Gå til innhold

Er du fornøyd med lineup på årets Tons of Rock?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Må si jeg er ganske fornøyd, tre av mine favoritt band (Guns n’ Roses, Volbeat og Powerwolf) kommer pluss litt annet jeg gleder meg til å se. 
 

Hvem gleder du deg til å se? 

Anonymkode: c2a2f...757

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke om jeg skal, men måtte inn og se nå.

Ville gjerne sett Gojira, Clutch, Ghost, Audrey Horne (har sett disse fire før), Soulfly, Volbeat, Kvelertak og Puscifer (har veldig lyst til å se sistnevnte.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ikke i år dessverre, men ville sett gojira og in flames

Anonymkode: 64977...1e6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GnR kommer til å levere en elendig opptreden. De er elendig live pr dags dato. 

Anonymkode: 4b861...47d

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns den er ræva i år. Tror det er fire-fem band jeg har skikkelig lyst til å se. For meg traff de mye bedre i fjor, i år syns jeg det er lite innenfor litt mer klassisk hardrock. 

Anonymkode: 17942...5b3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.33):

GnR kommer til å levere en elendig opptreden. De er elendig live pr dags dato. 

Anonymkode: 4b861...47d

Der er det vel delte meninger. 
De tre gangene jeg har sett de live har vært veldig bra, selv om Axl slet veldig med stemmen i fjor i Stavanger. 

Anonymkode: c2a2f...757

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg er jo aldri på festival. Liker meg bedre på små scener og mindre folk. Kunne godt sett Kvelertak og Volbeat. Har sett flere av de andre bandene. GnR bryr jeg meg fælt lite om.

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 17.33):

GnR kommer til å levere en elendig opptreden. De er elendig live pr dags dato. 

Anonymkode: 4b861...47d

De er 70 år gamle og har svidd vekk 3/4 av hjernen pga. dopbruk i fire-fem tiår. Gi de litt slack 'a

Anonymkode: 095f7...6d3

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Generation Sex (Billy Idol) og V. V. 
Kunne tenke meg å se Nightwish og. 
Bare fordi 17-åringen i meg fangirler noe vildsomt (35 i dag). 
Men de er alle på forskjellige dager og skal jeg dra vil det lønne seg mest å kjøpe 4-dagers. Vet ikke om jeg syns det er verdt prisen.

Anonymkode: 73705...f94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke. Det er noen bra band, som Gojira, Behemoth, Mayhem, Wardruna, men de fleste av headlinerene liker jeg ikke i det hele tatt. Jeg har egentlig sett alle bandene utenom Wardruna live før, men hadde nok dratt hvis det var litt mer innenfor min smak. Dessverre litt for lite skikkelig metal der for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 25.2.2023 den 22.48):

De er 70 år gamle og har svidd vekk 3/4 av hjernen pga. dopbruk i fire-fem tiår. Gi de litt slack 'a

Anonymkode: 095f7...6d3

Axl er eldst, og han fylte nylig 61. Det var kampsport som reddet Duff. Slash har alltid prøvd å avruse seg selv. Endelig klarte han det ved å jobbe masse, og være med i to band. Turnerer nesten hele året. Duff og Slash sier Axl var så kontrollfreak at han ikke brukte så mye at han ble avhengig. Men han har psykiske problemer, og har ennå sceneskrekk (særlig på festivaler da han ikke nødvendigvis er blant «sine egne»).

Jeg har stått fremst på mange GN’R og Slash sine konserer. Det er herlig stemning, hadde det ikke vært uhøflig mot bandet ville jeg bare lukket øynene og følt musikken strømme gjennom hjertet mitt.

Jeg skal selvsagt på GN’R konserten i år også. Har ikke råd til festivaler i år.

Endret av MyMichelle
  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi får se, hadde vært fint å se Guns n Roses. Så Slash og bandet hans i Oslo for noen år siden. Nå trives jeg best i små konsertlokaler da😀 var for øvrig Slash som fikk meg til å plukke opp gitaren selv for ca 30 år siden!

Anonymkode: 2de8e...a87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 2/24/2023 at 5:33 PM, AnonymBruker said:

GnR kommer til å levere en elendig opptreden. De er elendig live pr dags dato. 

Anonymkode: 4b861...47d

De var sikkert greie nok å høre på da de spilte på Valle Hovin i Oslo i juni 1993, men alt har sin tid; rockere 30 år etter utløpsdato er ikke et pent syn.

Det samme kan man si om andre grupper - å gå på konsert med Rolling Stones i 1960-årene og etter årtusenskiftet er to forskjellige musikalske univers; opplevelsen blir helt forskjellig av å se en sprudlende gruppe i 20-årene slå ut håret, og å se en gjeng menn som nærmer seg pensjonsalder; dette kan fungere innenfor country-, blues- eller jazzsjangeren der artister som har nærmet seg 100 har gått på scenen, men ikke innenfor rocken, der man får følelsen av at dette blir en nostalgitripp på gamlehjemmet. Man får assosiasjoner til kjente popgrupper fra 1980-årene som burde ha holdt seg til dette tiåret, ikke trodd at de fortsatt var like kule 20 år senere.

Alt har sin tid, ikke minst Guns n' Roses, selv om noen av låtene de lagde i sin storhetstid, utvilsomt er gode.

Anonymkode: f0741...06d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei vi står over i år, håper det blir flere band som treffer (vår smak) bedre til neste år. Tons er ikke billig så når vi drar er det fordi det er band vi virkelig vil oppleve, ikke bare for «greit nok».

Anonymkode: abdde...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/24/2023 at 5:33 PM, AnonymBruker said:

GnR kommer til å levere en elendig opptreden. De er elendig live pr dags dato. 

Anonymkode: 4b861...47d

Enig. Vet at enkelte synes det er gøy å få muligheten til å se Guns N Roses live uansett hvor dårlig de presterer. Men tror det kan være lurt for de som ikke vet hva de får sjekker noen youtube-klipp fra nylige konserter før de betaler for konserten. For man blir temmelig skuffet om man ikke vet hva man går til. 

Anonymkode: f9845...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

MyMichelle skrev (På 28.2.2023 den 5.41):

Axl er eldst, og han fylte nylig 61. Det var kampsport som reddet Duff. Slash har alltid prøvd å avruse seg selv. Endelig klarte han det ved å jobbe masse, og være med i to band. Turnerer nesten hele året. Duff og Slash sier Axl var så kontrollfreak at han ikke brukte så mye at han ble avhengig. Men han har psykiske problemer, og har ennå sceneskrekk (særlig på festivaler da han ikke nødvendigvis er blant «sine egne»).

Jeg har stått fremst på mange GN’R og Slash sine konserer. Det er herlig stemning, hadde det ikke vært uhøflig mot bandet ville jeg bare lukket øynene og følt musikken strømme gjennom hjertet mitt.

Jeg skal selvsagt på GN’R konserten i år også. Har ikke råd til festivaler i år.

Jeg skal på GnR og gleder meg vilt til tross for at jeg vet at jeg er 30 år for sent ute 😅 Axl er dessuten noen av de mest spennende musikerne innen rock, syns jeg. Virkelig noe eget, både på godt og vondt. Svært vakker var han også i sin storhetstid ❤️

Anonymkode: ef1fb...3fd

  • Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg skal på GnR og gleder meg vilt til tross for at jeg vet at jeg er 30 år for sent ute 😅 Axl er dessuten noen av de mest spennende musikerne innen rock, syns jeg. Virkelig noe eget, både på godt og vondt. Svært vakker var han også i sin storhetstid ❤️

Anonymkode: ef1fb...3fd

Det er jeg enig i!

Anonymkode: f9845...205

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen Tons, men blir Iron Maiden i sommer🥳

Anonymkode: 7a729...2e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var bedre ifjor. 

Anonymkode: 76138...f33

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...