når vi er sammen, selv på de kaldeste dagene i vinter spurte han om jeg kunne droppe å ta på boblejakka mi og heller bare gå i dongerijakke, noe jeg da gjorde. Han sier at jeg er så ekstra fin når jeg fryser. Men nå har jeg vært syk en ukes tid og ikke møtt han også skal vi ut i helgen, og jeg tørr ikke fryse så veldig i kveld så jeg ikke blir syk igjen. Men jeg vet ikke hva jeg skal si når jeg møter han? Jeg er veldig glad i han og veldig forelsket og vil jo ikke miste han, så kanskje jeg bare skal fryse? Trenger noen gode råd kjenner jeg Anonymkode: 9d043...205
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Min nye kjæreste, vi har datet siden i høst, liker å se meg fryse. Han vil alltid at jeg skal gå tynnkledd når vi er sammen, selv på de kaldeste dagene i vinter spurte han om jeg kunne droppe å ta på boblejakka mi og heller bare gå i dongerijakke, noe jeg da gjorde. Han sier at jeg er så ekstra fin når jeg fryser. Men nå har jeg vært syk en ukes tid og ikke møtt han også skal vi ut i helgen, og jeg tørr ikke fryse så veldig i kveld så jeg ikke blir syk igjen. Men jeg vet ikke hva jeg skal si når jeg møter han? Jeg er veldig glad i han og veldig forelsket og vil jo ikke miste han, så kanskje jeg bare skal fryse? Trenger noen gode råd kjenner jeg Anonymkode: 9d043...205 Tuller du? Hvorfor vil han deg så vondt? Og hvorfor går du med på dette? Anonymkode: 570cd...c17 36 3 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 For en rar fetisj... Anonymkode: a6d9e...a5e 16
Sofakona Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Skulle håpe dette er troll..men seriøst... hvorfor er du med han....han er ikke glad i deg..for mennesker som bryr seg og er glade i hverandre gjør ikke slikt. Kle på deg det du vil... hvorfor kuer du deg til han? Du bestemmer selv hva du vil gå med 8 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Hva er det å miste? En mann som setter sine egne (sære) ønsker over dine behov og din helse? Kle på deg. Og fortell ham at i likhet med alle andre så trenger du å bruke varme klær på vinteren. Og er du motivert nok så går det an å spørre ham hvorfor han vil at du skal gå med lite klær. Syns han det er pent? Tenner han på at du har det vondt? Noe helt annet? Anonymkode: 80eae...4b2 8 5
NiceOrNothing Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Min nye kjæreste, vi har datet siden i høst, liker å se meg fryse. Han vil alltid at jeg skal gå tynnkledd når vi er sammen, selv på de kaldeste dagene i vinter spurte han om jeg kunne droppe å ta på boblejakka mi og heller bare gå i dongerijakke, noe jeg da gjorde. Han sier at jeg er så ekstra fin når jeg fryser. Men nå har jeg vært syk en ukes tid og ikke møtt han også skal vi ut i helgen, og jeg tørr ikke fryse så veldig i kveld så jeg ikke blir syk igjen. Men jeg vet ikke hva jeg skal si når jeg møter han? Jeg er veldig glad i han og veldig forelsket og vil jo ikke miste han, så kanskje jeg bare skal fryse? Trenger noen gode råd kjenner jeg Anonymkode: 9d043...205 Han høres syk ut . I hodet . Ingen normale , snille , omsorgsfulle menn liker å se sin kjære fryse . Hvor fant du han? Endret 24. februar 2023 av NiceOrNothing 11 1 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Rådet er vel å kle på deg så mykje du har lyst til når du møter han. Gjerne litt ekstra ullklær og votter. Og så se om han fortsatt vil ha deg. Hvis ikke, så er det ikke deg han er intr i men å se damer fryse. Anonymkode: 570cd...c17 15 2
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Du får ha på ull innerst da, uten å si noe 😂 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tuller du? Hvorfor vil han deg så vondt? Og hvorfor går du med på dette? Anonymkode: 570cd...c17 Nei jeg tuller ikke. Jeg gjør det jo så han skal like meg, jeg er veldig glad i han Anonymkode: 9d043...205
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Dette er vel ein slags makt-fetisj? For å sjå kor drøye ting du går med på før du set ned foten? Anonymkode: 570cd...c17 9 5
