AnonymBruker Skrevet 1. mars 2023 #21 Skrevet 1. mars 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): De var sikkert greie nok å høre på da de spilte på Valle Hovin i Oslo i juni 1993, men alt har sin tid; rockere 30 år etter utløpsdato er ikke et pent syn. Det samme kan man si om andre grupper - å gå på konsert med Rolling Stones i 1960-årene og etter årtusenskiftet er to forskjellige musikalske univers; opplevelsen blir helt forskjellig av å se en sprudlende gruppe i 20-årene slå ut håret, og å se en gjeng menn som nærmer seg pensjonsalder; dette kan fungere innenfor country-, blues- eller jazzsjangeren der artister som har nærmet seg 100 har gått på scenen, men ikke innenfor rocken, der man får følelsen av at dette blir en nostalgitripp på gamlehjemmet. Man får assosiasjoner til kjente popgrupper fra 1980-årene som burde ha holdt seg til dette tiåret, ikke trodd at de fortsatt var like kule 20 år senere. Alt har sin tid, ikke minst Guns n' Roses, selv om noen av låtene de lagde i sin storhetstid, utvilsomt er gode. Anonymkode: f0741...06d Tydeligvis glemt queen Anonymkode: 151c4...27b
Tiuren Skrevet 1. mars 2023 #22 Skrevet 1. mars 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: Den var bedre ifjor. Anonymkode: 76138...f33 Alt var bedre i fjor, og jeg var til og med yngre....
Tiuren Skrevet 1. mars 2023 #23 Skrevet 1. mars 2023 Det blir mye bra, mye bedre en jeg fryktet. Mye har jeg hørt før, men man må benytte sjangsen til å få med seg GnR før det er for sent Så jeg skal helt sikkert, god stemning blir det i alle fall!!!! 2
AprilLudgate Skrevet 6. mars 2023 #24 Skrevet 6. mars 2023 Nei. De jeg kunne giddet å se har jeg jo sett før forsåvidt (Gojira/Kvelertak). Mayhem hadde jeg mest gått på for pliktens skyld, Candlemass hadde jeg gått på kun for å høre om de dro Solitude. Ellers Witch Club satan bare fordi - Behemoth….de er mest på lista for treningsmusikk 😅 Nope. Gun’ s n Roses kan jo ikke bli bra selv med promille 🫣😅 Meh. Nej. 1
Solstrålen. Skrevet 6. mars 2023 #25 Skrevet 6. mars 2023 Dårlig i år, men skal dra uansett. Synes tons dreit seg ut med å annonsere en ekstra dag så lenge i etterkant. Flere av mine venner hadde bestilt fly og hotell for 1-2 mnd siden og ble skikkelig skuffet. Hadde håpet på greta van fleet, men er fornøyd med å få sett ghost i det minste.
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #26 Skrevet 6. mars 2023 Selvfølgelig. In Flames 😍 Anonymkode: ec313...d23 1
Tiuren Skrevet 6. mars 2023 #27 Skrevet 6. mars 2023 3 minutter siden, Solstrålen. said: Dårlig i år, men skal dra uansett. Synes tons dreit seg ut med å annonsere en ekstra dag så lenge i etterkant. Flere av mine venner hadde bestilt fly og hotell for 1-2 mnd siden og ble skikkelig skuffet. Hadde håpet på greta van fleet, men er fornøyd med å få sett ghost i det minste. Det med å utvide "i siste liten" er jo topp for de som bor i Oslo, men skikkelig ræva for de som hadde kjøpt transport og hotel. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mars 2023 #28 Skrevet 6. mars 2023 Jeg er storfornøyd og gleder meg masse! Reiser utelukkende på grunn av Pantera, og alt annet er bare en god bonus. Og så In flames da, det var en veldig hyggelig overraskelse! 😄 Anonymkode: 8ad03...347 1
DeLorean Skrevet 10. mars 2023 #29 Skrevet 10. mars 2023 Solstrålen. skrev (På 6.3.2023 den 20.43): Dårlig i år, men skal dra uansett. Synes tons dreit seg ut med å annonsere en ekstra dag så lenge i etterkant. Flere av mine venner hadde bestilt fly og hotell for 1-2 mnd siden og ble skikkelig skuffet. Hadde håpet på greta van fleet, men er fornøyd med å få sett ghost i det minste. Bandet alle elsker å hate. Synes de er dyktige jeg. Veldig samspilt band! 1
AnonymBruker Skrevet 10. mars 2023 #30 Skrevet 10. mars 2023 Jeg syns line up’en er så mye bedre i år enn i fjor, men har ikke behov for å fornøye festivalpasset mitt til 4-dagers, da det er ingen jeg ønsker å se på torsdagen. Gojira er favorittbandet mitt, og ellers gleder jeg meg til Behemoth, In Flames, Pantera, Ghost og Soulfly, for å nevne noen. Anonymkode: 63155...2e9 1
Solstrålen. Skrevet 11. mars 2023 #31 Skrevet 11. mars 2023 DeLorean skrev (15 timer siden): Bandet alle elsker å hate. Synes de er dyktige jeg. Veldig samspilt band! De er ekstremt flinke 😊
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #33 Skrevet 13. mars 2023 Guns n' Roses kommer jeg ALDRI til å se etter at Axl presterte å la oss vente på han i 2 timer på Valle Hovin slik at de som skulle ta tog og buss hjem (som meg) aldri kom hjem den kvelden. Anonymkode: bae7a...9ed 3
AnonymBruker Skrevet 13. mars 2023 #34 Skrevet 13. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 22.48): De er 70 år gamle og har svidd vekk 3/4 av hjernen pga. dopbruk i fire-fem tiår. Gi de litt slack 'a Anonymkode: 095f7...6d3 Men de var jo like dårlige før Anonymkode: bae7a...9ed
Loonsta Skrevet 4. april 2023 #35 Skrevet 4. april 2023 Jeg ser frem til Gojira, Mayhem, Behemoth, Pantera, Vreid, Bury Tomorrow, Puscifer, Wardruna, Kvelertak, Iggy pop, In Flames. Gadd ikke å utvide festivalpasset til å inkludere onsdagen også da tilbudet kom - Guns er bare ikke verdt det etter at jeg så dem (ham) for noen år siden. Ræva dårlig. Jeg har også gått uendelig lei av Volbeat med Michael's monotone stemme, og samme oppskrift på hver eneste låt, så de styrer jeg nok glatt unna i år. 2
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #36 Skrevet 10. april 2023 Synes metal har tapt seg så jævla mye i det siste. Mistet mye av 90-talls kredibiliteten i alle fall. Nå består det altfor mye av parasitter som skal tjene penger på andres tidligere skandaler. Mayhem er blitt et parodiband på linje med Ole Ivars. Blomberg var en bedre trommis da han åt glass. witch Club satan er et oppskrytt teaterkonsept som fikk 800000 i støtte fordi de tjater om klima og feminisme. Guns n roses burde slanke seg minst 15 kg pr medlem. Pantera blir aldri det samme som storhetstiden. Svartrafn i warduna er eneste jeg kan respektere littegrann. vet ikke hvem andre som kommer. Anonymkode: 9151a...343
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #37 Skrevet 10. april 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Synes metal har tapt seg så jævla mye i det siste. Mistet mye av 90-talls kredibiliteten i alle fall. Nå består det altfor mye av parasitter som skal tjene penger på andres tidligere skandaler. Mayhem er blitt et parodiband på linje med Ole Ivars. Blomberg var en bedre trommis da han åt glass. witch Club satan er et oppskrytt teaterkonsept som fikk 800000 i støtte fordi de tjater om klima og feminisme. Guns n roses burde slanke seg minst 15 kg pr medlem. Pantera blir aldri det samme som storhetstiden. Svartrafn** i warduna er eneste jeg kan respektere littegrann. Edit kvitrafn.. faen gidder ikke engang å skrive rett. Så lei er jeg. vet ikke hvem andre som kommer. Anonymkode: 9151a...343
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #38 Skrevet 10. april 2023 Ikke fornøyd med årets lineup, men skal dra allikevel. Gleder meg mest til TNT med Tony Harnell-comeback. Liker Ghost godt også, men har sett dem hundre ganger før. Skal prøve å få med meg det meste, og satser på noen positive overraskelser. Kan ikke fordra GNR, så kommer ikke til å utvide til 4-dagers. Skal bo på camp i år i motsetning til i fjor, og håper det blir gøy 😊 Anonymkode: ef7f3...6bb 1
AnonymBruker Skrevet 10. april 2023 #39 Skrevet 10. april 2023 Herre min så mye gammelt og over the top på programmet. Skulle tro det var mimrefestival. Anonymkode: e327d...aec
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #40 Skrevet 21. juni 2023 Helt sjukt å få inn Madrugada som erstatter for Nightwish. Det eneste gode bandet i år måtte trekke seg på grunn av helserelaterte årsaker. Kjipern. Anonymkode: e1387...689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå