I Grosny Skrevet 25. februar 2023 #21 Skrevet 25. februar 2023 Purple Basil skrev (4 timer siden): Dette er jo helt sant. Har du virkelig ikke fått med deg alt russerhatet her inne for eksempel? Rasisme og russerhat finnes overalt, det er fullt av det her i Norge og. Det finnes russerhat i Norge, og det finnes hat den andre veien i Russland. Mitt inntrykk er at det har vært ganske mye negativ presse begge veier i mange år, og det har gitt resultater. Det har bygget hat eller dårlig stemning. Jeg tror ikke Ukrainakrigen hadde skjedd dersom det ikke var bygget opp en hat-base i Russland. Putin er avhengig av noe støtte for å føre krig, og det er en blanding av hat, frykt , nasjonalisme og storhetstanker. Nå er det ekstra stygt. Det er dobbelt så vanskelig å elske Russland når de er så gjennomsyret av fascisme og krigføring. Den stygge mentaliteten er et resultat av krig, ekkel presse og propaganda. Jeg ønsker at stygg mentalitet snus, både i Russland , Norge og verden forøvrig. Jeg minner også om at blant de 82% som støtter Putin er det sannsynlivis en svært stor andel som egentlig ikke støtter han , men sier det de anser være tryggest når meningsmålingsinstituttet ringer. Mange russere i Norge er sterkt imot Putin og krigen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå