AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 For en stund siden var jeg på en fest hvor jeg møtte en kjekk mann og vi kom i prat utover kvelden. Vi klinte litt og han ville ha meg med hjem, men jeg ble ikke med. Etter denne kvelden har vi snakket en del sammen på meldinger og snap, litt av og på. Men i det siste opplever jeg at han er mindre tilgjengelig? Han leser meldingene og snapene jeg sender men svarer ikke. Kan gå en dag eller to, også plutselig sender han nye snap/meldinger og viser interesse for så og ikke svare på timesvis. Ingen forklaring på hvorfor han ikke svarer . Gir lite komplementer.. men kommer med av og til med flørtende stikk. Sånn innerst inne tolker jeg det som om han ikke er interessert, og kun svarer meg eller sender melding om han ikke har noe annet å drive med… Dating er vanskelig. Hva tenker du? Anonymkode: 3c772...dd7 1
ESFP Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Spiller ingen rolle. Du må tenke på om DU er interessert i en som ikke svarer på meldinger eller sender melding om han kjeder seg. 3 3
Scoops Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Jeg hadde tenkt det samme som deg, og at han bare opprettholder litt kontakt for å holde deg på gress 5 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 ESFP skrev (Akkurat nå): Spiller ingen rolle. Du må tenke på om DU er interessert i en som ikke svarer på meldinger eller sender melding om han kjeder seg. Jeg er jo ikke det. Og tenker at hvis han virkelig var interessert ville han prøvd hardere…men synd, fyren var jo så kjekk Anonymkode: 3c772...dd7 1
ESFP Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg er jo ikke det. Og tenker at hvis han virkelig var interessert ville han prøvd hardere…men synd, fyren var jo så kjekk Anonymkode: 3c772...dd7 Kjekke menn er skumle... for da er det lett for å overse hvem de egentlig er og akseptere d0rlig oppførsel. Se for deg at han er mindre kjekk og ta avgjørelser ut i fra det. Lat som at du kommuniserer med en mindre kjekk mann. 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 ESFP skrev (1 minutt siden): Kjekke menn er skumle... for da er det lett for å overse hvem de egentlig er og akseptere d0rlig oppførsel. Se for deg at han er mindre kjekk og ta avgjørelser ut i fra det. Lat som at du kommuniserer med en mindre kjekk mann. Det er vel sant du sier. Jeg har prøvd å hinte frem i meldinger for å sjekke status men han gir ingen gode svar. Og tenker han ville sagt det rett ut om han ville satser noe mer. Anonymkode: 3c772...dd7
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Hva er det å tolke her? Han ville ligge med deg. Du takket nei. Interessen fra hans side vil da være laber med mindre du viser tegn til noe faktisk action og ikke bare snapper. Dating er ikke vanskelig. Når en mann er intr i DEG så VET du det. Om du er usikker så er han ikke intr i noe annet enn maks sex. Noe som også er helt greit. Anonymkode: a268e...7f5 4 3
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hva er det å tolke her? Han ville ligge med deg. Du takket nei. Interessen fra hans side vil da være laber med mindre du viser tegn til noe faktisk action og ikke bare snapper. Dating er ikke vanskelig. Når en mann er intr i DEG så VET du det. Om du er usikker så er han ikke intr i noe annet enn maks sex. Noe som også er helt greit. Anonymkode: a268e...7f5 This!
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 3 minutter siden, Mysticgirl said: This! Yup, sånn er det bare dessverre. Anonymkode: 9255b...e5e 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Når det er en god stund siden dere møttes på den festen og han fortsatt ikke har bedt deg ut på date så er han ikke interessert. Han bare holder deg varm så du kanskje blir med han hjem neste gang han møter deg i fylla. Ikke legg noe i sånn useriøs snapping Anonymkode: 7a4ed...63f 4 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Selvfølgelig er han mindre tilgjengelig. Du viste han at her er det muligheter for sex, med å kline med han. Så bytta dere snap, og han har da venta på action. Men så kommer det vanlig pjatt fra deg. Vil du ikke pule, har han jo ikke bruk for deg? Var han intressert i DEG, så hadde dere jo avtalt noe. Anonymkode: 4c41f...89d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Han vil ligge med deg, ikke noe seriøst. Anonymkode: 52a8c...3b1 1
Andro Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Han har vært på en ny fest, og funnet en ny å melde med. En som blir med hjem, kanskje?
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Yup, sånn er det bare dessverre. Anonymkode: 9255b...e5e Dessverre? Det er jo uhyre konkret og enkelt å forholde seg til. Mye bedre enn om man skal leke, tolke, tyde, tøyse og tulle frem og tilbake. Problemet er jo bare at kvinner på notorisk vis løper etter de menn som ikke er interessert i dem, og velger vekk de som er det og etterpå klager over at det ikke finnes bra menn. Anonymkode: a268e...7f5 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (59 minutter siden): Dessverre? Det er jo uhyre konkret og enkelt å forholde seg til. Mye bedre enn om man skal leke, tolke, tyde, tøyse og tulle frem og tilbake. Problemet er jo bare at kvinner på notorisk vis løper etter de menn som ikke er interessert i dem, og velger vekk de som er det og etterpå klager over at det ikke finnes bra menn. Anonymkode: a268e...7f5 Ehm, du er flink på å lage deg teorier tydeligvis. Men kvinner klager ikke over at det ikke finnes bra menn fordi de ikke fikk han de vil ha (nå reflekterer du bare gutteincels syn som hater kvinner som kjønn fordi de ikke fikk jenta de likte på ungdomsskolen). Når kvinner klager over at det ikke finnes bra menn så er det fordi de har fått erfare at 1 av 10 menn voldtar, en annen 1 av 10 del menn banker dama si, enda fler er seksuelt trakasserende, enda fler har sexistiske holdninger, enda fler gidder ikke bidra i hjemmet, enda fler tar dama si for gitt og gidder ikke være romantiske etc. Kvinner klager ikke over å bli avvist, vi respekterer nemlig andre personers nei. Kvinner klager over at flertallet av menn på et eller annet nivå har kvinnefiendltige holdninger og oppførsel og behandler kvinner dårlig. Er du lei av klaginga så får du ta å stramme opp dine medmenn Anonymkode: 7a4ed...63f 2 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 Hva mener du med interessert da? Mangen menn vil nok da mene interessert med det å "hooke" opp. Litt verre er det å tolke om de faktisk er interessert i et forhold. Synes at han har litt playervibber. Anonymkode: 03b02...3e1 1
AnonymBruker Skrevet 7. mars 2023 #17 Skrevet 7. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 19.43): Hva mener du med interessert da? Mangen menn vil nok da mene interessert med det å "hooke" opp. Litt verre er det å tolke om de faktisk er interessert i et forhold. Synes at han har litt playervibber. Anonymkode: 03b02...3e1 Tenker at hvis vedkommende hadde vært interessert hadde personen sendt flere meldinger, vært på og vist interesse for min hverdag og ha løpende dialog. Ikke bare ikke svare på en melding iløpet av dagen, for så og sende stikk på kvelden som gir følelsen av det er noe der likevel. Så for og fortsette slik dagen etter. Men jeg vil ikke virke desperat, og spørre direkte om vedkommende er interessert heller. Føler jeg bare må ta hintet. Anonymkode: 3c772...dd7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #18 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 19.43): Hva mener du med interessert da? Mangen menn vil nok da mene interessert med det å "hooke" opp. Litt verre er det å tolke om de faktisk er interessert i et forhold. Synes at han har litt playervibber. Anonymkode: 03b02...3e1 Tenker at hvis vedkommende hadde vært interessert hadde personen sendt flere meldinger, vært på og vist interesse for min hverdag og ha løpende dialog. Ikke bare ikke svare på en melding iløpet av dagen, for så og sende stikk på kvelden som gir følelsen av det er noe der likevel. Så for og fortsette slik dagen etter. Men jeg vil ikke virke desperat, og spørre direkte om vedkommende er interessert heller. Føler jeg bare må ta hintet. Anonymkode: 3c772...dd7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #19 Skrevet 9. mars 2023 Jeg tok rådene herfra, og antok fyren ikke er interessert. Men jeg blir så forvirret. I det ene øyeblikket får jeg meldinger og snap. Og om jeg svarer slutter han å svare. Hva er galt med folk? Nå har jeg ikke svart fyren på noen dager, og enda får jeg plutselig en snap eller to. Hva vil han? Leke med følelsene mine og øke egoet sitt? Anonymkode: 3c772...dd7
AnonymBruker Skrevet 9. mars 2023 #20 Skrevet 9. mars 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg tok rådene herfra, og antok fyren ikke er interessert. Men jeg blir så forvirret. I det ene øyeblikket får jeg meldinger og snap. Og om jeg svarer slutter han å svare. Hva er galt med folk? Nå har jeg ikke svart fyren på noen dager, og enda får jeg plutselig en snap eller to. Hva vil han? Leke med følelsene mine og øke egoet sitt? Anonymkode: 3c772...dd7 Ja. Kan di ikke bare la ham fare? At du gidder. Skjønner ikke at noen damer gidder sånn oppførsel. Anonymkode: 54590...5e7 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå