AnonymBruker Skrevet 25. februar 2023 #21 Del Skrevet 25. februar 2023 Jeg forstår ikke at dette er så veldig vanskelig? Jeg hadde informert forlover om at om det blir dyrere enn 1500 kr og over 24 timer blir du ikke med. Ikke mere diskusjon. Og blir det langhelg og over budsjettet ditt allikevel melder du avbud. Anonymkode: dff6c...80d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reign Skrevet 27. februar 2023 #22 Del Skrevet 27. februar 2023 AnonymBruker skrev (På 24.2.2023 den 21.39): Men herregud, da. Jeg sa cc'e det til bruden bare for å holde henne oppdatert. Hvis du vil fortelle henne i klartekst at forloveren har mistet bakkekontakt ang. utdrikkingslag og trenger en realitetsorientering, så værsgo. Anonymkode: 4bc9d...310 Jeg ser hva slags kollega du er på arbeidsplassen din, gitt 🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #23 Del Skrevet 27. februar 2023 Hei. Tenkte bare å avslutte ved å si hvordan det ish ente. Jeg skrev klar melding på hva jeg kan være med på til forlover. Så fikk hun finne ut av hva som ble best. Frem og tilbake med enkelte krasse meldinger. Blant annet var forslag om å ha det hos noen andre utelukket fordi... (jeg vet ikke). Hun landet til slutt på å ha det i byen og leie airbnb for en natt. Slik at vi kunne ha deler av festen der. Vel det viste seg at hun ikke hadde realistisk forståelse av priser i byen og hadde rett og slett ikke råd til en natt en gang. Så langhelg hadde jo ikke vært mulig uansett i byen da... Så nå har vi landet på et opplegg med noen få aktiviteter og ingen sted å samles untatt restauranter og utesteder. Jeg håper jo hun kan svelge stoltheten og at vi kan samles hos noen. Uansett kommer jeg til å fokusere på bruden den dagen og være entusiastisk med på det som blir noe av. Nå har hun faktisk spurt om vi har noen forslag for dagen. Så det er jo et steg i riktig retning tenker jeg. Takk for råd og beklager at jeg leste noe kjapt før jeg svarte en gang. Jeg tror jo at diplomatiske svar, men med klare krav var eneste veien. Men var godt å få luftet noen tanker og få noen idéer. Anonymkode: da840...e8d 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå