Gå til innhold

Hvorfor får man små øyne etter botox injeksjon i panna?


Anonym3005

Anbefalte innlegg

On 2/24/2023 at 8:37 PM, AnonymBruker said:

Jeg har ikke hørt at man får små øyne, selve øynene liksom, men hørt at det kan skje at man får tunge øyelokk og øyebryn. Er det det du mener? Såvidt jeg har forstått skjer det når feil muskler i overpannen blir lammet

Anonymkode: eef05...91d

Ja det er nok siden jeg blir så tung mellom bryna at øynene ser mindre ut 😕 de blir faktisk ganske små, merkelig ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 2/24/2023 at 11:11 PM, AnonymBruker said:

Er det litt sånn som dette du mener, TS?

image.png.47b6a00c1392fad744c5be6ab977ad10.png

Anonymkode: b6b8c...e99

Ja øynene er vanskelige å få opp 😕 men bryna er lavere enn de pleier å være også, ikke høyere opp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/25/2023 at 10:44 AM, AnonymBruker said:

Hvis du har «trykk» over øyenbrynene, så har botoxen blitt satt feil. Det skjer noen ganger. Ta en prat med behandleren din om det for å sikre at det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: c9f8d...1e0

Jeg har vært hos såå mange forskjellige i mange år og det skjer hver eneste gang faktisk 😕 

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, Introverta said:

Jeg får også tung  panne og små øyne. Føler meg så lite fin😂Blir bedre etter 1 mnd, men ikke gøy å få sånne øyne med øyelokk som henger. 

Du får det du også ja 😕 får du det hver gang du tar botox da? tar du panne og sinnarynken ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie.O skrev (Akkurat nå):

Jeg har vært hos såå mange forskjellige i mange år og det skjer hver eneste gang faktisk 😕 

Og du fortsetter å gjøre det..? Er det ikke penere med litt rynker en små rare øyne? 😅

Anonymkode: 063ee...24c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, NiceOrNothing said:

Ja, opplevd d samme . Forsøkt to ganger nå, å selv om jeg informerte om det, skjedde det på runde to og . Kommer aldri til å ta i panne igjen . Kun sinnarynke. For det har kun skjedd når jeg tar panne +sinnarynke . Veldig irriterende . 

Ja ikke sant 😕 veldig irriterende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 hours ago, AnonymBruker said:

Om det skjer så er Botox blitt satt feil. Finn en erfaren behandler😄

Anonymkode: f2f3c...370

Jeg har vært hos veldig mange forskjellige over flere år og det samme skjer meg hver gang 😕

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Og du fortsetter å gjøre det..? Er det ikke penere med litt rynker en små rare øyne? 😅

Anonymkode: 063ee...24c

Endret av Marie.O
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie.O skrev (4 timer siden):

Dere som ikke blir tunge, hvilke punkter i ansiktet er det behandleren setter botox i? 

Jeg har kun satt i trekanten mellom brynene. Ett stikk på hver side av overkanten innerst på hvert bryn og ett stikk midt mellom brynene. Tror det er denne trekanten som er standard når man sier man vil sette i sinnarynken. Det er det jeg bestiller hvertfall

Har ikke opplevd å få tunge bryn eller lokk men hørt at det er når man setter botox øverst i pannen at det kan skje, der man setter for å fjerne de vannrette rynkene som går fra tinning til tinning øverst og midt i pannen

Anonymkode: eef05...91d

  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Botox og fillers i ansikt er så infernalsk stygt. Finnes mange gode grunner til å slutte og små øyne er bare en av dem 

Anonymkode: 6ec8f...891

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie.O skrev (9 timer siden):

Du får det du også ja 😕 får du det hver gang du tar botox da? tar du panne og sinnarynken ? 

Har tatt det to ganger og fått tung panne og hengende øyelokk begge gangene. Tok Botox i sinnarynken og panne. 
På kontrollen satt hun 2 stikk med botox  under hvert øyebryn og da ble det bedre etter noen uker og jeg ble fornøyd🤩Er så kjedelig å få tung panne. Vil jo bli fin med en gang og ikke se rar ut i 1 mnd😂

Endret av Introverta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg har kun satt i trekanten mellom brynene. Ett stikk på hver side av overkanten innerst på hvert bryn og ett stikk midt mellom brynene. Tror det er denne trekanten som er standard når man sier man vil sette i sinnarynken. Det er det jeg bestiller hvertfall

Har ikke opplevd å få tunge bryn eller lokk men hørt at det er når man setter botox øverst i pannen at det kan skje, der man setter for å fjerne de vannrette rynkene som går fra tinning til tinning øverst og midt i pannen

Anonymkode: eef05...91d

Ja, det skjer når jeg tar Botox i de vannrette linjene i panna😊

Endret av Introverta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

 

Anonymkode: 90238...3f8

Hun er en hudlege, forresten.

Anonymkode: 90238...3f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Pleier få høyere øyebryn av Botox. 

Anonymkode: a4cae...ba7

Hvilke områder konkret stikker de i på deg da?

Anonymkode: eef05...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie.O skrev (På 26.2.2023 den 13.16):

Jeg har vært hos såå mange forskjellige i mange år og det skjer hver eneste gang faktisk 😕 

Ikke sett i hele panna, bare sett litt øverst.  Du har noen linjer midt på du ikke får tatt men du har full bevegelse av øyene og slipper tunge øyne. 

Anonymkode: 4a058...6ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...