Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skal til for at dere vil være i et forhold? Hvordan er drømmedamen og drømmeforholdet? Når vet du at HER vil jeg satse? ❤️

Anonymkode: 6d3db...ec4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er fryktelig komplisert å beskrive. Men den sterkeste triggeren er at hun er interessert i meg. Det er en flying start.

Anonymkode: 667d1...ddf

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er fryktelig komplisert å beskrive. Men den sterkeste triggeren er at hun er interessert i meg. Det er en flying start.

Anonymkode: 667d1...ddf

Men det er jo ikke alle som er interessert du vil ha ..🙈 når vet du det liksom ..?  At hun her vil jeg være med .. Bare nysgjerrig 🤗

Gjest Abendstern
Skrevet

Ryddig økonomi

Like verdier

Ekte kjærlighet

Gjensidig omtanke

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Hva skal til for at dere vil være i et forhold? Hvordan er drømmedamen og drømmeforholdet? Når vet du at HER vil jeg satse? ❤️

Dyp ubegrenset kjærlighet der jeg vet at jeg kan tilgi det meste. 

Drømmeforholdet er at vi er sammen mot alle andre. Vi holder sammen og beskytter hverandre i tykt og tynt uten krav. Vi støtter hverandre når den andre har det vanskelig. Vi står opp for hverandre mot ekstrerne "trusler"

Drømmedamen er at jeg blir glad bare jeg ser henne, glad bare jeg tenker på henne. Får lyst på henne både når jeg tenker på henne og ser på henne.

Jeg bare vet når jeg vil satse og for alt klikker og stemmer for meg uansett hva andre sier eller mener.

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Gjensidig seksuell tiltrekning.

At hun er trivelig å være sammen med.

At hun er lojal / til å stole på.

… altså det vanlige.

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet

For meg er det aller viktigste at hun er 162 cm høy og har mørkt fyldig hår. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...