AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Til dere menn der ute; jeg har en veldig kjærlig og romantisk kjæreste og vi var litt småfrekke med hverandre på meldinger helt i starten av forholdet. Nå skriver han mest meldinger om at han elsker meg og vil være med meg for alltid og sånne greier. Jeg har lyst til å ta opp igjen denne biten men er redd for reaksjonen .. liker dere menn sexmeldinger fra kjæresten? Eller forandrer dette seg når forholdet er blitt seriøst? Hva skriver jeg..?🙈 Anonymkode: fd864...fd0
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Det er nok alltid velkomment. Du skriver det du føler for og det som har funket før Anonymkode: c7a72...483 1
Humas Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Da er du ikke klar for et seriøst forhold. Han er for god for deg
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Jeg syns sexting er mye lettere om det involverer litt frekke bilder på snapchat. Kan for eksempel ta bilde av meg i dusjen og skrive at jeg gjerne skulle hatt selskap her. Eller i noe pent undertøy og at jeg savner han, med litt emojis. Er du ikke komfortabel med bilder så er det litt vanskeligere å starte samtalen føler jeg, men er jo bare å skrive at du er kåt og tenker på kuken hans, tror du kommer langt med det. Mannfolk liker det jo gjerne litt direkte. Anonymkode: a1366...7cf
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 Send bilde av puppene dine Anonymkode: d1ff3...dd4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Humas skrev (Akkurat nå): Da er du ikke klar for et seriøst forhold. Han er for god for deg Her eskalerte det gitt? Hvorfor er jeg ikke klar for seriøst forhold???? Anonymkode: fd864...fd0 3
Gjest Abendstern Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 Bare de ikke kommer på avveie 😆
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 Humas skrev (Akkurat nå): Da er du ikke klar for et seriøst forhold. Han er for god for deg I alle dager Jeg er i et seriøst og langvarig forhold, sexting er et krydder i hverdagen. Jeg blir kjempekåt av det selv og det kan da ikke være noe annet enn positivt for forholdet. Anonymkode: a1366...7cf 4
svartkatt Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 Begynn med et bilde hvis du ikke vet hva du skal skrive.. trenger ikke være puppene.. hva med bhstroppen.. eller kløft..
Syngemann Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Hvis du sexter ham minner du ham på at sexting er lov og noe du liker. Dere har gjort det før, dette er noe dere kan. 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Humas skrev (21 minutter siden): Da er du ikke klar for et seriøst forhold. Han er for god for deg Knis. Jeg og mannen min gjør det fremdeles, selv etter 20 år sammen.. Velkommen til livet. Anonymkode: 3d0b8...84d 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 Sendte han bilder av stay ups’ene mine og skrev at det var synd han ikke kom innom meg på jobb idag 🙈😇 Anonymkode: fd864...fd0 3
SlemUlv Skrevet 24. februar 2023 #13 Skrevet 24. februar 2023 Har du vurdert å spørre HAM, istedenfor fremmede på nett? Vi kan ikke vite om han liker det, selv om andre liker det. 1
Frkego Skrevet 24. februar 2023 #14 Skrevet 24. februar 2023 (endret) Humas skrev (1 time siden): Da er du ikke klar for et seriøst forhold. Han er for god for deg Et godt gift, vært sammen i over 15 år og har 3 barn. Morsomt å høre at jeg ikke er klar for et seriøst forhold 😄 Jeg og mannen sender stadig sexmeldinger (både med og uten bilder) til hverandre 😉 Endret 24. februar 2023 av Frkego 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 24. februar 2023 #15 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Sendte han bilder av stay ups’ene mine og skrev at det var synd han ikke kom innom meg på jobb idag 🙈😇 Anonymkode: fd864...fd0 Regner med reaksjonen var god? 😂
Friluftsmann70 Skrevet 24. februar 2023 #16 Skrevet 24. februar 2023 Sexting er veldig godt, inspirerende og deilig i et forhold. Hjelper å hlder gnisten og lidenskapen i forholdet. Selvsagt vil ham like det👍 slik du beskriver forholdet deres. Hva du skal skrive, hmm , bare å slippe fantasien løs ikke nødvendigvis noe direkte, kanskje med gleder meg til å kjenne på... eller, har tenkt så mye på deg i dag, nå må jeg få
Gjest Paramount Skrevet 24. februar 2023 #17 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Eller forandrer dette seg når forholdet er blitt seriøst? Det gjør det. Dessverre. Og det er det som er trist. Seriøst, burde ikke det være seriøst forelsket? Seriøst glad i hverandre. Eller går forholdet over til å bli en seriøs kontorjobb? Greit at en må ta andre hensyn, men likevel. Litt spissformulert, for å få fram poenget.
AnonymousBruker Skrevet 25. februar 2023 #18 Skrevet 25. februar 2023 Så det du vil er å kun ha sexen med han? Hvis det er et slikt useriøst forhold du vil ha, så klaffer det dårlig når han vil ha et seriøst et. Hos oss er det en blanding, men det er forholdet og nærheten i seg selv som er viktigst, sexen og intimiteten tar vi som et pluss og kun delvis som en forutsetning.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå