Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis dere hadde fått ultimatum fra samboeren deres, om at katten din må flytte ut. Hva hadde dere gjort? 
problemet med katten er at den tisser inne av og til. 

Valget er jo enten å omplassere katten eller flytte ut, noe jeg synes er urimelig da man ikke kan stille slike ultimatum i et forhold. Skal sies at forholdet ellers har vært turbulent de siste månedene, og at han har gjort det slutt for småting mange ganger. Så jeg risikerer altså å kvitte meg med katta mi for at han skaø gjøre det slutt for noe annet om kort tid.

Anonymkode: 0d8df...e69

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kvitt deg med mannen du.

• Liker 13
Skrevet

Katten hadde blitt for å si det sånn ;)

Anonymkode: 1b4e4...8b7

• Liker 14
Skrevet

Katten blir. Jeg takler ikke slike ultimatum. 

Anonymkode: 17ea6...72c

• Liker 11
Skrevet

Ville sørget for at katten ble husren. Deretter flyttet ut. Kattepiss er jo djevelens odør :spy:

• Liker 3
Skrevet

Aldri i verden. Ikke ta bort katten. For alt du vet så kan det hende at når du har fjernet katten så blir slutt allikevel. Så står du der. Uten mann det er greit. Uten katt, IKKE greit. 
Jeg gjorde det engang for en kjæreste. Et år etter var det slutt. Det var en hest da men så litt større sak. Da var jeg uten hest og uten kjæreste. 
Du kommer til å få det veldig dårlig med deg selv hvis du er glad i katten din. 
Ikke ta bort katten

Anonymkode: 9e838...b02

• Liker 6
Skrevet

Skjønner han er lei om det lukter piss hos deg hele tiden. Hadde ikke orket å hatt en katt som pisset overalt. 
men høres ikke ut som dere passer ilag uansett kattepiss eller ikke. 

Anonymkode: 030a2...1a8

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet

Tar katten med til dyrlegen og sjekker for uvi, krystaller osv...

Er det ikke fysisk er det psykisk. Da er det noe i hjemmet som stresser pusen. En pus tisser ikke utenfor kassa si uten grunn. 

Dump typen.

Anonymkode: 8aa4c...c52

• Liker 7
  • Nyttig 4
Skrevet

I ditt tilfelle hadde jeg kvittet meg med mannen. Det er vanlig at katter har uhell. Spesielt hvis de er eldre eller syke.

Selv plasserte jeg min katt hos slekt fordi jeg flyttet inn med en allergisk mann i leilighet. Da hadde katten det bedre hos en slektning av meg med stort hus og hage. 

Anonymkode: 1efad...4ae

• Liker 2
Skrevet

Hvis du I det hele tatt vurderer at en katt som pisser overalt er viktigere enn mannen din, så elsker ikke du han i utgangspunktet. Gjør mannen din en tjeneste, la han finne seg en dame som elsker han 

Anonymkode: 62d49...658

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Skjønner han er lei om det lukter piss hos deg hele tiden. Hadde ikke orket å hatt en katt som pisset overalt. 

Dette. 👍

Skrevet

Æsj, kvitt deg med det ekle dyret. Katter som pisser inne er det ekleste som finnes!!

Anonymkode: 3c292...a97

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hvis du I det hele tatt vurderer at en katt som pisser overalt er viktigere enn mannen din, så elsker ikke du han i utgangspunktet. Gjør mannen din en tjeneste, la han finne seg en dame som elsker han 

Anonymkode: 62d49...658

Han elsker ikke TS heller, som har slått opp flere ganger.

Så da sier vi hadet til mannen.

Anonymkode: ed933...03a

• Liker 8
Skrevet

Jeg var tydelig på at jeg tok i mot katter fra dyrebeskyttelsen. Han var skeptisk, var ikke vant med katter. Han valgte likevel livet med meg. 

Pusen jeg har hatt lengst fikk problemer med nyren/blæren, og det krevde en del. Han var den mest forståelsesfulle og omtenksomme personen siste årets av pus sitt liv. Han var til og med den som var der da pus fikk den siste sprøyten, fordi jeg ikke klarte. 

Slik vet du at du har truffet gull når det kommer til menn. 

Anonymkode: a73dd...8b1

• Liker 4
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Skrevet

For det første, å stille et slikt ultimatum hadde ikke vært greit for meg. For det andre, så høres det ikke ut som fyren er noe å samle på uansett? Hadde aldri kvittet meg med katten min for en fyr. Men hvorfor tisser den inne? Markering/ikke kastert? Syk/gammel? Stresset?

Anonymkode: ddb96...f27

• Liker 5
Skrevet

Jeg hadde beholdt katten 😻 Jeg ville ikke vært sammen med en mann som ikke er glad i dyr.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Stiller man sånne krav nå, så kan man vel begynne å lure på hva slags andre krav som kommer til å dukke opp fra denne kanten i fremtiden.  

Anonymkode: 599f9...407

• Liker 3
Skrevet

Til info... Katter kan tisse inne grunnet stress om feks mennesker krangler... 

Anonymkode: b36a7...6dc

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Synes du selv det er ok med en katt som pisser inne? Jeg hadde ikke taklet det. Hva gjør du med saken? Helt ok å ha piss rundt omkring liksom?

Har hatt katt hele livet stort sett.... men jeg tolerer faktisk ikke katter som tisser inne. Det er disqusting. Jeg skjønner veldig godt at noen reagerer. Så jeg hadde vel vært enig med mannen om at dette ikke gikk lenger. 

Fæl historie; Jeg hadde en katt som tisset i senga. Alltid på mannen sin side. Vi hadde ny seng til 20 000. Det var ikke veldig populært, som du sikkert kan forstå. Vi lukket jo døra, men på en bussy dag, der jeg sprang litt fram og tilbake, så glemte jeg døra. Kom på at jeg hadde glemt det, og sprang opp på rommet for å lykke døra. Tror du ikke han satt der og tisset!! Jeg klikket i vinkel, og tok en kost og tenkte at NÅ skulle jeg vise han alvoret. Jeg jaget katten gjennom hele huset med ungene og hunden som tilskuere. Det er sikkert oppført som traume hos hele gjengen. Anyway....; Katten sprang under sofaen, og lå der i flere timer, til jeg fikk dårlig samvittighet og lokket den fram. Så ble vi venner igjen. Den tisset derimot aldri inne igjen. Døra kunne være åpen, men den lærte tydeligvis av det hele. Det er sikkert ikke anbefalt da. Men, men....bedre enn å ta livet av den...

Anonymkode: 016db...d70

• Liker 1
Skrevet

Ring forrige eier av katten og gi den tilbake. ♥️

Anonymkode: 2e9a7...b12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...