AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Del Skrevet 24. februar 2023 Er på tredje forsøk (IUI) med Cyclogest og har merka forskjellige bivirkninger hver gang: Første forsøk: Tett nese, lette kramper Andre forsøk: Tett nese, ingen kramper Tredje forsøk: Tett nese, lette kramper, og nå på dag 8-9 DPO: Småømme brystvorter og økt luktesans (når nesa IKKE er tett) Man prøver jo å ikke få for store forhåpninger og dertil skuffelse hvis det ikke går veien, men av interesse: har andre erfaringer med å reagere såpass forskjellig fra gang til gang? Anonymkode: 81471...2cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB_ Skrevet 27. februar 2023 #2 Del Skrevet 27. februar 2023 Hei, jeg har ikke kjent på noe tett nese, men murringer rundt livmor/eggstokker. Tenker det kan være pga cyclogest. Tatt Letrozol også, men det er nesten 14 dager siden nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #3 Del Skrevet 27. februar 2023 Jeg kjenner meg litt tett i nesa, og av andre symptomer har jeg gått opp noe voldsomt i vekt. Kanskje bare at jeg er oppblåst og holder på masse vann, men det er virkelig helt utrolig å se seg selv ese ut så mye på så kort tid. Har også ømme bryster, hodepine og murringer i magen/livmoren/eggstokkene. Dette medikamentet er virkelig et helvete for min kropp😔 Anonymkode: f8f1d...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissB_ Skrevet 28. februar 2023 #4 Del Skrevet 28. februar 2023 Det hørtes ikke noe godt ut. Jeg ble anbefalt å ta det, siden jeg har mistet før. Vet jo ikke om jeg er gravid og blir lei av hele greia. For man kjenner så mye i mage/livmor.. og jeg starter å overtenke. Så jeg tror jeg tar en pause til jeg vet jeg har positiv test. Det værste er å bli oppblåst. Blir det jeg og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. februar 2023 #5 Del Skrevet 28. februar 2023 MissB_ skrev (11 minutter siden): Det hørtes ikke noe godt ut. Jeg ble anbefalt å ta det, siden jeg har mistet før. Vet jo ikke om jeg er gravid og blir lei av hele greia. For man kjenner så mye i mage/livmor.. og jeg starter å overtenke. Så jeg tror jeg tar en pause til jeg vet jeg har positiv test. Det værste er å bli oppblåst. Blir det jeg og. Ble overrasket over hvor mye jeg kjente i livmor jeg også - var helt sikker på at jeg var gravid, for jeg så mange symptomer på det. Men så viste det seg jo at det bare var Cyclogest som kødda til både kropp og hode😔 Anonymkode: f8f1d...51f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå