Gå til innhold

Menn: Hvilken av disse kvinnene hadde du valgt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hypotetisk scenario. "Ingen av dem" er ikke et alternativ. Se for deg at noen holder en pistol mot hodet ditt, og tvinger deg til å være sammen med en av dem for et forpliktende, monogamt forhold. Begge er like gamle. 

Dame A:

Skilt alenemamma med tre barn. Liggeliste på 2 stk.

Dame B:

Barnløs. Liggeliste på 50+ stk. 

Hvem av dem hadde du valgt, og hvorfor?

Anonymkode: 651b3...0bb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

B. Null interesse av å bli sammen med noen med 3 barn, høres bare slitsomt ut, og man får mye mindre tid til hverandre

Anonymkode: edb81...8f4

• Liker 4
Skrevet

B, uten tvil

Anonymkode: 9d2ee...bd0

• Liker 2
Skrevet

Hvem er du til å forlange at noen skal velge et av to alternativer du har satt opp? Og hvem er du til å fremstille disse alternativene som noe så negativt at du må true folk med en pistol for å svare?

Psyko!

Anonymkode: 3ad50...293

• Liker 9
Skrevet

Ettersom jeg tok en runde med Dame A forrige fredag så går jeg for Dame B nå. Men i utgangspunktet er jeg ikke interessert i noe seriøst med noen av de.

Anonymkode: fb703...c79

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Lite interessert i ei med liggeliste på 50+ stykk, men enda mindre interessert i å være bonuspappa for 3 barn. Jeg ønsker ikke barn. Så med en pistol til hode så måtte valget blitt B.

Anonymkode: cdd0c...953

• Liker 2
Skrevet

Den fineste så klart.

• Liker 4
Skrevet

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvem er du til å forlange at noen skal velge et av to alternativer du har satt opp? Og hvem er du til å fremstille disse alternativene som noe så negativt at du må true folk med en pistol for å svare?

Psyko!

Anonymkode: 3ad50...293

Hvem er du til til å kritisere et hypotetisk scenario som TS ønsker svar på. Hvorfor må du bidra med negativt oppgulp istedenfor å bare la tråden gå sin naturlige gang med svar fra menn?

Psyko!

Anonymkode: cdd0c...953

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Hypotetisk scenario. "Ingen av dem" er ikke et alternativ. Se for deg at noen holder en pistol mot hodet ditt, og tvinger deg til å være sammen med en av dem for et forpliktende, monogamt forhold. Begge er like gamle. 

Dame A:

Skilt alenemamma med tre barn. Liggeliste på 2 stk.

Dame B:

Barnløs. Liggeliste på 50+ stk. 

Hvem av dem hadde du valgt, og hvorfor?

Anonymkode: 651b3...0bb

B hver eneste gang. Forøvrig helt uinteressant hvor mange hun har ligget med så lenge hun liker sex.

Anonymkode: f2f39...a63

• Nyttig 1
Skrevet

A uten tvil. B er ei søple kjerring. A er ansvarsfull og stabil og mye mindre skada enn hølet

Anonymkode: a54f0...14b

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ingen

Anonymkode: 88057...4d0

Skrevet

Anonymkode: f0922...8a2

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

A uten tvil. B er ei søple kjerring. A er ansvarsfull og stabil og mye mindre skada enn hølet

Anonymkode: a54f0...14b

Haha! Ansvarsfull og stabil alenemor med 3 barn. Den er fin. 3 ulike fedre også da eller?

• Liker 4
Skrevet

Ingen er aktuelle før jeg får mer bakgrunnsinformasjon.

Sosioøkonimisk status, utdannelse, interesser, forhold til sin eks, fysisk og psykisk helse, forhold til sine familie og venner, hvorfor så mange ligg etc etc.

Men ingen av de er i grunn interessante. En dame med 3 barn blir for mye, og en dame med 50 ligg gjør meg for skeptisk. Det til tross for at jeg har ligget med nærmere 150 damer selv. 

Anonymkode: 36c02...c88

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Haha! Ansvarsfull og stabil alenemor med 3 barn. Den er fin. 3 ulike fedre også da eller?

Nei det er med 1 fedre 

Ville valgt A. Vil ikke ha flere barn så da passer det greit. 

Anonymkode: fe0af...2fc

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen er aktuelle før jeg får mer bakgrunnsinformasjon.

Sosioøkonimisk status, utdannelse, interesser, forhold til sin eks, fysisk og psykisk helse, forhold til sine familie og venner, hvorfor så mange ligg etc etc.

Men ingen av de er i grunn interessante. En dame med 3 barn blir for mye, og en dame med 50 ligg gjør meg for skeptisk. Det til tross for at jeg har ligget med nærmere 150 damer selv. 

Anonymkode: 36c02...c88

Ja da må du velge pistolen. Skjønner du hva et dilemma er?? Alltid på kvinnesiden skjønner de ikke det.

Anonymkode: fe0af...2fc

Skrevet

The pretty one. 

Anonymkode: 3a696...396

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Siden hun bare har ligget med to stk så er det vel ganske utenkelig med tre ulike fedre. Med mindre hun har gått for spermdonasjon da, selvfølgelig.

Anonymkode: 6b295...559

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Siden hun bare har ligget med to stk så er det vel ganske utenkelig med tre ulike fedre. Med mindre hun har gått for spermdonasjon da, selvfølgelig.

Anonymkode: 6b295...559

Sterkt, der tok du meg! ;)

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...