AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #1 Skrevet 24. februar 2023 Vi begynte som 14 åringer en bekjent av oss ga oss en snus pose hver morgen før skoletid vi holdt det hemmelig, tenkte "whatever er ingen big deal våres tannkjøtt våres problem" nå er vi blitt voksne min vennine er nesten oppe i 2 bokser om dagen, 😮 jeg er på 1 boks og tenkte "WTF?" noen andre her inne som kan relatere til og være "storsnuser"?, min vennine syns ikke det er mye men man bestemmer jo selv hva man bruker pengene på. Anonymkode: 5bc69...512
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #2 Skrevet 24. februar 2023 Stakkars munnhulene deres, sier jeg bare. Anonymkode: d456a...e26 4
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #3 Skrevet 24. februar 2023 Jeg begynte å røyke som 14 åring på 90 tallet, og har klart å bytte ut røyken med snus i noen år nå. Bruker ca en boks om dagen og føler meg ganske flink, for røyk stinker, og lungene og kondisen er mye bedre nå. 2 bokser er ganske mye😅 Anonymkode: 51c2c...4f3 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #4 Skrevet 24. februar 2023 Jeg sluttet med all form for tobakk for 20 år siden😇 Anonymkode: 0d466...6cb 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #6 Skrevet 24. februar 2023 Herregud for et menneske som gav to 14 åringer snus hver morgen før skolen... Snusing er vel litt bedre enn røyk, men mye vanskeligere å slutte med. For en rævva ting å gjøre mot noen. Anonymkode: f52f5...176 2
Reign Skrevet 24. februar 2023 #7 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Herregud for et menneske som gav to 14 åringer snus hver morgen før skolen... Snusing er vel litt bedre enn røyk, men mye vanskeligere å slutte med. For en rævva ting å gjøre mot noen. Anonymkode: f52f5...176 Hvis TS også er jente, så tipper jeg det var en eldre kar som forsøkte å innynde seg hos de... 2
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #8 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi begynte som 14 åringer en bekjent av oss ga oss en snus pose hver morgen før skoletid vi holdt det hemmelig, tenkte "whatever er ingen big deal våres tannkjøtt våres problem" nå er vi blitt voksne min vennine er nesten oppe i 2 bokser om dagen, 😮 jeg er på 1 boks og tenkte "WTF?" noen andre her inne som kan relatere til og være "storsnuser"?, min vennine syns ikke det er mye men man bestemmer jo selv hva man bruker pengene på. Anonymkode: 5bc69...512 Hvordan er det mulig, skifter hun snus hver halvtime eller bruker hun flere om gangen? Jeg er storsnuser, og har klart og komme opp i en boks når jeg har ferie og sitter opp halve natta, men.. ja, man bestemmer hva man bruker pengene på og hvis man har råd og tid til og snuse 2 bokser om dagen og ikke har fått noen skader på tannkjøttet så hvorfor ikke.. hennes sak. Hvis du synes 1 boks om dagen er mye for deg så gjør noe med det. Kjøp snus billigst mulig, snus sjeldnere , og prøv evt noe annet enn favorittsnusen ( hvis du har en smak du digger, så er der lett og snuse når man egentlig ikke har behov for snus) eller slutt helt. Jeg begrenser ved at jeg bare kjøper favoritten i helgen , og kjøper alltid bare på nett, og skifter den ikke ut så ofte. Bytter på hvor jeg plasserer den i forhold til tannkjøttet. Snuser hvit til hverdags for tennene. Det beste er jo selvsagt og slutte helt. Anonymkode: 11ffa...f01
Honey Dew Skrevet 24. februar 2023 #9 Skrevet 24. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Stakkars munnhulene deres, sier jeg bare. Anonymkode: d456a...e26 Stakkars tannlegen også.
