Gå til innhold

Andrej Medvedev arrestert for vold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøvde å kopiere artikkelen, men fikk ikke til med mobilen.

Denne Wagner soldaten er i Norge for å søke asyl og allerede nå arrestert for vold i Oslo.  Skylder på alkohol og språkproblemer. Akkurat det trur jeg hva jeg vil om at er hele problemet.

Håper han får avslag om asyl og sendes strake vegen rett til Russland.

Hva tenker dere?

Kilde:Sol.no

• Nyttig 3
Skrevet

Jeg vet ikke hva som har skjedd.

Har han vært full og blitt provosert av noen som kjente ham igjen? Har han blitt angrepet?

Ingen unnskyldning å bruke vold, men det er en ørliten forskjell mellom å starte en slåsskamp og forsvare seg selv. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Noe sier meg at folk som søker seg inn i private militser har et lavere toleranse nivå, for bruk av vold, en resten av befolkningen. 

Mannen burde jo være under kontroll,  til det ble klarlagt hvilke hensikter han har reelt sett.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Jeg håper Norge aksepterer så mange russiske krigsflyktninger som mulig. Hele greia er jo at Russland prøver å dyrke antieuropeisk sentiment i befolkningen sin. "Se? Europa vil ikke ha dere fordi dere er russere." Sjansen for at han blir bortført og henrettet i hjemlandet er også ganske høy. Personlig liker jeg ikke fyren særlig mye, men ønsker fortsatt at saken blir behandlet rettferdig.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Eva-Lena skrev (24 minutter siden):

Denne Wagner soldaten er i Norge for å søke asyl og allerede nå arrestert for vold i Oslo.  Skylder på alkohol og språkproblemer. Akkurat det trur jeg hva jeg vil om at er hele problemet.

Hva tenker dere?

Han har vel for dårlig språk. Vold er gjerne språk (av verst tenkelig slag). Han er vel litt på tuppa også. Fort gjort å bli paranoid når man står på dødslista til en privatarme på 50000 mann.

• Nyttig 1
Skrevet

Hvis han blir dømt så bør han selvfølgelig deporteres, det burde forresten gjelde alle som kommer til landet og som ikke klarer å oppføre seg som siviliserte mennesker.

Blir man f.eks. dømt for noe som har en strafferamme på 6 mnd eller mer i fengsel så er det rett ut etter endt soning, dobbelt statsborgerskap burde også vært et krav da det er mye enklere å utvise kriminelle innvandrere som blir en byrde for rettsstaten og samfunnet for øvrig.

• Liker 1
Skrevet

Det at han vervet seg til Wagner-gruppen sier vel det meste om dette mennesket. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
Korvetta skrev (28 minutter siden):

Jeg håper Norge aksepterer så mange russiske krigsflyktninger som mulig. Hele greia er jo at Russland prøver å dyrke antieuropeisk sentiment i befolkningen sin. "Se? Europa vil ikke ha dere fordi dere er russere." Sjansen for at han blir bortført og henrettet i hjemlandet er også ganske høy. Personlig liker jeg ikke fyren særlig mye, men ønsker fortsatt at saken blir behandlet rettferdig.

Har du noen gang tenkt tanken at det kan være ett spill at disse flyktningene kommer til Norge? Jeg er såpass at jeg tenker det er en årsak til at Medvedev ville til Norge. Jo flere av hans kaliber de får inn i Norge, jo større mulighet for å verve flere til å bli så kynisk kalde som Wagner gruppen er. 
Så lenge de klarer å verve flere inn i denne kyniske gruppen, jo sterkere står Russland om de vil angripe oss. Selvsagt friår vi hjelp av NATO, men innen den tid kan de som allerede er i Norge gjøre ubotelig skade på drikkevann, elektrisistet og sikkert andre ting jeg ikke kommer på akkurat nå.

Jeg trur ikke Medvedev kom hit fordi han anser mulighet for asyl bedre her enn andre land. Han kunne like gjerne valgt Sverige, Danmark osv.

Jeg håper asylsøknaden hans blir avslått og at han blir sendt hjem til Russland. Hva som skjer med han der er ikke mitt problem.

• Nyttig 3
Skrevet
2 hours ago, Eva-Lena said:

Hva tenker dere?

2 hours ago, FryNor said:

Hvis han blir dømt så bør han selvfølgelig deporteres, det burde forresten gjelde alle som kommer til landet og som ikke klarer å oppføre seg som siviliserte mennesker.

Blir man f.eks. dømt for noe som har en strafferamme på 6 mnd eller mer i fengsel så er det rett ut etter endt soning, dobbelt statsborgerskap burde også vært et krav da det er mye enklere å utvise kriminelle innvandrere som blir en byrde for rettsstaten og samfunnet for øvrig.

1 hour ago, Eva-Lena said:

Har du noen gang tenkt tanken at det kan være ett spill at disse flyktningene kommer til Norge? Jeg er såpass at jeg tenker det er en årsak til at Medvedev ville til Norge. Jo flere av hans kaliber de får inn i Norge, jo større mulighet for å verve flere til å bli så kynisk kalde som Wagner gruppen er. 
Så lenge de klarer å verve flere inn i denne kyniske gruppen, jo sterkere står Russland om de vil angripe oss. Selvsagt friår vi hjelp av NATO, men innen den tid kan de som allerede er i Norge gjøre ubotelig skade på drikkevann, elektrisistet og sikkert andre ting jeg ikke kommer på akkurat nå.

Jeg trur ikke Medvedev kom hit fordi han anser mulighet for asyl bedre her enn andre land. Han kunne like gjerne valgt Sverige, Danmark osv.

Jeg håper asylsøknaden hans blir avslått og at han blir sendt hjem til Russland. Hva som skjer med han der er ikke mitt problem.

Nå har vi ikke dødsstraff Norge, og dersom han blir sendt til Russland vil han bli henrettet. Jeg mener at vi heller må prøve å få mest mulig informasjon fra ham mens han fremdeles er i live.

Desertører fra Wagner blir straffet som vist i videoen under. NB! Sterke scener! Du er herved advart.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/ytlxv9/wagner_channel_published_a_video_with_exprisoner/

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet (endret)
Eva-Lena skrev (7 timer siden):

Hva tenker dere?

På tide å kaste dette uvesenet ut fra Norge. En flyktning, særlig av den karakteren nynazisten er, bør gå under radaren i størst mulig grad. Istedenfor vekker han oppmerksomhet, og oppfører seg som et dyr. 

Det rareste er at ukrainske solder før fortsatt i kamper, mens dette får kose seg i Norge. 

Endret av someone_here
Skrevet
I Grosny skrev (7 timer siden):

Han har vel for dårlig språk. Vold er gjerne språk (av verst tenkelig slag). Han er vel litt på tuppa også. Fort gjort å bli paranoid når man står på dødslista til en privatarme på 50000 mann.

Det virka jo nesten som om han dro ut på pub for å kose seg da. Høres ikke ut som en paranoid mann som føler seg forfulgt. 

Gjest someone_here
Skrevet
Korvetta skrev (14 timer siden):

Vil du at russiske nynazister skal okkupere Norge? 

Skrevet
Chupacabra skrev (14 timer siden):

Nå har vi ikke dødsstraff Norge, og dersom han blir sendt til Russland vil han bli henrettet. Jeg mener at vi heller må prøve å få mest mulig informasjon fra ham mens han fremdeles er i live.

Desertører fra Wagner blir straffet som vist i videoen under. NB! Sterke scener! Du er herved advart.

https://www.reddit.com/r/UkraineWarVideoReport/comments/ytlxv9/wagner_channel_published_a_video_with_exprisoner/

Norge har ikke dødsstraff nei, men Russland tar nok knekken på Medvedev selv og han sendes hjem igjen. Jeg har ingen sympati for Medvedev eller andre Wagner soldater. De har nok flere drap på samvittigheten og de er nok såpass mentalt forstyrret/ødelagt at ett liv eller ti fra eller til ikke spiller noen rolle. Jeg vil ikke at sånne drapsmaskiner skal få asyl i Norge og attpåtil ferdes fritt rundt i samfunnet.

Send Medvedev hjem til Russland så fort som mulig.

• Liker 1
Skrevet
Korvetta skrev (18 timer siden):

Dette er jo helt sant. Har du virkelig ikke fått med deg alt russerhatet her inne for eksempel? Rasisme og russerhat finnes overalt, det er fullt av det her i Norge og. 

Skrevet

Fining denne karen, sparker og slår etter politiet. Takknemmelig for at han fikk komme og ble tilbudt beskyttelse - ikke akkurat. Burde bare sende han tilbake siden vi ikke tror på historien han og han antageligvis er en utsendt spion for å lage trøbbel i Norge. 

• Liker 1
Skrevet (endret)
13 minutter siden, VXL100 said:

Fining denne karen, sparker og slår etter politiet. Takknemmelig for at han fikk komme og ble tilbudt beskyttelse - ikke akkurat. Burde bare sende han tilbake siden vi ikke tror på historien han og han antageligvis er en utsendt spion for å lage trøbbel i Norge

😂 Utsendt spion som drikker seg full og sparker og slår mot politiet.

En spion vil ikke oppføre seg på en måte som gjør at han risikerer å bli fengslet.

Endret av Chupacabra
  • Liker 1
Skrevet

De får finne et passende asylmottak for den mannen. Med kun ukrainere. 😀

• Liker 1
Skrevet
Chupacabra skrev (1 time siden):

😂 Utsendt spion som drikker seg full og sparker og slår mot politiet.

En spion vil ikke oppføre seg på en måte som gjør at han risikerer å bli fengslet.

Eller er det nettopp det han vil, komme i fengsel og spre sitt budskap?

• Liker 1
Gjest someone_here
Skrevet
Pawn Hearts skrev (5 timer siden):

Et eklatant eksempel på stråmannsargumentasjon.

https://antibabbel.no/stramannsargumentasjon/

Har du ikke nok av eksempler nå? Ukraina, Latvia, nynazist putin som vil beskytte russisktalende... Og hen der vil at det også blir flere slike som medvedev.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...