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Nei jeg tuller ikke. Jeg gjør det jo så han skal like meg, jeg er veldig glad i han Anonymkode: 9d043...205 Så hvis du ikke gjør det så liker han deg ikke? Håper du har noen gode venninner eller søsken eller andre du stoler på som du kan prate med om dette ❤️ Anonymkode: 570cd...c17 7 3 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hva er det å miste? En mann som setter sine egne (sære) ønsker over dine behov og din helse? Kle på deg. Og fortell ham at i likhet med alle andre så trenger du å bruke varme klær på vinteren. Og er du motivert nok så går det an å spørre ham hvorfor han vil at du skal gå med lite klær. Syns han det er pent? Tenner han på at du har det vondt? Noe helt annet? Anonymkode: 80eae...4b2 Han sier han synes det er så fint og sexy når jenter har gåsehud og hakker tenner. Nei han vil ikke at jeg har vondt ikke noe bdsm greier Anonymkode: 9d043...205
Sofakona Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei jeg tuller ikke. Jeg gjør det jo så han skal like meg, jeg er veldig glad i han Anonymkode: 9d043...205 Men selv om du gjør dette..han liker deg ikke..han bruker deg. Du gir kjærlighet til en som ikke gir det tilbake. Rødt flagg...blir som å si.. han får slå meg..for han skal like meg Endret 24. februar 2023 av Sofakona 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 svartkatt skrev (3 minutter siden): Du får ha på ull innerst da, uten å si noe 😂 Det går nok ikke Anonymkode: 9d043...205
Bombasi Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 Denne mannen er det ikke verdt å fryse for. Tåpelig, egoistisk og herskete, det er det han er. 9 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 NiceOrNothing skrev (5 minutter siden): Han høres syk ut . I hodet . Ingen normale snille omsorgsfulle menn liker å se sin kjære fryse . Hvor fant du han? Vi traff hverandre på Tinder Anonymkode: 9d043...205
Eloise12345 Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 (endret) 10 minutter siden, AnonymBruker said: Min nye kjæreste, vi har datet siden i høst, liker å se meg fryse. Han vil alltid at jeg skal gå tynnkledd når vi er sammen, selv på de kaldeste dagene i vinter spurte han om jeg kunne droppe å ta på boblejakka mi og heller bare gå i dongerijakke, noe jeg da gjorde. Han sier at jeg er så ekstra fin når jeg fryser. Men nå har jeg vært syk en ukes tid og ikke møtt han også skal vi ut i helgen, og jeg tørr ikke fryse så veldig i kveld så jeg ikke blir syk igjen. Men jeg vet ikke hva jeg skal si når jeg møter han? Jeg er veldig glad i han og veldig forelsket og vil jo ikke miste han, så kanskje jeg bare skal fryse? Trenger noen gode råd kjenner jeg Anonymkode: 9d043...205 Har kun lest hovedinnlegget. Du bør sette deg i respekt. Ta på deg varme tykke klær! . Det er å sette seg selv i respekt, og å ta vare på seg selv. Den mannen er ikke verdt å fryse for! Endret 24. februar 2023 av Eloise12345 7
Sofakona Skrevet 24. februar 2023 #18 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han sier han synes det er så fint og sexy når jenter har gåsehud og hakker tenner. Nei han vil ikke at jeg har vondt ikke noe bdsm greier Anonymkode: 9d043...205 Og hva får du ut av dette? St du fryser og søker råd her inne..for det er viktigere at han får deg som han vil.... kaldt... 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #19 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Rådet er vel å kle på deg så mykje du har lyst til når du møter han. Gjerne litt ekstra ullklær og votter. Og så se om han fortsatt vil ha deg. Hvis ikke, så er det ikke deg han er intr i men å se damer fryse. Anonymkode: 570cd...c17 Hmmm jeg vet ikke helt, jeg vil jo ha han Anonymkode: 9d043...205
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #20 Skrevet 24. februar 2023 Dette høres ut som begynnelsen på et psykisk voldelig forhold. Han er ikke normal! Pass på deg selv! Anonymkode: 2f5aa...fc5 7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå