Gå til innhold

Hva er greia med jenter i 20-åra som kler seg som gamle damer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går ullskjørt, store sjal, brune og grå farger, mye hjemmestrikket. Har til og med begynt med kjærringhår, før de har bikka 30 - uten at de har tynt hår! 

Ok, det hørtes kanskje litt vel overfladisk og spydig ut, men når en ser så mye potensiale...

Anonymkode: b9783...fed

• Liker 1
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har vel lyst å være komfortable og ikke bli beglodd av kåtsekker? 

Anonymkode: 3aef1...ba8

• Liker 26
  • Nyttig 13
Skrevet

Hva slags hår er kjerringhår?? 😂🙈

• Liker 13
Skrevet

Hva er greia med at du bryr deg hvordan kvinner har lyst til å kle seg og tro du kan definere og bestemme hva de vil ha på seg?

Anonymkode: 7d6b1...e33

• Liker 12
  • Nyttig 8
Skrevet

Gå for de eldre med flommende og flott hår da.

Anonymkode: 27b1a...0ed

• Liker 1
Skrevet
Lillemor1982 skrev (Akkurat nå):

Hva slags hår er kjerringhår?? 😂🙈

Det håret som ts har på kuken sin eller det han bittert savner å ha på hodet 😅

• Liker 10
  • Nyttig 4
Skrevet

Man får da se ut som man selv vil?

Anonymkode: 0e0e1...f7f

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det håret som ts har på kuken sin eller det han bittert savner å ha på hodet 😅

👍😂

Skrevet

Kjerringhår? Hva er galt med skjørt i ull i Norge på vinteren? Hjemmestrikket er jo mote, fordi strikking og bærekraft er in. Hvordan bør en ung kvinne i Norge kle seg på vinteren, og hvilke hårfrisyrer godtas? 

Anonymkode: 264cf...d4b

• Liker 12
Skrevet

Det er ikke verre enn at de tilhører en annen generasjon enn du gjør. Når jeg reagerer på dagens mote, så tar jeg meg alltid sammen og tenker på hvordan vi så ut cirka rundt år 2000. Moren min var ikke enig med meg i hvor kul stilen min var heller, for å si det slik.

Anonymkode: 04322...17f

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Dette har jeg ikke lagt merke til? 

Bilde?

Anonymkode: beed6...80c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Skrevet

Potensiale for hva, lurer jeg på? Det aner meg at det du synes er flott ikke er noe jeg ville synes er flott. Rart med det, hvordan smaken er ulik.

Det høres ikke overfladisk og spydig ut - det er det.

Anonymkode: a2b05...9d1

• Liker 11
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Går ullskjørt, store sjal, brune og grå farger, mye hjemmestrikket. Har til og med begynt med kjærringhår, før de har bikka 30 - uten at de har tynt hår! 

Ok, det hørtes kanskje litt vel overfladisk og spydig ut, men når en ser så mye potensiale...

Tenker at dette er jenter som er trygge på seg selv , å overhode ikke interessert i å være sexobjekt . Tenker det er en fin utvikling ☺️

• Liker 13
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

tenker du på grandmacore eller dark academia antrekk?

Da er det enkle svaret at det er trender. 

Det virker som du tror at alle mener at klær skal vise kropp, men mange bruker klær som et uttrykk.

Anonymkode: 85760...c77

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Mye kulere enn eldre damer som presser seg inn i skinny jeans, høye hæler og utringning. Roper ikke akkurat klasse. 

Anonymkode: 95c44...255

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Mye kulere enn eldre damer som presser seg inn i skinny jeans, høye hæler og utringning. Roper ikke akkurat klasse. 

Tenker dette er kvinner som er trygge på seg selv og driter i hva andre tenker om klesstilen sin, jeg ;) 

Anonymkode: 27b1a...0ed

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette funker ikke. Kan ikke folk få lov til å gå i klærne de liker selv? Ha sin egen  stil? Jeg forstår ikke de som tror at alle andre velger klærne de går i fordi alle andre skal synes at de er kule/classy eller deilige. Jeg er med på at man ikke har "jentene" ute på jobb eller i begravelse, men om du blir sliten av andres jeans, sko eller stil – kutt ut.

Endret av Helene1982
  • Liker 12
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

viktig å disse middelaldrende damer hver gang man ser en mulighet. De får jo så altfor mye beundring til vanlig. Viktig at de ikke blir høye på seg selv.

Anonymkode: 85760...c77

• Liker 12
  • Nyttig 5
Skrevet

Jeg er i tyvårene og foretrekker høstfarger forutenom noen fargerike bluser. Jeg går med dressbukser, cardigans, skjorter og ensfargede tskjorter uten særlig utrigning. Elsker telemarkskofta mi og den svære røde ponchoen med masse ulikt strikkemønster på. Noen av mine kjæreste plagg arvet jeg fra farmoren min el kjøpte på uff. Nesten alle kjolene og skjørtene jeg har er løse og når meg til eller forbi knærne. Komfortable sko, ustylet hår og enkel sminke. 

Jeg er meg selv i disse klærne. De er litt pene og formelle, samtidig som de er komfortable og praktiske. Jeg får jevnlig komplimenter for klesstilen min, og jeg tror de bidrar til at jeg blir oppfattet slik jeg selv ønsker; som ei gammel røy! Neida... Skulle jeg heller gått med skinny jeans, korte skinnskjørt, utringede topper, høyhælte, cocktail kjoler og slikt? Det føler jeg er ganske uinspirert, og ofte lite flatterende. 

• Liker 15
Skrevet

Grusom mote nå for tiden ja. 20 åringene kan ikke bli 50 raskt nok.

Anonymkode: 042dd...70d

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...