Gå til innhold

Hvorfor får man små øyne etter botox injeksjon i panna?


Anonym3005

Anbefalte innlegg

Hver gang jeg setter botox i panne + sinnarynken så blir jeg så rar i blikket. Blir alltid tung i panna og øynene mine blir små og irriterte.. 

Flere som opplever dette? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Når musklene i panna slapper helt av, så tynger det ned øynene hos meg, jeg tenker at om jeg fikk Botox så hadde jeg sikkert ikke sett noe særlig. Føler du at du ser godt, eller må sperre opp øynene for å se? 

Anonymkode: 9fd00...80b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi du ikke klarer å løfte øyenbrynene dine slik som før 😅 ubevisst bruker man gjerne musklene i pannen til å få et mer våkent blikk. Når man tar botox i dette området blir ofte disse musklene lammet. 

Anonymkode: fabe9...ffa

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke hørt at man får små øyne, selve øynene liksom, men hørt at det kan skje at man får tunge øyelokk og øyebryn. Er det det du mener? Såvidt jeg har forstått skjer det når feil muskler i overpannen blir lammet

Anonymkode: eef05...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slutt med botox...?

Jeg fikk så innmari vondt i foten da jeg sto å sparka den i dørstokken, så da slutta jeg med det. 

Anonymkode: 75eb4...cf0

  • Liker 6
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har «trykk» over øyenbrynene, så har botoxen blitt satt feil. Det skjer noen ganger. Ta en prat med behandleren din om det for å sikre at det ikke skjer igjen. 

Anonymkode: c9f8d...1e0

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marie.O skrev (19 timer siden):

Hver gang jeg setter botox i panne + sinnarynken så blir jeg så rar i blikket. Blir alltid tung i panna og øynene mine blir små og irriterte.. 

Flere som opplever dette? 

Det er vel ganske naturlig at det skjer. Botox lammer musklene som holde panne og øyebryn oppe. Hjelper jo lite å fjerne rynker i panna hvis det gjør at øya blir rare. Mulig det er feilbehandling, men det vet jeg ikke.

Jeg for min del synes at folk som bruker botox i ansiktet, lett får flate og uttrykksløse ansiktsutrykk. Ansiktet mister på en måte liv og utstråling fordi musklene som er så viktige for å skape de ulike ansiktsuttrykkene blir lammet. Det samme kan også skje med folk som tar kosmetisk kirurgi og ansiktsløftninger. De tar på en måte livet av ansiktet sitt.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det litt sånn som dette du mener, TS?

image.png.47b6a00c1392fad744c5be6ab977ad10.png

Anonymkode: b6b8c...e99

Dette er vel mer på grunn av all fillers som er kjørt opp i kinn og under øyne?

Anonymkode: e086a...105

  • Liker 5
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Er det litt sånn som dette du mener, TS?

image.png.47b6a00c1392fad744c5be6ab977ad10.png

Anonymkode: b6b8c...e99

Er bilde 1 før bilde?

Anonymkode: 7c602...c17

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får også tung  panne og små øyne. Føler meg så lite fin😂Blir bedre etter 1 mnd, men ikke gøy å få sånne øyne med øyelokk som henger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Marie.O skrev (På 24.2.2023 den 15.31):

Hver gang jeg setter botox i panne + sinnarynken så blir jeg så rar i blikket. Blir alltid tung i panna og øynene mine blir små og irriterte.. 

Flere som opplever dette? 

Ja, opplevd d samme . Forsøkt to ganger nå, å selv om jeg informerte om det, skjedde det på runde to og . Kommer aldri til å ta i panne igjen . Kun sinnarynke. For det har kun skjedd når jeg tar panne +sinnarynke . Veldig irriterende . 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det skjer så er Botox blitt satt feil. Finn en erfaren behandler😄

Anonymkode: f2f3c...370

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Det skjer ikke meg etter å ha tatt botox. 

Anonymkode: 63ab8...6d1

Hvilke områder i pannen tar du?

Anonymkode: eef05...91d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (23 timer siden):

Er det litt sånn som dette du mener, TS?

image.png.47b6a00c1392fad744c5be6ab977ad10.png

Anonymkode: b6b8c...e99

Tror dette er pga fillers under øynene i tear through og kinn og crowfeet, sunkede bryn pga alder husk hun er i 50 årene nå, dårlig sminke med tykk eyeliner som alltid gjør at øyne ser mindre ut mens det første bildet er fra når hun var i 20 årene, mer åpent blikk pga alder, proff sminke og proft studiolys og ikke pillowface pga ingen fillere

Anonymkode: eef05...91d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Er bilde 1 før bilde?

Anonymkode: 7c602...c17

Ja, 25 år før.

Anonymkode: 4f4a9...c8d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2023 at 7:33 PM, AnonymBruker said:

Når musklene i panna slapper helt av, så tynger det ned øynene hos meg, jeg tenker at om jeg fikk Botox så hadde jeg sikkert ikke sett noe særlig. Føler du at du ser godt, eller må sperre opp øynene for å se? 

Anonymkode: 9fd00...80b

Jeg sliter litt med å ha øynene åpne faktisk 😕 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2023 at 7:34 PM, AnonymBruker said:

Det er fordi du ikke klarer å løfte øyenbrynene dine slik som før 😅 ubevisst bruker man gjerne musklene i pannen til å få et mer våkent blikk. Når man tar botox i dette området blir ofte disse musklene lammet. 

Anonymkode: fabe9...ffa

Ja det er sant 😕 jeg bare synes det er så rart at øynene mine blir så små og rare. merker når jeg tar på maskara så peker vippene nedover og ikke oppover som normalt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...