Gjest wwoman Skrevet 24. februar 2023 #10 Skrevet 24. februar 2023 Jeg både røyker og snuser, begynte å snuse for å komme meg igjennom arbeidsdagen, ca1/2 - 1 boks snus om dagen og 2 pakker sigaretter
AnonymBruker Skrevet 24. februar 2023 #11 Skrevet 24. februar 2023 Syns dere er flink som har kontroll, jeg aner ikke hvor mye jeg snuser , snuser til jeg er tom også kjøper jeg ny, har null oversikt. (Adhd) Anonymkode: 9b952...a48
Nailpolish4life Skrevet 24. februar 2023 #12 Skrevet 24. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 timer siden): Herregud for et menneske som gav to 14 åringer snus hver morgen før skolen... Snusing er vel litt bedre enn røyk, men mye vanskeligere å slutte med. For en rævva ting å gjøre mot noen. Anonymkode: f52f5...176 På 50 og 60 tallet spesiellt 50 tallet så røykte gutter og jenter når de var 13-14 hvor tror du de gikk for og "bomme"? eldre gutter og jenter så klart. Endret 24. februar 2023 av Nailpolish4life 1
Hannah80 Skrevet 25. februar 2023 #13 Skrevet 25. februar 2023 To bokser snus om dagen er sinnsykt mye! En tidligere kollega snuste også vanvittig mye. Dytta i seg en ny porsjonssnus hvert tiende minutt. Syns nesten det virket tvangspreget. 1
AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #14 Skrevet 25. februar 2023 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Vi begynte som 14 åringer en bekjent av oss ga oss en snus pose hver morgen før skoletid vi holdt det hemmelig, tenkte "whatever er ingen big deal våres tannkjøtt våres problem" nå er vi blitt voksne min vennine er nesten oppe i 2 bokser om dagen, 😮 jeg er på 1 boks og tenkte "WTF?" noen andre her inne som kan relatere til og være "storsnuser"?, min vennine syns ikke det er mye men man bestemmer jo selv hva man bruker pengene på. Anonymkode: 5bc69...512 Jeg bruker 3 dager på en boks. Bare dropper å ta så ofte. Anonymkode: b3772...86d
Serafin Skrevet 25. februar 2023 #16 Skrevet 25. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 12.50): Vi begynte som 14 åringer en bekjent av oss ga oss en snus pose hver morgen før skoletid vi holdt det hemmelig, tenkte "whatever er ingen big deal våres tannkjøtt våres problem" nå er vi blitt voksne min vennine er nesten oppe i 2 bokser om dagen, 😮 jeg er på 1 boks og tenkte "WTF?" noen andre her inne som kan relatere til og være "storsnuser"?, min vennine syns ikke det er mye men man bestemmer jo selv hva man bruker pengene på. Anonymkode: 5bc69...512 Jeg snuste jeg også i mange år. Jeg klarte heldigvis å slutte. Ikke var det bra for helsa mi og jeg fikk konstant dårlig samvittighet for å snuse når jeg visste at det var helseskadelig. Jeg vet til og med om en bekjent som snuste i ung alder. Men han sluttet og til tross for det så fikk han kreft i bukspyttkjertelen og døde. Så livet er et usikkert prosjekt fra begynnelse til slutt. Endret 25. februar 2023 av Serafin
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #17 Skrevet 24. mars 2023 Nailpolish4life skrev (På 24.2.2023 den 19.51): På 50 og 60 tallet spesiellt 50 tallet så røykte gutter og jenter når de var 13-14 hvor tror du de gikk for og "bomme"? eldre gutter og jenter så klart. Det var da ikke bare på 50-60 tallet… Jeg er født i 93, og de fleste av oss som røyka/røyker begynte siste året på barneskolen eller første året på ungdomsskolen. Blant jentene i klassen min røyka ca halvparten. Selvfølgelig fikk vi av andre i starten, så fikk vi eldre til å kjøpe for oss. Anonymkode: 87a31...865
TinaEmilie98 Skrevet 24. mars 2023 #18 Skrevet 24. mars 2023 Om dere bare snuser, og ikke røyker syns jeg ikke 1-2 bokser om dagen høres så mye ut. Jeg røyker mest, men bruker snus i situasjoner hvor jeg ikke kan røyke, og jeg bruker 4-5 bokser i uka… De fleste jeg kjenner som bare snuser bruker minst en boks om dagen.
AnonymBruker Skrevet 24. mars 2023 #19 Skrevet 24. mars 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 13.21): Herregud for et menneske som gav to 14 åringer snus hver morgen før skolen... Snusing er vel litt bedre enn røyk, men mye vanskeligere å slutte med. For en rævva ting å gjøre mot noen. Anonymkode: f52f5...176 Min niese begynte å snuse da ho var 13… For kjæresten hennes på 15 gjorde det. Nå er ho 17, og snuser 1 boks om dagen, i tillegg så røyker ho «av-og-til» som ho sier selv… Den «av-og-til»’n er nok daglig, for ho har alltid med seg røyk 😂 Men ho mener selv at ho har kontroll på røyking da, og kan slutte når som helst! Anonymkode: 87a31...865
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå