AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Hvis jeg har blitt anmeldt for en ting, men har adresse en annen plass, kan politiet i alle distrikter i området jeg bor, få vite jeg har blitt anmeldt? Har noen i politiet jeg kjenner som er mine venner men han ene har blokkert meg overalt etter en anmeldelse som ble henlagt. Denne saken er ikke noe han har tatt på seg, men kanskje han har fått vite det? Anonymkode: 2d9df...77c 1
Silva Pluvialis Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 De har ikke lov til å gå inn på saker uten skjellig grunn, som at de er satt som etterforskere på saken. Snoking er strengt forbudt. 3
petterm Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Tvillingsjel skrev (4 timer siden): De har ikke lov til å gå inn på saker uten skjellig grunn, som at de er satt som etterforskere på saken. Snoking er strengt forbudt. Selv om det er forbudt betyr ikke det at det ikke forekommer?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Er nok ikke derfor han har blokkert deg. Han har ikke lov til å gå inn å sjekke sånt med mindre han selv er med å etterforske akuratt den saken. Vanlig politi har ikke engang tilgang til å slå opp det registeret, og når saken er henlagt så står den heller ikke på rullebladet ditt som enkelte politi kan søke opp om de har gyldig grunn til det. Anonymkode: 08b9c...88d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå