Gå til innhold

Hvordan kan en voksen mann drive på med dette i det uendelige?

Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

https://www.instagram.com/skraemmern/reels/  Han skremmer sin mor, som er veldig lettskremt og har store utslag fysisk og verbalt. Det er helt klart for meg at hun ikke liker dette og virkelig vil at han skal slutte med dette. Guttungen bare fortsetter, tar opp filmsnutter, ler av alt og legger henne ut på instagram. Hvordan er det mulig å ikke forstå at litt tull er gøy, men grensen for terrorisering er overskredet for lenge siden? En dag får hun hjerteproblemer av sjokkene og stryker med. 

Jeg blir forbannet når jeg ser klippene. Han skulle ha blitt kastet ut av foreldrehjemmet og fått ei skikkelig oppstramming! :kjefte:

Hva syns du, hvis du tenker deg litt om? 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tror du virkelig ikke mora er med på det? Anonymkode: d3e6d...82a

Nei, jeg tror hun er veldig lei av å bli skremt der hun går i sine egne tanker. Selv om hun vet at han gjør det, så er hun uforberedt når det skjer. Intensiteten på det hun roper til ham virker også helt ekte. Hun er veldig lei tror jeg. 

Noen mennesker overreagerer på å bli skremt og han har gjort det til et varemerke for seg selv på nett.
Ikke bra å gjøre det slik han gjør. :( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm...hun har ikke stort valg ser det ut til. Jeg ser dette fra voksen dame-perspektiv; når en ber noen om å slutte, så mener en det. Den godt voksne guttungen bryr seg ikke, for han syns det er gøy. Han bryr seg ikke om sin mor, men praktiserer sin egen egoisme. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...