AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Gift mann, godt voksen. Har blitt inderlig betatt av en kvinne via jobb, situasjonen er selvfølgelig håpløs da barnet hennes er på institusjonen hvor jeg jobber. Kvinnen er varm, morsom og full av omsorg. Jeg har valgt nå å unngå henne etter beste evne , minimal kontakt - helst ingen form for. Men tankene og følelsene er like gjeldende. Jeg er en gammel mann som kunne hylt av fortvilelse, Jeg har det jo godt med kona i utgangspunktet - trygt og stabilt. Ja,ja ... finnes vel flere i samme situasjon. Anonymkode: 426cd...0ff
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Lurt av deg å ha minimalt kontakt. Regner med kontrakten som har vært, dreier seg om hennes barn, og hun er først og fremst en mor som er opptatt av at barnet ivaretas når hun møter helsevesenet. Du er helsevesenet i møte med henne. Anonymkode: 3ea17...21b 1 3
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Lurt av deg å ha minimalt kontakt. Regner med kontrakten som har vært, dreier seg om hennes barn, og hun er først og fremst en mor som er opptatt av at barnet ivaretas når hun møter helsevesenet. Du er helsevesenet i møte med henne. Anonymkode: 3ea17...21b Kloke ord du sier her, jeg er selvfølgelig bevisst mitt ansvar. Men jammen kan slike uforutsette situasjoner rote med hodet og hjertet.. Anonymkode: 426cd...0ff 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kloke ord du sier her, jeg er selvfølgelig bevisst mitt ansvar. Men jammen kan slike uforutsette situasjoner rote med hodet og hjertet.. Anonymkode: 426cd...0ff Så lenge du holder det for deg selv, så får det være som det er. Følelser går ikke over før de er over, selv om en vil det. Ta det som en vitamin i hverdagen og vær søt og snill med din kone. Anonymkode: 1a97e...f93 1
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #5 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Så lenge du holder det for deg selv, så får det være som det er. Følelser går ikke over før de er over, selv om en vil det. Ta det som en vitamin i hverdagen og vær søt og snill med din kone. Anonymkode: 1a97e...f93 Ja, hjalp bare å få lufte det litt .Kloke ord fra deg og . Anonymkode: 426cd...0ff
Tarzani Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Husk at det er helt normalt det som du går rundt og føler akkurat nå. De aller fleste av oss i langvarige forhold opplever å få interesse for andre, i større eller mindre grad. Det går over etterhvert når du ikke treffer henne lenger. Prøv å ikke gi næring til disse følelsene. Og bare la det gå litt tid.. 1
Dordi Skrevet 26. mai 2023 #7 Skrevet 26. mai 2023 Helt normalt å få følelser for andre når man har vært i langvarige forhold. Det er valget du tar i forhold til det som eventuelt kan by på problemer, du høres fornuftig ut som forholder deg til situasjonen som du gjør.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå