Gå til innhold

Hadde du kynnere i ukene før fødsel?  

23 stemmer

1. 1. Hadde du kynnere i ukene før fødsel?

• Ja, ofte/regelmessig
      18
    • Ikke så ofte
      2
    • Nei, kjente ingen kynnere
      3

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er andregangsfødende og har i denne graviditeten ikke kjent til så mange kynnere. Får noen av og til, men det er langt fra så mye som jeg opplevde med førstemann - da opplevde jeg regelmessige kynnere hver dag.

Er 39 uker jeg har liksom alle tegnene jeg hadde før fødsel med første, bortsett fra kynnere. Masse nedpress, «knivstikk», magen har sunket, mye utflod, har press i baken, mensmurring osv. 

Er nysgjerrig på hva som er mest vanlig å oppleve før fødselen. Hadde dere mye eller lite kynnere før fødsel? Er litt redd for at det betyr jeg må gå lenge med så mye vondt.. Men baby kommer så klart når den kommer. 🙊😄

Anonymkode: ed04b...b4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er tredjegangs nå.

Hadde så og si ikke kynnere med nr 1 og nr 2, men hadde en del nedpress.

Med nr 3 nå så har jeg hatt kynnere og maserier siden uke 31. Har vært på føden et par ganger og selv om det er både regelmessig og som måles som rier i styrke så påvirket de heldigvis ikke livmorhalsen. Er nå 37 uker og hadde senest en skikkelig runde maserier på onsdag kveld som varte i mange timer. Helsikes mye nedpress og stikk. Vi trodde lenge det var fødsel på gang, men det dabbet av. Igjen. Nå sjekker de jo uansett ikke mer, det må bare komme i gang når det er klart 😊

Så opplever dessverre ikke at hverken kynnere eller maserier eller nedpress betyr fødsel.  Men at du er 39 uker på veg gjør såklart det i seg selv 😄 Innen et par uker kommer jo babyen uansett 💕

Anonymkode: a3b91...447

Skrevet

Hadde bare kynnere ved mye aktivitet (som hvis jeg støvsuget huset eller vasket bad). Fikk vel og merke MYE nedpress når det nærmet seg termin. Så ille at jeg nesten følte for å konstant krysse beina eller holde for åpningen fordi det føltes ut som at hu kunne falle ut hvert øyeblikk 🙈 nå fikk ikke jeg gått til det startet av seg selv på grunn av lite fostervann og begynnende svangerskapsforgiftning, men når de skulle sette ballongen så var jeg visst veldig moden og klar, så det smalt igang ganske fort. Fødte 2 dager over termindato

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...